| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #2601 | |||
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
To everyone whos {still} followin my log after all the Crap and Mess iv made BEDAAANKT!! Leuk dat jullie mij blijven volgen! Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it! Serieus ik ben verslaafd aan Brinta met Melk en plakjes Kipfilet.. | |||
| | |
| | #2602 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
gewoon keihard eten en trainen. niet zo mierenneuken Laatst aangepast door zunnepitte : vr 8 mei 2009 om 09:07 | |
| | |
| | #2603 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Precies zo denk ik ook. Of het moet echt te gek zijn en ik zou op 20% staan... dan zou ik leiver eerder cutten dan cleanbulken. Voor zover ik weet heb ik overigens my whole life altijd tussen de 12-14% BF gehangen. Zal mij dus benieuwen of het veel zal stijgen de komende maanden.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #2604 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Een laag gewicht hangt niet altijd samen met een laag vertpercentage.
|
| | |
| | #2606 | |
| Cool Novice | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
Ook goed om te horen dat je afscheid hebt genomen van je abs (voor nu dan!). Ik ben ze inmiddels ook uit het oog verloren, maar die vele kilo's extra maakte het allemaal goed | |
| | |
| | #2607 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Kom op spank! Vanaf maandag verhogen met je eten. Ik geloof weer in je. |
| | |
| | #2608 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Bedankt voor de reacties gabbers, FF iets anders, gister de MP gedaan, zwaar.. Nu voel ik pijn in mijn lats(klein beetje) en borst.. Spierpijn.. Kan dit kloppen? Bij de press belast je beide denk ik wel! |
| | |
| | #2609 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
we're gonna keep the faith! Show some fucking effort Spank! Let's do this!
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| | |
| | #2610 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
de clean and press / upright row / close gripp bench press + de dip vergt zoveel van je voorkant schouders - dat het niet zo gek is dat je wat gaat voelen + mp upright row zijkant + achterkant schouder oef - triceps lying triceps extenions + een cable - je triceps belast je echt al genoeg - pak je voor deze twee oef elk 3 tot 4 sets zit je goed + geen last van je schouder gegarandeerd
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist |
| | |
| | #2611 |
Training Vrijdag 8 Mei Rug/Traps Woord Vooraf! Niet een tevreden gevoel deze dag!! Hebben jullie ook dat jullie (Bijvoorbeeld bij de DB Row) Helemaal GEEN Verzuring voelen, wel dat het zwaar is.. Maar niet zoals bij schouders ofzo dat je verzuring voelt.. Staat verzuring zowiezo wel in verbinding met groei? 10:00 Minuten Crosstrainer 160 Kcals Lichter.. # Rug #: * Chin Up - 6 * BW - 6 * BW - 5 * BW * DL W.U. - 10 * 40 - 10 * 60 - 8 * 80 Werksets - 5 * 90 - 5 * 95 - 3 * 100 C.D. - 10 * 70 * Dumbell Row - 10 * 14 - 10 * 16 - 10 * 18 * Bent Over Row - 10 * 40 - 8 * 45 - 5 * 50 - 10 * 40 - 9 * 40 * Lat PullDown Front {Wide Grip} - 10 * 50 - 10 * 55 - 6 * 60 # Traps # * DB Shrugs - 15 * 16 - 12 * 18 - 12 * 18 * BB Shrugs - 12 * 40 - 12 * 40 - 12 * 40 Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo! Voeding van vandaag: Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Hele Eieren Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid] PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg] Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Broccoli / 150 Gram Kipfilet / Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix / Sups: * 40 Gram Whey Kcal: 3200 +
__________________ Stats: Toon Heeft Brinta-rexia en Melk-eritus onder de leden.. Leuke Topics: Spoiler: Toon Laatst aangepast door SpankSta : vr 15 mei 2009 om 12:30 |
| | |
| | #2612 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Chins is de eige oefening waarbij ik mijn lats voel verzuren eigenlijk. Verder voel ik mijn lats bijna niet bij trainen, en toch is het mijn best groeiende spiergroep, dus ik zou je niet te veel zorgen maken. Hoe voer je die db row uit trouwens? Staand met 2 handen? Of met 1 knie op een bankje.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... |
| | |
| | #2613 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Goeie deadlift!!! Shrugs kunnen denk ik wel zwaarder |
| | |
| | #2614 | |
Citaat:
De Rows voer ik uit met 1 Knie op het bankje en 1 hand op het bankje.. Wel een FLAT bench, zeg hem niet op incline.. Vanwaar de vraag!? DL was zeker lekker, ben er trots op! Over de 100 gaan we nu! Die Shrugs konden dus echt niet zwaarder.. bij 12 kon ik niet meer.. Had overgens ook moeite met de grip na het DLften.. | |
| | |
| | #2615 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
Ik deadlift ook ong 100 kilo. Maar een db row van 30 kilo vind ik niet zo'n probleem. Misschien moet je er meer gewicht in gooien. Houd je onderrug recht, maar verder mag je best een beetje kantelen.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | |
| | |
| | #2616 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Heb je daarnet cardio gedaan bij f4f?
__________________ New Comers Cup 18 April NPB Powerlifting Beginners Wedstrijd 22 Mei Sterkste Team van Biest-Houtakker (mikeo26) 20 Juni Deadlift 1 x 130 KG Squat 1 x 120 KG Bench Press 1 x 70 KG 320 KG Power Clean (pauze @ belt) 1 x 70 KG MP 1 x 55 KG PP 1 x 70 KG Overhead Squat 1x50 KG Upcoming Strongman @ Youtube 19-11-1994 |
| | |
| | #2617 |
Miss zou ik wel hoger kunnen idd.. Dit was overgens mijn eerste Rug training na een 2 weke ofzo dus beter even rustig aan doen leek mij zo?
|
| | |
| | #2618 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Spankie... Verzuring is je spieren die naar zuurstof aan het snakken zijn en die niet krijgen, daarom gaan ze melkzuur produceren.. Betekent dat je dus al heel veel reps aan het maken en aeroob aan het trainen bent!! Ik heb (behalve in mijn benen) eigenlijk nooit verzuring, alleen loopt de bende keihard vol... (komt ook door de 5 reps..) Maar goed.. Geen verzuring is dus niks mis mee!! Eerder wel verzuring betekent dat je misschien je reprange kleiner moet maken!! Tenminste zou ik zeggen... (maximale kracht haal je tenslotte uit je creatinefosfaat (is dus de brandstof zonder verzuring!)) |
| | |
| | #2619 |
| Cool Novice | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Heb net ook mijn Rug/Triceps achter de 'rug'. Vind het wel vreemd dat je zoveel last hebt van je grip bij de shrugs na de DL, ik doe ook altijd shrugs na de DL en heb er dan totaal geen last van. Toegegeven: mijn handen zien er echt niet uit na die 2 oefeningen. Maargoed, dit verschilt natuurlijk per persoon en al met al toch een nette training. |
| | |
| | #2620 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m87 85kg 11% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Ik voel bij DB row ook vrij weinig spank.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gaat, loggen..!, spanksta |
| Topic opties | |
| |