| | #1 |
| Monstrous Giant | Snoob's log
Ik ben begin 2007 beginnen trainen om men schouder te verstevigen en af te vallen. Ik woog zo'n 118kg @ 30+% BF. In september 2007 ben ik begonnen met sterkste man trainingen aangezien me dit wel beviel en zo ben ik in sterkste man wedstrijden beland. In 2008 en 2009 ben ik 2de geworden op Sterkste Man van Belgie. Het laatste jaar sta ik echter zo goed als stil qua progressie vanwege blessures en allerlei irritante kwaaltjes. Op men zwaarste woog ik 133kg, dit jaar ben ik beginnen cutten in juli en ben al 18kg kwijt. Ik ga men focus een jaar verleggen om terug gezonder en athletischer te worden, in 2011 zou ik dan weer de draad willen oppakken qua sterkste man wedstrijden mits ik terug 100% ben. Nu wil ik dus gezonder worden en er natuurlijk ook beter uitzien. Stats:
Ik train 3-4 keer per week met gewichten, op dit moment vooral op het gevoel, heb niet echt een schema. Ga vanaf nu ook wat cardio/complexen bijdoen om verder af te vallen. Deze log is puur om men vooruitgang en trainingen wat bij te houden en gemotiveerd te blijven. Zo stond ik er op men zwaarste bij: ( 133kg ) ![]() 2 weken terug: ![]() zo sta ik er nu bij:
__________________ |
| | |
| | #3 |
| Superdude | Re: Snoob's log
flink gecut beachboy! succes met het herstel
__________________ It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sexmachine! Mijn trainingslog, nu incl. strongman trainingen! |
| | |
| | #4 | |
| Monstrous Giant | Re: Snoob's log
Citaat:
Thx.
__________________ | |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: bij het ijzer Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: 1m83 96kg - Karma: | Re: Snoob's log
godverdomme,dat is wel een verschil,ziet er beter uit. heb jij nog kracht genoeg om te trainen?als je wss een pak minder eet? ben wel eens benieuwd naar je voedingsshema. veel succes
__________________ |
| | |
| | #6 |
Ik eet nog genoeg, kracht is wel wat minder maar daar ligt men focus nu niet.
__________________ |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Snoob's log
Kijk, zo kan het ook! |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Between Light And Heavy Iron Weights Geslacht: M
Stats: 1m90 95kg - Karma: | Re: Snoob's log
succes snoop harde stats - en je bent idd flink wat kwijt ben benieuwd naar je trainingen |
| | |
| | #9 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Snoob's log
ik ben benieuwd naar je trainingen
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #10 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Snoob goes bodybuilding. be careful; you might like it! Goede keuze, zodra je een adonis-fysiek hebt kan je alsnog weer terug gaan naar kracht gerelateerd trainen. Maar wees gewaarschuwd; niet iedereen kan het handelen om als chick-magnet door het leven te gaan. Over je pics; nice cut Focus de komende periode op je borst en ronde schouders. Als je wat meer ronding in je schouders hebt (met name zijkant) en een vollere borst dan ziet het er al een stuk "athletischer" uit. Het frame staat er al, nou ff opvullen hier en daar.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #12 | ||
Citaat:
Haha ik ook Citaat:
Thx ---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ---------- 10/12/09 squat 8*60, 6*100, 5*130, 4*160, 2*180 ging nog easy machine pullover 50*35 hacksquat 3*10*60 romanian deadlift 10*60, 10*80, 8*100 leg extention 2*10*30 benen trillen! machine pullover 50*35 decline sit-up 2*20*BW wood-chops ( cable twist ) 3*10*10, 10*15 Rustig aan ...
__________________ | ||
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: bij het ijzer Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: 1m83 96kg - Karma: | Re: Snoob's log
wat is je streefgewicht?
__________________ |
| | |
| | #14 |
Ik wil naar 105kg, daarna zie ik het wel.
__________________ |
| | |
| | #15 |
Haha je log in de bb sectie en meteen een dubbel draaien op squat. Tuurlijk! Maar eh wat doe je nu met de finale sterkste man Belgie volgend jaar?
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #17 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Ik wacht ook nog 2 jaar eer ik weer meedoe, eerst effe opbouwen
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #18 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: Snoob's log
hier ben ik nu ook wel eens benieuwd naar ... ga hem volgen
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4725130 Spoiler: Toon |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Snoob's log
Succes man, mooi herstellen en het Jimmy goed moeilijk maken in 2011 op de sterkste van België. |
| | |
| | #20 |
| Colossal Veteran | Re: Snoob's log
Haha, er blijft niks van je over. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| log., snoob's |
| Topic opties | |
| |