| | #1 | |
| Competitive Bodybuilder | Simon zijn log Split na split heb ik getraind, maar naar aanleiding van 2 artikels gepost door Gorillor heb ik besloten om eens voor een fullbody te gaan en hopelijk beleef ik plezier aan deze uitdaging. Ik heb meteen besloten ook om mijn uitgaansleven een beetje terug te schroeven. Ik vond het, als bodybuilder zijnde, een beetje té worden. Ik kan mij de laatste avond dat ik nuchter thuiskwam na uitgaan niet meer herinneren, het is zonder twijfel meer dan een jaar geleden, waarschijnlijk bijna 2 jaar. Dit weekend was zonder twijfel zwaar, 3 dagen dronken, vrijdag, zaterdag, zondag, in totaal meer dan 50 pinten gedronken, kortweg liters bier. Mijn spieren hadden het er moeilijk mee, de vrijdag hard getraind om vervolgens ladderzat thuis te komen, veel te weinig te slapen en het de zaterdagavond nog eens over te doen. De spieren die ik de vrijdag trainde, bleven stijf tot de maandag, dit week na week is op z'n minst gezegd niet goed om nog maar te zwijgen van de uppercut die je uitdeelt aan je lever en de rest van de ingewanden. Als ik dan de maandag ging trainen had ik beduidend minder kracht en fut om te trainen. De optelsom even maken: maandag- en vrijdagtraining leiden tot niet veel! Als ik dronken ben, begin ik dan sporadisch sigaretten te roken, terwijl ik eigenlijk niet rook. Ik krijg na enige pilsjes dan ook nog eens honger en dan gaan we onder de morgen om frieten, net voor we naar huis gaan. Dus als ik de vrijdag en zaterdag wegga, eet ik 3 dagen op rij frieten, vrijdagnacht, zaterdagnacht en wederom de zondagmiddag thuis. GENOEG! Ik vind het welletjes geweest en ga niet meer roken, maximum 1 x per week uitgaan en 's nachts geen frieten meer eten! De rode draad doorheen mijn trainingen zal het volgende schema zijn, voorlopig toch, het komt uit het eerste artikel dat Gorillor postte: Citaat:
Ik heb vrijdag voor het eerst het fullbodyschema geprobeerd, telkens de eerst oefening van de 2 keuzemogelijkheden genomen. Het is wel zwaar als je echt doet zoals de tekst zegt, eerst een warmupset en daarna echt tot failure, dat je die laatste rep maar net haalt, of soms net niet. Ik ga dit proberen 3 x per week doen met telkens een dag rust ertussen. Mocht dit niet lukken door de voetbal dan doe ik een dag fullbody, een dag lowerbody en een dag upperbody. I'll keep you guys posted | |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Ik post dan meteen ook mijn training van gisteren, het stelde niet echt veel voor na mijn zwaar weekend, en heb ze halverwege dan ook maar lam gelegd: Chins 12 x BW medium grip 6 x BW wide grip 5 x BW wide grip Barbell pullover 10 x 45 kg 8 x 50 kg 6 x 55 kg Incline Smith press 15 x 30 kg 10 x 50 kg 8 x 60 kg Zo daar hield het dan ook op |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | sucses met je logje en met het 'afkicken' ik wacht af op je eerste volledeige training
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Haha Soit, wat die volledige training betreft zal het vrees ik wacht worden tot vrijdag aangezien ik vandaag en donderdag moet voetballen en woensdag is het hoogdag. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Hier alvast even een nieuw schema voor als je klaar bent met je schema wat je nu doet. Maandag -Di-Woe Fullsquat 3x12 Benchpress 3x8 T-bar rows 3x8 Military press 3x8 BenchDips 3x8 Ez curls 3x8 Calfraises 4x12 Donderdag -Vrij-Zat Deadlift 3x10 Incline dumbbellpress 3x8 One -arm row 3x10 Shrugs 3x12 Ez-extensions 3x8 BarbelPreachercurls 3x8 Calfraises 4x12 Zondag -Maa-Di Legpress 1 been O&O 3x10 Decline Benchpress 3x8 Bent over Row 3x8 Military press 3x8 Smallbenchpr. 3x8 Dumbbell curls 3x8 Calfraises 4x12 Volgorde : Maa-Do-Zo-Di-Vrij-Maa Ect. Sucses Simon. |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Haha, de zondag trainen zal er voor mij niet in zitten omwille van de volgende redenen: -De sportschool is niet open. -Ik heb de zaterdag gevoetbald en ben de zondag dan zo stijf als een plank en heb de gebruikelijke voetbalpijntjes aan mijn gewrichten. -Als ik al wegga, wordt het de zaterdagavond De donderdag zal ook al onmogelijk worden door de voetbaltraining evenals de maandag of de dinsdag, dat ligt nog niet vast welke dag de tweede vaste trainingsdag wordt. Voor de rest ziet het schema er best wel aardig uit en ik pas er wel een mouw aan om het te kunnen volgen. Wat is die O&O trouwens? Ik ga wel vanaf nu mij niet zozeer meer fixeren op de herhalingen. Als ik er 8 vooropstel, maar ik kan er 11 doe ik er 11 omdat het die 3 extra herhalingen zijn die wel veel verschil maken. Uiteraard ga ik wel een gewicht nemen waarvan ik denk dat ik het maar 8 x kan, en dat zal dan soms wel ook 7 x of maar 6 x zijn. Maar zo zijn we, HARD TRAINEN |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Eerste goede training deze week. Standing barbell neck press 15 x 35 kg 8 x 55 kg 7 + 1+ x 60 kg Smith fullsquats 15 x 30 kg 10 x 50 kg 8 x 60 kg Flat dumbbell press 15 x 28 kg 3 x 8 x 34 kg (dumbbells gaan niet zwaarder) BOR Als opwarming 15 BW rows 3 x 8 x 70 kg Close grip bench press 8 x 70 kg 9 x 80 kg 6 + 1 x 90 kg Barbell curls 15 x 25 kg 7 x 45 kg Goed zwaar, lekkere pomp, kuiten heb ik laten vallen wegens tijdsgebrek. Squats konden beter, i.p.v. dumbbell press zal ik moeten bench pressen aangezien de dumbbells te licht zijn, hoewel ik db press prefereer. Maandag weer hard trainen. Laatst aangepast door SpprSi : 17 August 2007 om 21:57. |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder | Dat schema van dat artikel van Gorillor ziet er wel relaxed uit. Wat zijn jou stats eigenlijk? Lengte / gewicht .. Nette training alleen is de squat toch wel uit verhouding met de rest, is er trouwens ook de mogelijkheid om los te squatten in plaats van in de smith?
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | *180 cm *88-89 kg BW momenteel (ga de 90 aantikken en dan wat cutten, komt goed uit i.v.m. voetbal en zo) *Armen koud : net geen 40 cm *Bench PR: 130 kg (zou beter moeten aangezien ik dit voor kort duwde bij 82 kg BW, DL PR: 110 kg (zit meer in) *Mogelijkheid om los te squatten is er niet; PR op de losse squat is 1 x 125 kg *Ik train mijn benen jammer genoeg nog niet zo danig lang, hoewel er redelijk wat kracht in zit, het gaat goed vooruit, ook UB gaat beter sinds ik benen train. *Als je het schema echt doet zoals er staat, dat je bij de working sets net of net die de 8 reps haalt, vind ik het wel behoorlijk intensief. |
| | |
| | #12 |
| Mommy's little monster | goodluck kerel
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: utrecht Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Thx voor de reacties "Bier:0 - Simon:1" Wie nuttige tips/comments heeft op mijn training, mag het altijd zeggen, meer zelfs: MOET het zeggen Laatst aangepast door SpprSi : 18 August 2007 om 11:03. |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder | Eerste training deze week. Bench press 15 x 70 kg 6 x 90 kg 1 x 110 kg 1 x 130 kg 1 x 135 kg failure, net niet 8 x 100 kg Standing neck press 15 x 35 kg 8 x 55 kg 8 x 55 kg Skullcrusher 12 x 45 kg 6 x 55 kg (laatste 2 reps licht gespot) Chins wide grip 3 x 6 BW Vertical leg press 12 x 140 kg 8 x 200 kg (machine gaat niet verder) Opmerking: Training liep niet lekker, ik heb in de vooravond een volledige zak chips gegeten, mijn buik zat vol, kon niet goed doortrainen, energie was ook rap op. Het mooiste bewijs dat je op je voeding moet letten om hard door te trainen. Woensdag beter |
| | |
| | #16 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik vind het toch al een nette training man, ik ben benieuwd naar woensdag
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder | Tempo moet hoger, minder rust tussen de sets en mentaal moet ik minder rap zeggen: "pfff te lastig". |
| | |
| | #18 | |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder | Haha, feit, maarja |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | ben blij voor jou dat je je uitgaansleven terugschroeft,twas niet mooi meer. Blijven knallen die fullbody schema's. lekker afzien
__________________ No pain,No gain 'Yeah baby' Laatst aangepast door willem m : 21 August 2007 om 08:24. Reden: lettertje vergeten:) |
| | |