Fitness Seller

Rox92 Beastmode Trainingslog

Bezoekers in dit topic

Rox92

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
11 sep 2009
Berichten
1.752
Waardering
347
Lengte
1m75
Massa
93kg
Zo aangezien ik volgend jaar de dbb contest mee ga doen dacht ik laat ik alvast een logje beginnen.
En voor de motivatie want die begint helaas weg te zakken :(

Stats:
1.75
92 kg
15% ???

Train nu ongeveer 3 jaar. En ongeveer een half jaar geleden een bb wedstrijd gedaan. Was een erg leuke ervaring alleen ik stond in de D klasse alleen bij de prijsuitreiking was ik ineens C ??? maar goed was leuk ;)

Vandaag rug schouders gedaan met 2 schepjes noxipro en ik kwam drijfnat thuis :D
Had 5 oefeningen voor de rug en toen nog 3 voor de schouders.
Ik ga trouwens niet alle gewichten enzo bij houden alleen af en toe dingen die ik de moeite waard vind en die goed voor mijn ego zijn :D

Voeding is nu +-2700 kcal(30/45/25(e/k/v)). En alsnog word ik wel wat vetter ???
Tja werkloos en vakantie i guess doe geen reet in plaats van op de pc en trainen ;) Maar dat komt we goed als ik weer naar school ga.

zal zo nog wat foto's van hoe ik er begin augustus bij stond posten ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou hier de foto's
inb4 zie geen 92 kg :P

Grote punt waar ik aan moet werken is mijn rug. Maar ik heb ook vrij brede heupen dus dan zie je al lastig een v vorm en als je dan ook nog eens een slechte rug hebt ;)

1klaar.jpg


2klaar.jpg


3klaar.jpg


4klaar.jpg


5klaar.jpg
 
Volgens mij mogen atleten niet aan de dbb contest meedoen hoor.

Je bent nader inzien wel 2e geworden! Dat mag je er best bij vertellen hoor :D

Vrijdag zal ik je motivatie weer even opkrikken gozer :P
 
Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/prof-wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur-wedstrijd deelgenomen.

En een atleet wil ik mezelf nog niet noemen heb pas 1 wedstrijd gedaan :P
Oja das waar bijna vergeten :P

See you friday ;)! Heb er zin in :D
 
vandaag beentjes gedaan ging wel lekker.
Begon met leg extension 7 sets met als laatste set fullstack/120 kg altijd leuk :P
Daarna squatten. Dat ging wat minder dan normaal maar wel lekker.
Toen in een aerobics zaal walking lunges gedaan totdat ik niet meer kon staan zo ongeveer.
Daarna nog 2 hamstring oefeningen gedaan en 1 kuiten oefening.
quads goed getraind alleen hamstrings gingen niet zo lekker meer omdat ik een beetje misselijk was :P
 
Vandaag borst triceps gedaan.
Ging wel lekker een pr op de incline dumbbell press 8x38 kg.
Daarna ging de gewone benchpress wel k*t door de verzuring maar ook daar nog 5x38 kg gehaald.
Toen nog 2 soorten fly's met wat lichter gewicht herhalingen maken.
Als laatste 3 triceps oefeningen maar daar was niks bijzonders aan.

Nu tijd voor rust merkte al wel dat ik beetje last van mijn schouder heb. Toen een paar shoulder dislocations gedaan toen ging het wel weer.
 
Vandaag lekker met ray getraind.
Weer wat nieuwe dingen geleerd en gelijk een minderwaardigheidscomplex mee gepakt :P
Wat heeft hij toch een super shape en dat zonder cardio.....jelly as phuck.

Kwam ook nog iemand tussendoor vragen hoelang hij al trainde... alsof je dat in 5 jaar kan bereiken :P
 
tijdje niet gelogd vanwege stage 40 uur in de week, 1 voordeel word wel droger ook al is mijn voeding hetzelfde als in de vakantie.
Wel getraind natuurlijk ;)

Vandaag benen getraind en het was echt weer zo'n dag dat er telkens zo'n k*tecto met een mobieltje net voor mij ging op een apparaat.....

Wel lekker gesquat. Train nu een tijdje 5x5
Uiteindelijk de laatste set 8x130 was dus iets te licht begonnen.
Verder de quads nog afgemaakt met 90kg legextension en staande hacksquat.
Toen ook 5x5 stiffed legged deadlift met 100 kg.

op een paar irritaties na toch een lekkere training neer gezet.
En ik heb nu ook een bewonderaar :D Helaas een jongen....
Hij zat me laatst al schaap achtig aan te staren toen vroeg ik of er iets was en toen zei die niks hoor ben gewoon even naar je aan het kijken..... oke.......
En nu had ik zo'n soort underarmor ding aan en toen kwam hij even zeggen dat hij me nog nooit in dit strakke shirt heeft zien trainen...... oke......
 
Net weer borst gedaan. Had op mijn stage gehoord van een pt dat mijn borst nog wel iets groter mag in vergelijking met mijn armen.... No shit sherlock :P

Maar volgens hem doe ik de dumbbell presses te smal. Dus ga het eens proberen om wat breder te doen. Ik moet wel zeggen ik voel dan wel beter een stretch in mijn borst.
Maar hier de borst tricep training:
Incline db press
12 x 22 kg
12 x 26 kg
5x5x 34 kg

bp
12x50
12x60
10x60
9x70 + gelijk daarachter aan 8x50

dumbbell fly
12x15
12x15
10x17
10x20

cabel crossover
gewoon lekker herhalingen maken en concentreren op contractie.

Toen nog 3 tricepoefeningen gedaan en die meer op contractie gedaan dan op veel gewicht. Dus rond de 12-10 herhalingen
 
Ik ga je volgen. ;)
 
wohoo een volger :cheer:

Gister was lekkere trainingsdag 's ochtends schouders, biceps en 's avonds rug. So hardcore....
Was op mijn stage en daar hebben ze van die hammerstrenght apparaten echt geweldig zijn die. Denk dat ik voortaan rug daar maar train.
Maar rug workout was dit :
lat pulldown
hammerstrengt voor de lats
hammerstrenght voor de bovenrug
bent over row naar onderkant borst
hyper extension.

Alles 4 sets tussen de 8-12 herhalingen. Gewicht weet niet ik zo even maar het was genoeg om te slopen.

Trainde met een andere instructeur die daar werkt en ging goed. Nu had ik tenminste iemand die kon helpen met de laatste herhalingen.

En nu lekker een weekend chillen.
 
haha droogkloot, nou je heb nog een volger

awwww yeah.

Stage is op zich wel nice omdat je meer bezig bent verbrand je meer en ik word nu droger. Na deze week gooi ik de carbs 20% omhoog. Omdat ik toch al vrij droog ben. Strepen op borst en schouders, alleen om de een of andere reden zie ik er niet zo droog uit. Vocht vast houden i.c.m een dikke huid? Ik ga eens proberen op om stage 2 liter te drinken kijken of het dan beter word ;)

Maar goed vandaag borst tricep.
Dit word de laatste week van 5x5 en dan een week of 2 herstellen.
Wou eens voor de verandering beginnen op de chestpress helaas ging die niet zwaar genoeg :P
Chestpress
12x60
12x70
4x5x100
12x100 (laatste set ging ik gewoon totdat ik niet meer kon uiteindelijk toch nog 12 reps gehaald)

Incline dumbbell press (geconcentreerd op de contractie)
12x20
12x20
10x22
9x26

cable crossover
12x60
12x60
10x80
6x 110

dumbbell fly's ook deze weer geconcentreerd op contractie kwam nog een jongen tussendoor vragen wie die beer was waarmee ik vorige week trainde XD
12x15
12x15
10x17
12x20

Toen de tricep alleen had weinig energie meer/de tricep waren al goed gaar. Vooral de laatste oefening was het weinig gewicht en harde verzuring.
Begon met lying tricep extension toen rope pulldown en als laatste zittende tricep extension.

Voor mijn trouwe volgers zal ik nog wat foto's bijvoegen van mijn weg naar de wedstrijd toe ;)
Eerste foto 25 weeks out 96 kg, tweede 10 weeks out 93 kg, derde 3 weeks out 86 kg en de vierde 2 weeks out en de laatste op de wedstrijddag met +- 80 kg.

3.jpg


DSC05075-2.jpg


11-4 (5).jpg


3 2.jpg


Walter (265).jpg
 
Nice pics. Ziet er goed uit. Pfff heb ik nog een lange weg te gaan. Maar ik ga ervoor. Oldie's to the top. :oud:
 
Je trekt er meer dan een jaar voor uit ron dus moet lukken. Kijk maar naar de foto's hoe ik er van 10 weeks out stond en de andere op 3 weeks out. Een wereld van verschil ;)
 
Vandaag rug getraind op stage.
Alleen die handsvaten van die apparaten zijn allemaal van rubber waardoor mijn straps er niet lekker strak omheen gaan.... fuuuuu. Nog wel een weddenschap gedaan met iemand van marketing hij zei dat ik niet de hele stapel kon tillen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uiteindelijk 3 reps gehaald :P

Verder lekkere training. Met 5 rug oefeningen en 2 bicepsoefeningen.
aan het einde deadlift 4 sets
met de top set 8x120 kg.

Wel volgende keer muziek mee want het was echt bagger muziek.
 
Back
Naar boven