MuscleMeat

Rooke's log : Disaster recovery

Bezoekers in dit topic

Rooke

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid sinds
24 jun 2007
Berichten
10.689
Waardering
395
dead
 
Laatst bewerkt:
Succes bro,

Maar Laterial raises met een polsblessure? Of doe je dat op een machine?
 
Heb het even erbij gezet. Het is een machine.
 
Succes R! Dat er maar snel weer wat serieuze weight gelift mogen worden :)
 
Zie dat je er weer wat tijd in aan het steken bent. Je 'mind' is er helemaal klaar voor, dat is duidelijk nu het lichaam nog.

Tot vanavond in de gym.
 
Succes R! Dat er maar snel weer wat serieuze weight gelift mogen worden :)
Thnx C! ik hoop het ook.
Zie dat je er weer wat tijd in aan het steken bent. Je 'mind' is er helemaal klaar voor, dat is duidelijk nu het lichaam nog.

Tot vanavond in de gym.

Die vergelijkingsfoto werkt als een rode lap op een stier, mentaal zit het wel snor :D
 
Laatst bewerkt:
Maandag

Vandaag was de dag...de dag van een nieuw begin. Mn fysiek voelde heel de dag goed aan tot de middag. Daarna begon mn arm (geen pols) te zeuren maar dat ging door mn training weg.
Ik was eigenlijk van plan om geen gewichten te vermelden maar waarom is het anders een log?


Legpress :

10x60
3x12x60

Leg extensions :
4x12x30

Lateral raises :
4x12x20

Pec Deck :
1x12x35
1x5x30
ging niet meer zonder handen.

Lowerback extensions :
3x12xbw
 
Je moet weer ergens beginnen en je hebt een handicap.

Wat was je bf meting?
 
Je moet weer ergens beginnen en je hebt een handicap.

Wat was je bf meting?

Ben die link kwijt waar je het kon berekenen..

Kwa intensiteit waren de oefeningen op het juiste niveau.


edit : link weer gevonden...17%
 
Laatst bewerkt:
Succes man, benieuwd naar je vooruitgang de komende tijd, ga je volgen :)
 
ds
 
Laatst bewerkt:
Damn bro vergeet die cut svp. Je hebt veel spiermassa verloren.
Van 16,8kg vet naar 14,1kg vet = 2,7kg verschil maar verder 13,3kg vvm verloren.
Je belangrijkste vetverbrander (spiermassa) ben je kwijt en die moet je zo snel mogelijk terug winnen. Dan zal een cut ook meer kans van slagen hebben.

Stel je cut uit, het is herfst en daarna winter man. Ga cutten een paar maanden voor de zomer maar nu eerst massa terugwinnen.
 
Valt nu ook weinig te cutten, realiseer ik me als ik die cijfers zo hard zie.Enige wat ik kan doen is zo clean mogelijk massa aan zien te komen en de conditie op pijl houden.
 
Damn die foto's...
Goed dat je in ieder geval weer 'iets' kunt doen!
Abo op je log bij deze.
 
Tering echt wel een nachtmerrie zo'n blessure dat je echt helemaal niks meer kon en mocht doen.
Lekker dat je nu enigzins weer een beetje kan trainen!
Succes met het verdere herstel hoop voor je dat je over 6 weken weer volledig kan knallen! :thumbs:
 
Damn bro vergeet die cut svp. Je hebt veel spiermassa verloren.
Van 16,8kg vet naar 14,1kg vet = 2,7kg verschil maar verder 13,3kg vvm verloren.
Je belangrijkste vetverbrander (spiermassa) ben je kwijt en die moet je zo snel mogelijk terug winnen. Dan zal een cut ook meer kans van slagen hebben.

Stel je cut uit, het is herfst en daarna winter man. Ga cutten een paar maanden voor de zomer maar nu eerst massa terugwinnen.

Helemaal mee eens!!!!

Zet m op maatje.
Ziet er goed uit voor het nieuwe jaar;)
2010 here we come :D
 
Succes bro.
 
Succes Rooke. die gewichten komen wel weer terug. Ik ging van 85 naar 75kg en zit nu rond de 90kg met mijn BW.
De goede tijden komen er voor jou ook weer aan.:)
 
Damn die foto's...
Goed dat je in ieder geval weer 'iets' kunt doen!
Abo op je log bij deze.
Pictures dont lie huh, thnx DW.
Tering echt wel een nachtmerrie zo'n blessure dat je echt helemaal niks meer kon en mocht doen.
Lekker dat je nu enigzins weer een beetje kan trainen!
Succes met het verdere herstel hoop voor je dat je over 6 weken weer volledig kan knallen! :thumbs:
Ik hoop het inderdaad over 6 weken.
Helemaal mee eens!!!!

Zet m op maatje.
Ziet er goed uit voor het nieuwe jaar;)
2010 here we come :D
G!! Ja ik besef het inderdaad ook dat cutten voor over een paar maanden is. 2010 wordt ons jaar he :D
Thnx bro!
Succes Rooke. die gewichten komen wel weer terug. Ik ging van 85 naar 75kg en zit nu rond de 90kg met mijn BW.
De goede tijden komen er voor jou ook weer aan.:)
Vanaf nu kan het alleen nog maar omhoog!
 
Succes Rooke, goed dat je weer aan het trainen bent.
Laat je niet gek maken he; gewoon rustig aan beginnen het komt vanzelf wel weer goed.
Yo.

Succes bro,

Maar Laterial raises met een polsblessure? Of doe je dat op een machine?

goede opmerking ja, ik heb juist een polsblessure opgelopen door side raises, ik heb nou nog last ervan tijdens die oefening.
 
Back
Naar boven