MuscleMeat

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig geweest dit weekend dude! Lekkere squat van 176 kilo, nice! :thumbs:
 
Lekker bezig geweest dit weekend dude! Lekkere squat van 176 kilo, nice! :thumbs:

Thanks

Ja, was ik ook best tevreden mee. Door al die cardio tijdens de cut was squatten echt een drama geworden.
Maar goed, het begint terug wat bij te trekken lijkt het
 
60% van een theoretische 1RM ja :p Op 60% zou je toch in de rep range 12-15 moeten reppen. En dat haal ik niet.

Niks. Behalve carbs. And carbs are evil :p Nah, ik eet het gewoon niet meer om één of andere reden. Zo'n
papje lust ik wel nog. Maar daar haal ik mijn havermout niet voor uit. Dan eet ik wel een proteine pudding ofzo

Kan je het dan niet beter 80% van 1RM noemen ;)

Idd carbs are evil, vet ook trouwens. En eidooiers ;)
 
Goeie squats gast, had je zoveel last dan van je cardio?
 
Wat ben je toch ook een wijf... :roflol:

Haha. Tell me about it :p

Kan je het dan niet beter 80% van 1RM noemen ;)

Idd carbs are evil, vet ook trouwens. En eidooiers ;)

Ja, ik moet mijn Excel eens aanpassen :p

En van eten na 18u wordt je extra vet

Goeie squats gast, had je zoveel last dan van je cardio?

Ja man. 2 sessies van 30min per dag. Plus op rustdagen nog eens 60 a 90 minuten. Dat staat je herstel aardig
in de weg. Benen beginnen ook weer terug wat vorm te krijgen ondertussen. Waren aardig plat geworden :)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

dinsdag 04u45 training

Pre w/o Supps: 300mg cafeïne; 20gr Waxybolic
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc); 20gr Waxybolic
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 78min
Bodyweight: 97kg

Comments: die deads waren harder werken dan verwacht :o

Untitled.jpg
 
lekkere train robbie rob!
 
mooi zo..je hebt eens hard gewerkt!
 
Thanks



Nee hoor. Dit is eigenlijk een soort van deload. Over 2 weken komt deze tren nog eens voorbij maar dan met
meerdere setjes met die 185. Nu ja, hopelijk toch :p
Comments: die deads waren harder werken dan verwacht

ik doelde op bovenstaande ;)
ow wat voel ik me nu als een andere vrouwelijke dbb'ster die altijd gelijk wil halen :o
 
Goed gewerkt weer beertje :kiss:
 
Hard werken, niets mis mee, de zweep erover! :whip:
 
Ik zou wat meer volume op de mainlifts doen als ik jou was eerlijk gezegd. Ik heb de laatste ~10 pagina's doorgelopen en het is wat magertjes, zeker een lift als de squat heeft flink volume nodig. Kan ook verklaren waarom je squat niet zo goed is en door cardio snel achteruit ging.
 
Wat is de reden van 120 kilo 3x ipv 5?

Mooie dl.

Hoeveel kcal zit je nou op?
Hoeveel verhoog je per 1/2 weken?
 
Hard werken, niets mis mee, de zweep erover! :whip:

Haha. Dit was een soort van deload sweety ;)

Ik zou wat meer volume op de mainlifts doen als ik jou was eerlijk gezegd. Ik heb de laatste ~10 pagina's doorgelopen en het is wat magertjes, zeker een lift als de squat heeft flink volume nodig. Kan ook verklaren waarom je squat niet zo goed is en door cardio snel achteruit ging.

Had idd het volume wat verlaagd omdat ik het niet getrokken kreeg zo veel cardio, SQ en lage kcals.

Ik heb ondertussen al wat setjes toegevoegd. Dus zit nu op een setje of 6 ongeveer en dan nog een andere
dag 3 sets paused SSB SQ. Komt toch op 9 setjes ongeveer. Niet genoeg?


Wat is de reden van 120 kilo 3x ipv 5?

Mooie dl.

Hoeveel kcal zit je nou op?
Hoeveel verhoog je per 1/2 weken?

Is gewoon de warmup die ik altijd gebruik :)

Rond de 2000. En drop iedere week 10min cardio per dag zolang mijn gewicht dat toelaat
 
Ik heb ondertussen al wat setjes toegevoegd. Dus zit nu op een setje of 6 ongeveer en dan nog een andere
dag 3 sets paused SSB SQ. Komt toch op 9 setjes ongeveer. Niet genoeg?

Mwoah. Zeker met trainingen als singles till failure is het niet echt veel in een week nee. 3, 4, of 5 till failure zorgt nog wel voor wat volume maar singles schiet niet zo op. Ik snap wel waarom je het volume naar beneden hebt geschroefd maar ik denk eerder dat dit het negatieve effect van al die cardio op je squat nog erger maakte. Persoonlijk geloof ik dat squats de bulk van je training horen te zijn, of het nou om BB of PL of wat dan ook gaat, dus ik ben fan van toch wel minimaal een werksetje of 15 op squats per week. Misschien moet je de volgende keer op een iets lager percentage van je 1RM gaan cutten tijdens de squat, maar ik zou het volume zeker niet zoveel naar beneden halen. Wel een beetje natuurlijk.
 
Mwoah. Zeker met trainingen als singles till failure is het niet echt veel in een week nee. 3, 4, of 5 till failure zorgt nog wel voor wat volume maar singles schiet niet zo op. Ik snap wel waarom je het volume naar beneden hebt geschroefd maar ik denk eerder dat dit het negatieve effect van al die cardio op je squat nog erger maakte. Persoonlijk geloof ik dat squats de bulk van je training horen te zijn, of het nou om BB of PL of wat dan ook gaat, dus ik ben fan van toch wel minimaal een werksetje of 15 op squats per week. Misschien moet je de volgende keer op een iets lager percentage van je 1RM gaan cutten tijdens de squat, maar ik zou het volume zeker niet zoveel naar beneden halen. Wel een beetje natuurlijk.

15? :eek:

Eens kijken hoe ik dat in mekaar kan puzzelen :)
 
Back
Naar boven