| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Op naar de 90 KG
Hallo mense, Ik ben pas sinds kort actief op dit forum en ik vind het wel chill hier. Dus ik ga hier me logje aanleggen. Ik ben 17 jaar sinds december, en ben 1,78 meters lang. Ik train serieus sinds april/mei en ben in februari voor het eerst de sportschool ingestapt. Ik was 60 KG toen ik begon en ik weeg nu 75 KG. Ik ga proberen weer 15 KG erop te gooien dit jaar. Zal wel zwaarder gaan dit jaar, maar ik ga ervoor Me lichaamsvet weet ik niet precies, maar op me avatar zie je wel aders bij me arme en traps als ik inzoom en me abs zie je ook nog wel dus zal wel onder de 15% zitten Supps die ik nu gebruik zijn: eiwitpoeder van eiwitpoeder.nl die neem ik af en toe als ik een gaatje in me dieet heb of na het traine. Supps die ik voorheen gebruikt heb zijn: glutamine(EAS), en creatine (universalstorm). Ik ben van plan om als ik weer geld heb van bulkpowders een stack aan te schaffen van: - arginine aakg - milk protein - creatine (welke weetk nog nie) - waxy maize/dextrose - ZMA zinc/magnesium - fish oil (hopelijk kan ik zorge dat me moeder dat fixt, want ze vind t ook goed voor haarzelf...ze begint al ouder te worden Misschien schrap ik wat van die lijst maar t kost toch geen donder op die site Ik ga me trainingen goed bijhouden ,hier is alvast me training van gister: 23 Februari: Warmup: Cleans met 50 60 en 70 KG met front squats, daarna: Front Squat:80 KG: 3,5,5,6,7 reps (eerste keer serieus met deze oefening, was ff wenne aan ademen enzo) Flat Dumbbell Press: 38 KG:3,3,3 36 KG: 5 & Bench Press: 80 KG 6 reps BOR:65 KG:5x5 DIPS:30 KG 6,4,4 en 6 zonder gewicht 26 Februari is volgende training. Oja, ik volg fullbody voor de geinteresseerden Cheers!
__________________ Basmati rijst en Bulgur voor het leven. Grote 3: Stats: Toon LOG!!!! ( is dood op dit moment) Laatst aangepast door Ezravdb : za 22 aug 2009 om 13:41 |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Op naar de 90 KG
Leuk om te volgen voor mij! Heb je altijd FB gedaan? Heb je je voedingsschema ook ergens? |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Op naar de 90 KG
Hmm nee eerst split daar heb k de eerste 10 kg mee gewonne daarna de laatste 5 kg en heel veel kracht met fullbody. Full body ben ik nu wel al een tijdje mee bezig. Ik vind t gwoon chille manier van trainen |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Op naar de 90 KG
Leuke naam voor een Log!
|
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Op naar de 90 KG
Ik ga je volgen!!
|
| | |
| | #7 |
Bedankt gozer! Morgen is me volgende training want ik voel een beetje pijn in me knie van de front squats en nog in me schouders. Front squats is een pijnlijke oefening als je hem voor het eerst doet en iets te ver gaat. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
zeker ga ik dit volgen |
| | |
| | #9 |
ff startpost geupdate. @scyl, Welkom! |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Op naar de 90 KG
Okay! Winig reps.. Keuze gaat uit naar kracht ipv Massa? |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
idd weinig reps... wat bedoel je met milk proteine? |
| | |
| | #12 |
Dat is eiwit wat op de samenstelling lijkt van dat van melk. Dus caseine maar ook whey. Ik zit nog te twijfele tusse whey en milk protein of allebei. |
| | |
| | #13 |
Zoiezo wilde ik een tijd terug kracht opbouwen indd. Nu wel iets minder maar ik heb nog 2 doelen die ik wil bereiken.. Dat zijn 1RM met: Overhead Press met me eigen gewicht. En squat met het dubbele van me gewicht. Maar ik was nou eenmaal begonne aan 5x5 en t beviel me wel dus vandaar dat k dit nu nog steeds doe als ik merk dat de 90 kg niet gaat lukke dit jaar ga ik wel maatregele neme en verder kijken. |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Succes met je logje!
|
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Succes met je doelen! Zal je logje volgen.
|
| | |
| | #16 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m75 76kg 13% Karma: | Re: Op naar de 90 KG
Citaat:
5herhalingen vind ik nog wel meevallen voor kracht...dan zou je eerder zeggen 3< | |
| | |
| | #17 |
I know Ik ga denk binnenkort schematisch sets en reps veranderen. Dus 2 weken 3x15 en dan 2 weken 4x10 en dan 2 weken 5x5 en dan een week rust ofzo en dan weer opnieuw of iets heel anders.
__________________ Basmati rijst en Bulgur voor het leven. Grote 3: Stats: Toon LOG!!!! ( is dood op dit moment) Laatst aangepast door Ezravdb : wo 25 feb 2009 om 18:51 |
| | |
| | #18 |
Ik voelde me linkerknie nog een beetje maar heb besloten stiffs te doen, schouders, rug en armen. Toen ik was opgewarmd was de pijn weg. Training 26 Februari: Warming up tot 120 KG zonder straps -Stiff Legged Deadlift: 130 KG: 7,5 (straps) 120 KG: 6 reps " Warming Up voor: -Flat Dumbbell Press: tot 32 KG maar dat voelde al zwaar dus ik stopte hier en laat me borst rusten van maandag tot me volgende training waar die 38 K'Gs gaan gehammert moete worde. -Dumbbell Shoulder Press: 22 KG: 7 reps 24 KG: 5,5 reps PR! -Chin Ups: 15 KG: 5 reps 10 KG: 5 reps -Pull Ups: 10 KG: 3 reps xD -Close Grip Bench Press: 80 KG:7,5 reps PR!! -Alternate Dumbbell Curl: 18 KG: 5 zware reps twijfel PR Pompe: -Skull Crusher met DB: 16 KG: 16 reps -Alternate Dumbbell Curl: 10 KG: 20 reps pffff onder de training en PWO een liter chocolademelk gedronken..jummie! tijdsduur: 1 uur ongeveer. daarna ff koude hete douche genome..nice! cheers
__________________ Basmati rijst en Bulgur voor het leven. Grote 3: Stats: Toon LOG!!!! ( is dood op dit moment) Laatst aangepast door Ezravdb : do 26 feb 2009 om 20:10 Reden: ff overzichtelijker |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Op naar de 90 KG
Benieuwd naar je evolutie. Lekkere basisstats heb je precies wel. Die supplementen zullen je inderdaad een pak geld kosten, ook een rden waarom ik het voor mij uitschuif. Succes
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #20 |
DAMNED!!!! ik voelde me btj kut vandaag en t enigste wat waard is om te noteren vandaag is Flat Dumbbell Press: 38 KG:5,4,3 reps Ik ben gekapt met traine daarna want t schoot niet echt op, ik begon ook te twijfelen aan me schema dus ik was gelijk de motivatie kwijt. Ik ga woensdag, donderdag of vrijdag pas weer denk ik, en als me knie neit meewerkt misschien pas maandag trainen. Ik hoop dat ik dan weer helemaal erbij ben. Ik ga in de tussentijd een goed voedings/trainingsschema maken waar ik me met plezier aan kan houden en me goals kan bereiken. Ook ga ik stretchen want ik kan niet zo diep meer squaten en ik wil ook graag me stiff legged deadlift tot op de grond kunnen uitvoeren. cheers
__________________ Basmati rijst en Bulgur voor het leven. Grote 3: Stats: Toon LOG!!!! ( is dood op dit moment) Laatst aangepast door Ezravdb : ma 2 mrt 2009 om 19:33 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| naar |
| Topic opties | |
| |