| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| Topic opties |
| | #1 |
| Massive Warrior | Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Ok, het moet er toch maar eens van komen. Na 3 jaar lang coma zuipen, veels te veel feesten en ongestructureerd leven ga ik deze winter weer ff knallen met het ijzer. Afgelopen jaren is trainen vooral schadebeperking geweest. Ik ben van een 80kg bij 8% in 2006 naar een 75 kg bij 15% gegaan, dit was een maandje geleden. edit: wel na een heftige griep dus aantal kilo's waren zeer snel terug. Afgelopen maand al wat ingetrained, flinke spierpijn, en deze week is het echte werk gestart. Doel: droger en buffer Stats nu: 78kg bij 15% Wat ga ik doen? Elke dag wat cardio, dit om beetje mijn conditie op te krikken want ik merk dat ik snel bekaf ben tijdens zware setjes. Roken nagenoeg mee gestopt, alcohol beperkt tot matig gebruik in het weekend. Dus nu doe ik elke dag 35 minuten cardio op een hartslag van 130, dit ga ik met 5 minuten per week verhogen tot 45 minuten per dag. Eten zit wel snor, ongeveer 3000 a 3500 kcal, veel vis, kip dat soort ongein. Ik doe een 4 daags split schema. Ik train thuis, heb hier aardig wat spul voor handen dus kan alles prima trainen. Ga volgende week wel weer ff een abbo afsluiten op de universiteit. Deze week tot nu toe 3 keer getrained, dit was het resultaat: Maandag: Buik + benen Crunches: 3 x 40 x bw Seated crunch: 3 x 10 x 30kg Squat: 10 x 50 10 x 70 10 x 90 8 x 100 8 x 100 Lunges: 8 x 40 8 x 40 8 x 40 Stiff Legged deadlift: 10 x 70 10 x 90 10 x 100 Prima training, ging kapot bij lunges (vind het altijd freaking zwaar), volgende keer wat kuiten er bij pakken). Dinsdag: borst + voor- en zijkant schouders Benchpress: 10 x 40 10 x 60 8 x 80 8 x 80 8 x 80 Incline dumbbell press: 10 x 28 10 x 28 10 x 28 Incline fly's: 10 x 22 10 x 22 10 x 22 Shoulder press (dumbbell) 8 x 22 8 x 22 8 x 22 Lateral raise (dumbbell) 10 x 12 10 x 12 10 x 12 Donderdag: Rug + traps en achterkant schouders Chinnen 8 x bw 8 x bw 8 x bw 7 x bw (weinig rust) BOR: 10 x 70 8 x 80 8 x 80 T-Bar row 12 x 60 10 x 70 8 x 80 Deadlift: 10 x 90 10 x 110 11 x 130 Shrugs: 10 x 90 10 x 110 10 x 120 Rear lateral raise: 10 x 12 10 x 12 10 x 12 Lekkere training, onderrug ging aardig kapot. Nou, vanaf nu ga ik dit logje voor mezelf bij houden als stok achter de deur, wat extra motivatie. Nu ff eten en gaan werken, morgen armen trainen.
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg Laatst aangepast door Rob G : vr 9 okt 2009 om 14:30 |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 1m82 80kg 15% Karma: | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Nette training! Qua stats zitten we wel aardig in de zelfde richting denk ik, op benen na dan, want die sucken balls bij mij... maar gaan we aan werken. Succes man!
|
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
succes
|
| | |
| | #4 |
| I feel like a monster | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
veel success, leuk dat je gaat loggen! Heb je pics van je shape nu want die in je gallerij zijn wel deftig, maar vermoed dat je nu niet meer zo erbij staat?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #5 |
| Massive Warrior | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Thnx dudes, heb er weer veel zin in. Volgende zomer wil ik er weer eens ff gemeen bij staan!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #6 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
lekker he die 'lunches'.. Netjes dat je nagenoeg bent gestopt met roken. Nu dat nagenoeg ook nog even weg kunnen laten.. Veel succes! Knallen!
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
![]() Ik hoop volgende zomer wel weer in soortgelijke shape te staan. Zal binnenkort ff wat pics maken.
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Dat is zijn zware lunches, kan mijn broodje kaas me ei van vandaag niet tegenop! Sterke squat voor een comeback.
__________________ A.S.I.C.S. |
| | |
| | #9 | |
Citaat:
Hahaha, ge-edit
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg | |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Als je moeite hebt je laatste monsterset te halen zet je gewoon ff 1 minuut prikkeldraad en knife actie op van Eden Lake! Aan de eiwit meur vanochtend de ruiken zit het wel goed met de voeding! Succes met hard knallen! Komt goed, want je staat er nu al absoluut niet slecht bij G-spot!
__________________ ....in het verleden behaalde resulaten bieden geen garantie voor de toekomst.... proud member of the VEGAWARRIOR sect!!! |
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Zonde man dat je zo ver bent teruggevallen. Ik weet er alles van, het is een ondankbare sport, het is hard werken om alleen al op niveau te blijven laat staan groeien. Ik kan me die oude foto's van je nog wel herrineren. It's time to get back on the tjoek tjoek hardcore bodybuilding train. It's gonna be a hard and long ride, but it's worth it! succes.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #12 |
Ja het gaat nu weer best rap, denk dat ik er over paar maandjes al wel weer stukken scherper bij sta. Wordt elke week wat voller nu. De motivatie zit iig goed, vind het heerlijk om weer te knallen!
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Oorlogswinter ga ik binnenkort eens lezen.
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Veel succes Rob!
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #15 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Goed dat je het weer hebt opgepakt oude rellert. Succes gozer gewoon doorzetten en knallen met die handel.
|
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Die stats kloppen dus niet helemaal met 117kg, klopt de lengte wel? Mooi volume in je trainingen verder.
__________________ mc's trainingslog SQ 165 l BP 115 l DL 210 l 490 In order to heal my lower back, I should do heavy back squats and stick it through the pain? Yes! Can squats cure cancer? Yes… there is nothing heavy squats can’t cure! |
| | |
| | #17 |
Haha, nee die stats kloppen niet, zit nu op 78kg, 15%, 1.78m.
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
damn! zotte foto's! we hebben alleszinds toch onze lengte gemeenschappelijk veel success! |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Muscle memory for the win.
__________________ ' Once the shirt comes off , the bullshit stops ' - Sig van iemand die vroeger op DBB zat |
| | |
| | #20 |
| Monstrous Giant | Re: Oorlogswinter - De shit is aan!!!
Succes tijdens de koude winterdagen! Volgend jaar zomer proosten we op een ripped fysiek.
__________________ FUUUU |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aan!!!, oorlogswinter, shit |
| Topic opties | |
| |