Fitness Seller

Tekort aan ...

Bezoekers in dit topic

sloeber

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 nov 2003
Berichten
438
Waardering
1
Hey dutchies......wegens persoonlijke omstandigheden heb ik men training de laatste 10 maanden gewoon laten vallen.....i know shame on me.

Nu ben ik op deze 10 maanden een kilo of 2-3 bijgekomen terug en het lijkt alsof ik geen motivatie heb om er terug in te vliegen ??? .
Op vlak van eten laat ik me de laatste weken ook terug gaan zo lijkt en daar begin ik me zorgen in te maken......de twee jaar dat ik nodig heb gehad om 24kg vet van men lijf te krijgen zullen verloren gaan als ik me niet herpak.

Heb men eet schema terug in orde gebracht vandaag en dat gaat me wel lukken denk ik ??? maar ik voel de drang niet die ik anders had om naar de gym te gaan......iemand een idee hoe ik mezelf terug wat kan motiveren?

thnx
 
Doen wat je leuk vind, goeie crea/pump stack kopen (motiveerd altijd he die lekker pomp :D). Gewoon een kwestie van door de zure appel heen bijten want na een paar weken zul je zien dat je steeds beter gaat ;)

SUCCES!!!
 
[Link niet meer beschikbaar]
dit filmpje helpt bij mij altijd als ik motivatieproblemen heb :)
 
in de spiegel kijken :)

Op vlak van eten laat ik me de laatste weken ook terug gaan zo lijkt en daar begin ik me zorgen in te maken

goed schema maken waar je van weet dat je je er kan aan houden.
 
dat filmpje is wel mooi hoor maar daar krijg ik geen motivatie van;)
bij iedereen verschillend, ik krijg meer motivatie als ik aan het doel denk.
lang & breed zijn.

dat bereik ik niet door niks te doen. ik ben ook sportief ingesteld maja je moet aan het doel denken en bedenk ook: no pain no gain... dus werk ervoor en het zal je lukken!
 
Eten en op de bank liggen tot je weer 30 kilo aangekomen bent en dan komt de motivatie vanzelf weer, harder dan ooit te voren (A):p
 
heb je meschien al aan gedacht wat je echt van bodybuilding vind?
meschien is bodybuilding gewoon helemaal niks voor jou ;)
 
heb je meschien al aan gedacht wat je echt van bodybuilding vind?
meschien is bodybuilding gewoon helemaal niks voor jou ;)

dat zal echt motiverend werken ja???

we willen toch dat bodybuilding meer bekendheid krijgt?
ga dan niet mensen de-motiveren aub.
 
dat zal echt motiverend werken ja???

we willen toch dat bodybuilding meer bekendheid krijgt?
ga dan niet mensen de-motiveren aub.

Nee doe dat dan niet nee :P. Moedig die ongedisciplineerde luiwammesen juist aan.
 
Als je je al 10maanden niet kunt motiveren, is deze sport gewoon niet voor je weggelegd. Endo's kunnen beter gaan badmintonnen.
 
Als je je al 10maanden niet kunt motiveren, is deze sport gewoon niet voor je weggelegd. Endo's kunnen beter gaan badmintonnen.

hard, maar hoogst waarschijnlijk waar.
 
juist wat ik nodig had.....een ecto die me zegt wat ik wel of niet kan :rolleyes: .....i'll show you :D

thnx guys......ik wist dan ik hier motivatie zou vinden.

guess i am back already :p
 
Motivatie tekort? Bij mij wilt oude foto's bekijken en harde muziek luisteren wel eens werken.
 
- Stop een maand dan weet je wat je mist.....
- Koop dvd's als cost of redemption van Ronnie of andere bb'ers waar je "fan" van bent
- Doe alleen oefeningen die je leuk vind, komt plezier vanzelf terug
- kijk veel in de spiegel
- Zoek een trainingsmaat of geef die juist een schop
Denk dat er genoeg is om je te motiveren...... suc6 iig
 
- Stop een maand dan weet je wat je mist.....
- Koop dvd's als cost of redemption van Ronnie of andere bb'ers waar je "fan" van bent
- Doe alleen oefeningen die je leuk vind, komt plezier vanzelf terug
- kijk veel in de spiegel
- Zoek een trainingsmaat of geef die juist een schop
Denk dat er genoeg is om je te motiveren...... suc6 iig

Hij is al tien maanden gestopt :rolleyes: :p
 
deze avond eerste sessie terug eens proberen....:lifter:
 
Back
Naar boven