| | #881 |
| Freaky Bodybuilder | Re: michiel's log
Haha, als je niet doorhebt dat die zaken niet eens serieus bedoeld zijn, tjah. Ah, fuck it laat ook maar, peace out |
| |
| | #882 |
| Banned | Re: michiel's log
we zijn hier om je te helpen met onze jarenlange trainingservaring, ik weet dat je smacht naar brutale berenfysieken als de onze, misschien moet je onze raad juist koesteren. ![]() |
| |
| | #883 |
| Competitive Bodybuilder | Re: michiel's log
ik wist niet dat blackadder zo'n beest was
__________________ 1.82m 91kg |
| |
| | #884 |
|
| |
| | #885 |
| I <3 Kwark | Re: michiel's log
Haha, een foto nemen van 7 maand geleden Ik trek guardian zijn trainingservaring niet in twijfel maar dan moet hij mss eerst wat delen in zijn ervaringen. Heb er nog niet veel van gelezen hier Post eens een foto van jouw ubermensch fysiek, Blackadder. Ben eens benieuwd... |
| |
| | #886 | |
Citaat:
__________________ 1.82m 91kg | |
| |
| | #887 |
Die foto is van deze week michiel4. Zoek jij die foto van toen nog maar eens op. Ondertussen zijn er weer 7 kilo's kwaliteitsmassa opgegooid |
| |
| | #888 | |
Citaat:
| |
| |
| | #889 |
hij bedoelt z'n eigen foto denk ik
__________________ 1.82m 91kg |
| |
| | #890 | |
Citaat:
Je voelt je wel heel wat hé. Slim om nergens je stats te vermelden, voor de moment zal het ook niet veel soeps zijn zelfs met 'al die jaren trainingservaring' | |
| |
| | #891 |
Nu denk ik wel dat je fout zit kerel , ik denk wel dat Blackie een beestje is hoor. En dat die boven 'een internetheld uithangen' staat . |
| |
| | #892 |
ouwe stats: 106 kg bij 1m93, 145kg benchpress, 195 kg deadlift niuwe stats, na vier maanden terug trainen waar ik vooraf anderhalf jaar plat lag, vanachter in de 90 kg, 135 kg bench, 105 kg powerclean. |
| |
| | #893 |
Ik heb al een pic van Blackadder aanschouwd en het is een bruut frame met dikke pecs. Om en bij de 95+ kwaliteitskilo's zou ik zeggen. |
| |
| | #894 |
195 deadlift zonder riem mag ik hopen? Aantal trainingsjaren? BF%? Je vergeet een hele boel |
| |
| | #895 |
dat ik daarnaast ook nog vrij intelligent ben, heb je er niet bij vermeld guardian, maar dit dit heeft ook weinig met deze kwestie te maken. |
| |
| | #896 |
|
| |
| | #897 |
Schrik dat ik op 23 jarige leeftijd verder ga staan dan jij, Blacky? |
| |
| | #898 |
|