| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Marijn's ''It's no rocket science'' log
Beste mensen, Mijn 2de poging tot een goede log begint vandaag. Kleine intro over mezelf: Ik ben Marijn, 21 jaar en werk als fitnesscoördinator en instructeur. Ik moet toegeven een tijdje niet goed bezig te zijn geweest qua eten. Nu heb ik het weer opgepakt en ook lekker hard aan het trainen. Motivatie is niet al te hoog (gelukkig maar), maar het is meer een gewoonte geworden om vaak en veel te eten. Eerder kwam het uit motivatie maarja die zakt weg na een tijdje. Ik gebruik geen gekke trainingstechnieken of iets dergelijks. Gewoon iedere een beetje meer. Meer reps of meer gewicht (of beide als het even kan Genoeg gepraat.... Morgenvroeg staat rug op het programma. Vorige keer deed ik: chins met extra gewicht. 6,25kg/8x 7,5/8x 10/7x 11,25/6x pull ups 0/9x 1,25/8x 2,5/6x EZ cable row 70/9x 70/6x 70/6x seated rear lateral raise 8/12x 10/10x 10/8x morgen dus een beetje extra. Wish me luck want bovenstaande training was met SuperPump250 maar die is nu op. Keep up the good work. |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
succes wat zijn je stats nu?
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
succes tijnie!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
Hier is de update van vandaag. Rug training chins met extra gewicht 7,5kg/8x 8,5/7x 10/7x 11,25/7x pull ups (vanaf 2de set met extra gewicht) 0/9x 1,25/9x 2,5/6x ez cable row 70/9x 70/8x 70/7x seated rear lateral raise 12/9x 10/10x 10/10x Tevreden, want vorige workout was dus met SuperPump250 Volgende updat komt waarschijnlijk dinsdag of woensdag. Goede avond! |
| | |
| | #5 |
|
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
Citaat:
hou je log goed in de gaten gast! en we zien ons he, keep it up!
__________________ Stats: Toon Laatst aangepast door MarcJ : za 8 nov 2008 om 19:57 | |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
Ik wil jou wel eens zien chinnen met 11 kilo extra, owja en niet 5x per jaar ziek worden helpt ook een hoop | |
| | |
| | #8 |
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
chins gaan idd goed!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #9 | |
Citaat:
zorg maar dat je en consistent blijft trainen en vooruitgang blijft boeken, ik houd je wel in de gaten op de sportschool
__________________ Stats: Toon | |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
Donderdag en/of vrijdag 12:15 uur kom maar kijken (dan heb je toch tijd ofniet?), you'll get some asswhooping en mag je daarna mijn rug wassen haha | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
| | |
| | #12 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
die chins en pull ups gaan inderdaad goed!
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #13 |
Dank u dank u. Morgenvroeg is borst aan de beurt. Als 5x100kg lukt is de training al geslaagd Als ik die op 10 herhalingen heb, switch ik naar een krachtschema voor 4 weken. Ik hoor jullie al denken ''5 herhalingen is meer voor kracht'', klopt maar de rest ligt rond de 8 herhalingen. |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
| | |
| | #15 |
De 5x100 was toch iets te hoog gegrepen. Afgelopen training 12:15u.: BP 85kg/8x 90/7x 100/3x Incl Dumb. press 34/10x 36/7x 36/7x 36/6x Dumbbell fly 20/11x 22/8x 22/8x Incl. BP (langzaam tempo) 60/10x 65/7x 65/5x Toch wel tevreden op de BP na. Vanavond Biceps/triceps |
| | |
| | #16 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: | Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
zeer sterke bp!
| | |
| | #18 |
Zo, gister best een kuttraining gehad. Werd kort ervoor HEEL HEEL HEEL boos op een belangrijk persoon. Maargoed agressie genoeg alleen geen concentratie. Hier komt het, arm training in een andere gym (ez stang is zwaarder dan bij de gym waar ik normaal train dus kweet niet of het precies klopt) EZ barbell curls: 42,5kg/10x 42,5/8x 42,5/7x 42,5/6x dumbbell curls op incline bankje 16kg/9x 16/8x 16/8x Skull crushers 40/12x 45/8x 45/7x scott curl free weight machine 30/10x 30/9x 30/8x ez cable pushdown 75/9x 80/7x 85/4x overhead db press 36/8x 36/8x Ik merkte dat mijn triceps toch nog moe waren van borsttraining maar het gaat lekker zo de laatste weken dus ik verander nog even niks. |
| | |
| | #19 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
Citaat:
Hele rug buigen en dat soort dingen... Gaat goed. | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Marijn's ''It's no rocket science'' log
Kuttraining.. Ik wil ook zulke curls maken!
__________________ Wacht maar tot ik later groot ben! Current: 69 kg, 13% Tournament Target: 75 kg, 10% Off Season Target: 80 kg, 16% Soccer, BJJ, BB |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ''it's, marijn's, rocket, science'' |
| Topic opties | |
| |