| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: |
Ik ga een log bijhouden eerst wat over mij. Begonnen met bodybuilden in april 09 stats toen: 16 jaar 74kg 12% Op zich ging het wel hard maar ik leef ook voor bb, ik deed ub/lb. Maar de laatste tijd gaat het slecht (blessures, ziekte) maar een logje is leuk voor de motivatie. Ik volg nu een split. Stats nu staan ook links maar zijn dus: 17 jaar 100kg 15% Ik kan atm niet goed eten (maagklachten) en ook niet goed trainen door last van schouder(s) maar hoop dat het snel voorbij zal gaan. Normaal wil ik 5500kcal eten maar kom nu maar aan 4500 ofzo dus ga niet vooruit Mijn zwakke punt is vooral bovenkant borst. Qua kracht ben ik in verhouding wel goed in squat opzich en heel slecht in deadlift. Maar met deadlift ben ik vandaag weer begonnen en moet vlug vooruit gaan. Vandaag staat borst, triceps op het programma.
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. Laatst aangepast door Shakawkaw : do 31 dec 2009 om 04:46 |
| | |
| | #2 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
s6 met loggen en veel gains in 2010 toegewenst.
|
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
Leuk dat je een logje gaat bijhouden! 'K dacht wel dat je ouder was Succes man
__________________ Stats: Bench -> 8 x 80 kg Deadlift -> 1 x 160 Squat: 4 x 120 kg Seated Overhead Press: 6 x 65 kg Logje |
| | |
| | #4 |
Stats: - - - Karma: | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
Bedankt beiden, Heb vandaag flinke spierpijn in rug, wat is deadlift toch een goede oefening voor rug.. Oja en spierpijn in m'n buik Ookal spierpijn in hams en zelfs borst wtf..
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. Laatst aangepast door Shakawkaw : do 31 dec 2009 om 15:07 |
| | |
| | #5 |
Net getraint, beetje kort. Was weer eens een beetje laat en sportschool ging om 5u dicht. Ik weet de herhalingen niet 100% uit me hoofd maar het meeste wel. BenchPress 10x80 8x90 6x100 (laatste rep met hulp) 9x90 (laatst rep met hulp) Incline Db Press, erg licht want heb klote schouders dus 10x28 12x28 13x28 12x28 Incline Flys, ook licht 10x17 13x17 14x17 14x17 bent-over Tricep extension 15x40 12x45 12x45 10x45
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. Laatst aangepast door Shakawkaw : vr 1 jan 2010 om 00:46 |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Misschien een idee'tje om een schriftje mee te pakken, waar je na elke set of oefening alles noteert. Neemt niet veel tijd in en zo zie je de volgende borst en triceps-training perfect wat je de vorige training hebt gepresteerd. Sterke training hoor! Wat zijn je 1rm's op deadlift, squat, bench en military press?
__________________ Stats: Bench -> 8 x 80 kg Deadlift -> 1 x 160 Squat: 4 x 120 kg Seated Overhead Press: 6 x 65 kg Logje |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
1rm's doe ik nooit.. Ik doe altijd 10 reps eigenlijk. Maar deadlift is in ieder geval heel laag, je zult wel zien als ik een rug training post, maar ik ga vanaf nu beter op deadlift proberen te worden. De laatste keer dat ik squatte deed ik 8x140 below par. Ook met squat doe ik eigenlijk altijd 10 reps soms 8. Military zuigt denk ik, al mega lang niet gedaan. Toen ik ub/lb deed, deed ik eigenlijk alleen side raises, en toen ik het weer wou gaan doen kreeg ik blessure (niet door trainen). Maar de laatste keer dat ik het deed deed ik 6x70.
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. Laatst aangepast door Shakawkaw : do 31 dec 2009 om 18:22 | |
| | |
| | #8 |
Wow, sterke stats. En zeker omdat je nog maar 8 maand ofzo traint. Ik train langer dan het dubbele en kan in de verste verte nog niet tippen aan jou stats
| | |
| | #9 | |
Citaat:
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. | |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
Ik ga je proberen volgen, ga trouwens ook een nieuw logje beginnen
__________________ DL : 190 kg BP : 115 kg SQ : 140 kg herve_vanhovell7@hotmail.com Hertenfilet, we hebben hier een bodybuilder op stand, hahaha. Epic ownage voor degenen die koolvis van de Aldi eten! -Loo- |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
dankjewel
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. | |
| | |
| | #13 |
Vandaag voor het eerst in nieuwe gym getraint. Oud ijzer en posters van Arnold aan de muren enzo. Er was niemand toen ik aankwam (ook geen instructeurs ofzo die heb je daar niet) want je krijgt een sleutel van de gym. Beginnen met squat, alleen er waren geen safety bars maar ik had 2 bankjes neergezet aan de zijkanten. Squat ging niet soepel 10x120 8x140 5x140 6e rep was fail.. maar kon niet het gewicht op bankjes laten rusten dus donderde naar voren tegen het rek aan gelukkig zaten er 2 haakjes in waar het op kon rusten Walking DB Lunges 20x18 20x18 20x18 Lying leg curl beetje gekloot met 10 reps 35kg, vond beide leg curl apparaten kut aanvoelen Ook maar even kuiten gedaan, doe ik normaal op een aparte dag maar die dag was deze week vervallen. Calf raises in hacksquat 15x100 12x100 12x100 Ik voer ze langzaam uit en rust onderaan Standing leg curl 14x30 10x35 12x35 Voelde me quads al super goed na de eerste 2 oefeningen maar had last van m'n onderrug, die was zuur en had nog een beetje spierpijn van deadlift.
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 86kg 17% Karma: | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
stevige squat!
__________________ ''this year its all about me and the gym, taking care of some bussines'' |
| | |
| | #15 |
Dankje maar ik had op 10 reps gehoopt eigenlijk.
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
Zo harde squats man Lekker getraind, ga je volgen.
__________________ Schouder dagje! ------------ Damn dude, is dit nou DE DBB Ronniej? *foto van Ronniej* -Marjolijn46fatso De twijfel of ik die mooie jongen echt ben, wat lievvv |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 86kg 17% Karma: | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
goede motivatie om volgende keer extra te knallen
__________________ ''this year its all about me and the gym, taking care of some bussines'' |
| | |
| | #18 |
Thnx kerol Dat is waar
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Log Shakawkaw, gotta get huge....
Djeeee bro, waar haal je die sterke wheels? Bruute squats
__________________ DL : 190 kg BP : 115 kg SQ : 140 kg herve_vanhovell7@hotmail.com Hertenfilet, we hebben hier een bodybuilder op stand, hahaha. Epic ownage voor degenen die koolvis van de Aldi eten! -Loo- |
| | |
| | #20 |
Ik heb voor sinterklaas gekregen
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gotta, huge...., shakawkaw |
| Topic opties | |
| |