| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Huge Freak | Kuki's log: The next level!
Hoogtijd weer voor een nieuwe log al zeg ik het zelf. Voornaamste reden waarom ik een log ga bijhouden is vooral om de pit wat omhoog te gooien in deze periode der duisternis waar ik het liefst gewoon een winterslaap wil houden bah. Verder natuurlijk voor de fun, wat leuk leesvoer en om wat leedvermaak met jullie te delen. Doel: De bedoeling is uiteraard om zo veel mogelijk droge massa te pakken en mijn offseason gewicht naar een goed vast stabiel 100kg te trekken en hopelijk over. Wanneer we zover zijn gaan we dan kijken of we een leuk B wedstrijd kunnen plannen Hoe sta ik er nu voor? Mijn gewicht zit nu rond een kg of 95. Schommelt wel af en toe een paar kg vooral op mindere dagen. Laatste half jaar vooral op borst gericht. Heb wat meer dikte op mijn borst kunnen pakken maar ben nog niet zo ver als ik wil zijn. Schouders heb ik gedurende deze periode totaal niet getrained omdat ik van mening ben dat ze een aardig voorsprong hebben. Ben wel van plan om ze de aankomende tijd weer te trainen omdat ik de schouder training toch wel erg mis. Verder ben ik sinds deze week ook begonnen met deadlifts sinds ook zeker een maand of 8 aangezien mijn rug in verleden me toch wel veel last en hinder heeft bezorgd. De eerste deadlift sessie viel me behoorlijk vies tegen moet ik zeggen. Meer dan (5x160, 5x160, 3x160, 3x160, 3x160) poepte ik niet uit. Dus ook dat wordt mijn doel om de aankomende tijd flink aan te schroeven. OK genoeg chitchat...lets go to the numbers. Voeding! Mijn lichaam kan je vergelijken met een 8L v12 motor die je gewoon arm zuipt. Om mijn energie behoefte op te vangen moet ik ook aardig wat eten. Dus hierbij ook meteen mijn voedingschema die ik de afgelopen paar maanden aangehouden heb en ermee door ga. ![]() Ja je ziet het goed bijna 7000kcal. I am not kidding around. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet elke dag aan zit aangezien ik naar school ga, werk, voor mijn vrouw, kinderen en hamsters moet zorgen maar 5000kcal gaat er 100% per dag in. Training is en blijft 3 of 4 daagse split. Afhankelijk van hoe het per week uitkomt met tijd. Als ik tijd heb train ik 4 dagen in de week en doe ik schouders, zo niet dan 3 dagen en sla ik schouders over. Ma: Borst-Biceps Di: Benen Wo: Rust Do: Rug-Triceps Vr: Schouders ok nu ben ik even moe van typen en heb zin om te eten. Dus ik hou het hierbij voor vandaag. Stay tuned for more
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #2 |
| fap fap fap | Re: Kuki's log: The next level!
First, succes! Gewicht van rijst is ongekookt gewogen?
|
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Kuki's log: The next level!
succes, dat je veel mag gainen!!!
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: vlakbij piet van pa Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
heel veel succes!
|
| | |
| | #5 |
| Huge Freak | Re: Kuki's log: The next level!
ongekookt. Gooi gewoon 1kg pak helemaal in en verdeel het over 5 porties. 2 neem ik en 3 de rest van de bevolking in huis.
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 66 Geslacht: M
Stats: 1m86 66kg 19% Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
7000kcals. de tering. succes beest.
__________________ True natural bodybuilding. De hoop in bange dagen. |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Wel een rekenfoutje bij de whey Heel veel succes, je voeding is zeker hardcore.
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: Seagal Fan Geslacht: M
Succes ermee! Hoe zit je qua vet? En 150 gram kip in plakjes is geen 45 gram eiwit. 100 gram is iets van 21 gram eiwit.
__________________ My opinion about barbell rows is as follows: fuck barbell rows. Really. Fuck them. Stop wasting time worrying about barbell rows and get your deadlift up to 500. By then you'll have your own opinion and you won't have to worry about mine. ''There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy''. |
| | |
| | #9 |
vet heb ik niet bij gerekend aangezien dit erg weinig is. Bijna alles wordt gekookt. Vetten haal ik dus voornamelijk uit mijn cashewnoten wat dus op ongeveer 70gram uitkomt.
| | |
| | #10 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
Succes Kuki, moet al kokhalzen als ik je Kcals zie |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ---------- Momenteel bekijken: 5 (3 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp KukiShu, Mascherano+, Tractortje it's allive
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon | |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Constantinopel Geslacht: M
Stats: 1m80 97kg 8% Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
Good stuff! Wordt tijd dat je weer serieus gaat knallen, anders kan je die b wedstrijd op je buik schrijven. Citaat:
__________________ Lux et veritas | |
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant | Re: Kuki's log: The next level!
Vet dat je gaat loggen Ga je zeker volgen beest.
__________________ Schouder dagje! ------------ Damn dude, is dit nou DE DBB Ronniej? *foto van Ronniej* -Marjolijn46fatso De twijfel of ik die mooie jongen echt ben, wat lievvv |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
Succes gappie! Train je nog bij papa miPrincess mike!? Ik train altijd smiddags..
|
| | |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
Pff wat een voedsel werk jij naar binnen edit: waarom drink je trouwens savonds laat nog een glas chocomelk? |
| | |
| | #16 | ||
Citaat:
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ---------- Citaat:
verder vermijd ik het ook door de rest van de dag, anders gaat mijn gezicht er spontaan van bloeien.
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon | ||
| | |
| | #17 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
De tering vreetzak |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m92 82kg - Karma: | Re: Kuki's log: The next level!
|
| | |
| | #19 |
ok moest vandaag weer een paar keer goed kokhalzen zeg pfff Lekker klote weer, ik ga maar eens richting de gym. Even borst en biceps trainen en gewicht even peilen. Mischien nog even paar fotos schieten als ik tijd heb.
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Kuki's log: The next level!
22 en al een vrouw en kinderen? Succes met je trainingen! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kuki's, level!, log: |
| Topic opties | |
| |