AndroidHealthClinic

Keranos's Log

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker hier! Het geheim van dit schema is juist om niet te snel te verhogen als je veel progressie wilt boeken, dus volhouden zo.
 
Oke, bedankt! :D
 
je zou toch je training posten gister?
 
Jah, geen tijd, ik ga nu eten en post het daarna.
 
ok ik ga zo ook weer:D morgen is de gym weer dicht:S:S:S
 
Zaterdag - Workout A

Squat:
5x50Kg
5x50Kg PR
5x50Kg PR

Deadlift:
5x70Kg

Bench Press:
5x35Kg
5x35Kg
5x35Kg

Dips:
8xBW
8xBW

De training ging lekker, squats heb ik nu 3x5x50Kg gedaan. De volgende keer ga ik denk ik 3x5x60Kg proberen. De Bench Press ging een stuk makkelijker dan de vorige keer. Toen had ik bijna failure op het eind en nu ging het gewoon makkelijk. Volgende training ga ik daar ook 5Kg bij op doen :D

Op naar de volgende training!

Keranos. :D
 
lekker jonge!
Ik dacht alleen dat je bench al op 40 zat?
 
Jah 5x40 maar nog niet 3x5x40 :)
 
wat niet is kan nog komen he!
 
Jah, ik heb te lang lopen kloten vroeger. Die tijd haal ik nu in! :D
 
nette training:) mooie squats:)

en over dat te lang lopen kloten: je bent 15 man je hebt alle tijd als je vanaf nu goed blijft trainen ben je brutaal monster als je ouder bent:thumbup:
 
die squat blijft maar vooruitgaan :p

way to go kerel !
 
Thx :D
 
Morgenavond weer een training. Workout B! :D
 
He Keranos, ik heb een paar weken geleden mijn abonnement af laten lopen, en ga thuis trainen. Ik heb daarvoor bij 2 sportscholen in Den Bosch gezeten, ik weet niet of dat te ver is voor je? Ik heb bij Vladimirov gezeten, maar daar ligt de nadruk mij teveel op cardio, maar ik denk dat ze aan apparaten zeker voor beginners genoeg te bieden hebben. Daarna bij ClubSportive gezet. Mooie sportschool, netjes en degelijk, en ruim opgezet, jammergenoeg maar 1 drukbank, maar hebben wel een squatrek. Daarnaast ben ik nog wezen kijken bij Flash Gym, dat is voor de bikkels zal ik maar zeggen. Mooie prijs, en hebben en groot assortiment aan apparaten. Beetje krap, maar dan staat er ook alles.

Even over je training: je zit nog een beetje in het beginstadium begrijp ik? Ik denk dat het goed is om in het begin wat meer herhalingen te maken om de oefeningen goed te leren kennen. Het zou ook geen slecht idee zijn, om naast de hoofdoefeningen ook bijoefeningen te doen, dus na het benchen bijvoorbeeld nog 3 setjes incline dumbbell presses te doen en 3 setjes flies. Je zou bijvoorbeeld ook eerst een warming up kunnen doen, dan 3x5 benchen, dan 3x12 incline dumbbell press en 3x12 flies. Voor de andere spiergroepen kun je iets soortgelijks doen met 1 hoofdoefening en 2 bijoefeningen.

En maak je voorlopig niet druk om de kgs. Beetje bij beetje meer erop doen. Geef je stabilisatoren, botten en pezen de tijd om te wennen aan de belasting, je bent ook nog vrij jong. Oefeningen met lichaamsgewicht zijn ook goed voor de afwisseling, bijvoorbeeld de dagen dat je geen 'echte' training doet, kun je opdrukken/optrekken/buikspieren/etc. setjes doen.

Veel succes&plezier!
 
Hey Keranos, ik zie dat je de juiste beslissing hebt genomen :) Rippetoe :D
Heel veel succes en ik zal je log volgen.

Ik neem trouwens aan dat je wel opwarmt voordat je gaat squaten etc? Scheelt namelijk enorm :D
 
He Keranos, ik heb een paar weken geleden mijn abonnement af laten lopen, en ga thuis trainen. Ik heb daarvoor bij 2 sportscholen in Den Bosch gezeten, ik weet niet of dat te ver is voor je? Ik heb bij Vladimirov gezeten, maar daar ligt de nadruk mij teveel op cardio, maar ik denk dat ze aan apparaten zeker voor beginners genoeg te bieden hebben. Daarna bij ClubSportive gezet. Mooie sportschool, netjes en degelijk, en ruim opgezet, jammergenoeg maar 1 drukbank, maar hebben wel een squatrek. Daarnaast ben ik nog wezen kijken bij Flash Gym, dat is voor de bikkels zal ik maar zeggen. Mooie prijs, en hebben en groot assortiment aan apparaten. Beetje krap, maar dan staat er ook alles.

Even over je training: je zit nog een beetje in het beginstadium begrijp ik? Ik denk dat het goed is om in het begin wat meer herhalingen te maken om de oefeningen goed te leren kennen. Het zou ook geen slecht idee zijn, om naast de hoofdoefeningen ook bijoefeningen te doen, dus na het benchen bijvoorbeeld nog 3 setjes incline dumbbell presses te doen en 3 setjes flies. Je zou bijvoorbeeld ook eerst een warming up kunnen doen, dan 3x5 benchen, dan 3x12 incline dumbbell press en 3x12 flies. Voor de andere spiergroepen kun je iets soortgelijks doen met 1 hoofdoefening en 2 bijoefeningen.

En maak je voorlopig niet druk om de kgs. Beetje bij beetje meer erop doen. Geef je stabilisatoren, botten en pezen de tijd om te wennen aan de belasting, je bent ook nog vrij jong. Oefeningen met lichaamsgewicht zijn ook goed voor de afwisseling, bijvoorbeeld de dagen dat je geen 'echte' training doet, kun je opdrukken/optrekken/buikspieren/etc. setjes doen.

Veel succes&plezier!


rotop met je flyes, een beginner moet juist zich concentrere op de compounds en juist minder reps omdat je bij meer reps (vermoeidheid) eerder de beweging verdoet als bij 5 dus denk es na voor je met poepargumenten komt natnek!
 
Keranos, goed bezig kerel..maar pas op dat je nu niet te snel gaat verhogen omdat het (nu nog) makkelijk gaat. Dan loop je over een paar trainingen vast, of je krijgt een blessure. Je kan beter hele kleine stapjes nemen. Heb je "Starting strenght" al besteld? :D
 
Bedankt voor de reacties! Ik ga nu beginnen aan workout B. Over een uur de resultaten. Owja, trasher: Starting Strenght? :D
 
rotop met je flyes, een beginner moet juist zich concentrere op de compounds en juist minder reps omdat je bij meer reps (vermoeidheid) eerder de beweging verdoet als bij 5 dus denk es na voor je met poepargumenten komt natnek!

Goh wat zijn we weer vriendelijk zeg. Bij meer herhalingen zorg je er natuurlijk voor dat je het gewicht wat mindert zodat je ook de laatste herhaling goed kunt uitvoeren. Flyes is een superbijoefening vinnik. Maar het was maar een suggestie, hij mag ermee doen wat em uitkomt.
 
Back
Naar boven