| | #1781 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Grow or Die
Potverdomme had je niet erbij kunnen zetten dat het niet gecensueerd was ik schrok me het lazerus!! ![]() Wel een stoer filmpje leuk om de kids te laten zien later. |
| | |
| | #1782 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Grow or Die
Ja dat zou ik inderdaad ook wel graag doen.
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #1783 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2006 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m92 106kg - Karma: ![]() | Re: Grow or Die
Knap hoor! Meteen al in de middenmoot eindigen
|
| | |
| | #1784 | |||||
| Monstrous Giant | Re: Grow or Die
Zo daar ben ik weer. Gisteren geen tijd voor dbb daar ik ff een kijkje was gaan nemen in Eindhoven. Sterkste man van Zuid-Nederland. Citaat:
Jaja lul, kwam omdat jij niet hard genoeg trok! ![]() Citaat:
![]() dikke? oppassen jij! Citaat:
Zal jou maar eens streng beoordelen in je contest. Ohh weee als jij dan niet bruin bent. ![]() Citaat:
Citaat:
, hoop dat je nu geen trauma hebt opgelopen.Ik hou je op de hoogte voor een volgende wedstrijd. Jij met hummer lijkt me een goede combi. ![]() Thnx, we waren er best blij mee. | |||||
| | |
| | #1785 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Laat die truck maar komen!
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #1786 |
Nou mannen en dames, jullie zullen wel gedacht hebben wat is met dit bb log aan de hand de laatste tijd? Gaat ie ineens pl-en en daarna nog een strongman onderdeel draaien. ![]() Vanaf nu is het weer ff gedaan met de ongein en ga ik na de deload weer verder met het echte werk.... hardcore bodybuilding. Heerlijk die spieren vol pompen tot failure and beyond. |
| | |
| | #1787 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: ![]() | Re: Grow or Die
Toch wel leuk...die afwisseling. Succes weer met de BB. |
| | |
| | #1788 |
| Hybrid lifter Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m90 105kg 17% Karma: ![]() | Re: Grow or Die
Leuke afwisseling toch? ![]() Tegenwoordig ben jij degene die snel op de kast zit ![]()
__________________ Moving North of Vag |
| | |
| | #1789 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: ![]() | Re: Grow or Die
hardcore bodybuilding is the whey to go ![]() succes bro, vind je logje dan een stuk interessanter! ![]() ook al moet ik zeggen dat ik zware gewichten en trucks ook wel dig..
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #1790 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
bodybuilding is zo breed , er bestaat geen één ideaal schema - ook dit schema is gewoon weer verrot gaan - diep gaan en spierpijn krijgen - succes mattie
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist |
| | |
| | #1791 |
Deload CP1A Full squats 3x8x60kg Incline press guillotine style 3x8x50kg Pendlay row 3x8x50kg Ja... dat is andere koek . Ff een weekje herstellen en dan weer volle bak.
|
| | |
| | #1792 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Neither Geslacht: M
Stats: 1m87 91kg - Karma: ![]() ![]() | Re: Grow or Die
pfff jij moet gezweten hebben...ziet er zwaar uit man
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #1794 |
stelde echt geen ene fuck voor...wilde eigenlijk nog rondje vrachtwagen pullen doen
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #1795 |
| несдержанная власть | Re: Grow or Die
Heb je logje ook gevonden. Zie dat je weer BB style gaat trainen, voorlopig geen events in Ridderkerk dan, of doe je die gewoon een keer tussendoor?
__________________ Just medals and scars... |
| | |
| | #1796 | |
Citaat:
![]() Ik ga de komende tijd niet op stm trainen, maar wil zeker eens een keertje meedoen voor de lol. | |
| | |
| | #1797 |
| Huge Freak Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: ![]() | Re: Grow or Die
ook jij bent aanwezig geweest, fuck it
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #1798 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Grow or Die
Hey mc chick! Altijd spannend die deload weken ![]() Om de hoeveel weken doe jij een deload week? Al vaker gedaan in het verleden en hoe is het bevallen? |
| | |
| | #1799 |
Check hier de uitslag op realdutchpower.nl http://www.realdutchpower.nl/uitslag...en/uitslag.htm 1e onderdeel - vrachtwagen trekken harnas pull (9.000 kg over 25 meter) 27.72s 2e onderdeel - vrachtwagen trekken hand over hand (9.000 kg over 25 meter) 27.12s |
| | |
| | #1800 |
het was toch 10ton
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ...1, ...2, ...3, ...4, hoedje van, hoedje..van |
| Topic opties | |
| |