MuscleMeat

[DC] Xto's Log 2009

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

Xto

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
9 jun 2006
Berichten
5.376
Waardering
152
Lengte
1m82
2gui7o7.png




67prol.png


Toen ik ongeveer aan het einde van mijn 15e levensjaar was, ben ik verslaafd geraakt aan het ijzer.
Ik ging van rond de 60 (15 jaar) naar 96kg (17 jaar). Een progressie van 36 kg in 2 jaar. Een pak sterker. Alles ging goed, had een goede mentaliteit qua trainen en eten, ik zat op de middelbare school (AKA. Luizenleventje).

Toen begon het gek*t op een 150kg deadlift, ik verdoete mijn rug een beetje, waardoor, zoals de fysio zei: “een wervel verschoven was”. Na dit ging alles al een beetje minder.

Toen kwam 2008. Jezus, nu ik er aan terug denk, wat een k*t jaar was 2008 zeg. Mijn trainingsmaat waar ik altijd mee meerijdt (heb zelf nog geen rijbewijs) kreeg last van zijn schouders. Schema werd daar dus al op aangepast. Het kwam niet goed en werd steeds erger. Hij ging onder het mes, ik kon toen maanden lang niet met hem mee rijden. Ik ging van 3 keer in de week trainen naar 1x in de twee weken.

Toen hij eindelijk weer een beetje kon doen gingen we 1x in de week. Alleen benen trainen. Want boven lichaam was een no go voor hem.
Jammer genoeg is mijn gym behoorlijk ver weg. Daarom kon ik er ook niet vaak heen fietsen. Een plus punt is wel dat die gym heel goed is.

Na 14 kilo te zijn afgevallen (combi van niet trainen, slecht eten en (heel) laat naar bed gaan), 96>82, kon ik weer vaker met hem gaan aangezien hij ook weer 3x in de week gaat. Zijn progressie gaat goed nu. Ongelofelijk wat hij weer met zijn schouder kan als je ziet hoe slecht het eerst ging.

We zijn begonnen met DoggCrapp nu.
Hij doet nog niet alle oefeningen via het DoggCrapp principe maar het gaat al super goed.

De progressie zit er in, al zijn we pas net begonnen.

Dit bracht mij op het idee om hier een logje te openen. Voor mezelf, maar ook omdat er weinig DC logs zijn. Onderbouwde Feedback is altijd welkom. Maar dit is vooral voor mezelf zodat ik het nog een keer terug kan zien allemaal.

Ik heb dus nog wat pijntjes, zoals me onderrug. Daar moet ik opletten, dit zal ook in de trainingen te zien zijn.
Verder doe ik nu een HBO opleiding waardoor ik soms weinig tijd heb.

Ik merk al weer dat ik allerlei dingetjes zit te zoeken waardoor ik mijn terugval kan goedpraten. Maar ik moet het gewoon onder ogen zien, I ****ed up. Thats it.

Maarja, schijt aan.

Er moet gewoon weer kei hard gerost worden in de gym. Geen gelul. Ik kijk niet meer naar het verleden. Ik ga gewoon knallen. Op naar de 100kg.

Facts:
Lengte: 1,82
Gewicht: 84
Leeftijd: 19
F%: ?

2e33hox.png


5f5gtk.png

Dit is mijn schema op dit moment, er zullen nog wat dingen veranderen, maar aangezien ik pas net met DC bezig ben moet ik het nog allemaal even uitvogelen.

Ik train met een trainingsmaatje, daar moet ik ook rekening mee houden, squats doen nog pijn bij hem omdat hij de bar niet goed vast kan pakken. Ik baal er heel erg van, maar het gaat al veel beter met hem. Maar ik moet me toch aanpassen aan hem, aangezien ik al in mijn handjes mag knijpen dat ik telkens met hem mee kan rijden. Nog heel even en ik heb zelf mijn rijbewijs.

33c6wjt.png



Voedingschema:
dbmuxd.png

Supplementen:
NightProtein
Protein 80
Whey Protein Instant
NOW Foods ADAM
NOW Foods GABA
Animal Pak
PURPLE WRAATH
XTEND



2e4dto3.png


Coming Soon!

Kijk hier voor pics toen ik nog 17 was (en 12 kilo zwaarder): http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/xtos-fotos-125824/#post2146948


Disclaimer:
Start post moet nog compleet gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd, ook naar je voeding! Hoe je eerst gegained hebt!
 
interessant! ga je log volgen
 
Geabonneerd!

Ben benieuwd naar je stats/pics. Succes gozer!
 
Mooie eerste post! Je hebt er werk van gemaakt!

Succes met je doelen!
 
Zo op die foto's uit 2007 was je een pittuge buffel voor een jochie van 17:p
Ben benieuwd naar je trainingen!
 
Thanks alvast mensen. ik ga vandaag de startpost klaar maken.

Edit: Trainingschema toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Succes, damn al een best beest op je 17e !

Je eerste post ziet er netjes en overzichtelijk uit. Hopen dat je snel richting de 100 knalt!
Komt wel goed met een goede instelling.

off: Haha ik moest best wel lachen dat je in je oude fototopic om de paar uur je eigen topic "kickte" :D
 
Succes, damn al een best beest op je 17e !

Je eerste post ziet er netjes en overzichtelijk uit. Hopen dat je snel richting de 100 knalt!
Komt wel goed met een goede instelling.

off: Haha ik moest best wel lachen dat je in je oude fototopic om de paar uur je eigen topic "kickte" :D

jaa haha, was toen nog aandachtsgeil, nu heb ik een vriendin, krijg genoeg aandacht :D
 
Mooie eerste post! Je hebt er werk van gemaakt.

+1

Nog een DC-log... iz naajz!

Ik zou wel die frontsquats in het squatrek/cage doen eigenlijk. Als je het niet meer redt, laat je de barbell gewoon voor je vallen (of in het rek). Freeweight rules!
 
+1

Nog een DC-log... iz naajz!

Ik zou wel die frontsquats in het squatrek/cage doen eigenlijk. Als je het niet meer redt, laat je de barbell gewoon voor je vallen (of in het rek). Freeweight rules!

Heb ik ook al aan zitten denken. Is denk ik ook wat gezonder voor mijn gewrichten aangezien je in een Smith je voeten precies goed neer moet zetten anders heb je al een verkeerde pathway.
 
Dit ga ik zeker volgen. ^^

Wat een shitload aan supplementen man, heb je dat echt allemaal nodig?
 
Dit ga ik zeker volgen. ^^

Wat een shitload aan supplementen man, heb je dat echt allemaal nodig?

Ik gebruik niet alles elke dag.

Whey alleen alsk geen fatsoenlijke maaltijd kan hebben bijvoorbeeld.

En Xtend alleen sochtends alsk heel vroeg naar school moet, dan eet ik mijn maaltijd in de bus ofzo.

Purple Wraath alleen op trainingsdagen.

Night Protein alleen in het geval dat ik heel lang ergens niet kan eten of dat toevalligerwijs mijn kwark op zou zijn.
 
Training van gister


Ik noem eerst mijn huidige reps en weight, daarachter schrijf ik wat ik de vorige keer had. (zodat je mijn progressie kunt zien).


B3


Machinecurls 15*55kg (15*50)


Cable reverse curls 12*25 each hand (20*20 each hand).


Standing calve raise 12*90 (12*80) [ 1 repetition = 1sec explosief uitduwen, 5 seconden laten zakken tot maximale stretch, dan 15 seconden in maximale stretch blijven hangen]


Seated leg curls 31*73 fullstack (30*73fs)


Lunges 24*45 (24*40)



Zoals je ziet zit ik bij de seated legcurls al op max, ik heb deze keer er 1tje meer uit weten te persen dan de vorige keer, maar deze keer waren ze veel strikter dan de vorige keer, dus is toch wel een noemenswaardige progressie.

Verder zijn de lunges nog aardig te doen, maar we wilden niet te hard van stapel lopen.

Verder werd deze training elke getrainde spiergroep 1 minuut lang (extreem) gerekt.

Alle freeweight gewichten zijn altijd inclusief stang.
Alle machine shizzle zoals smith ofzo wordt alleen het gewicht aan schijven genoemd.

Kzal aankomende week eens wat nieuwe pics maken.
 
Ik ga je zeker volgen!
 
Over een half uurtje trainen, A3. Heb er zin in. :D
 
Trainen on sunday-morning. Youre a die-hard ;)
Succes met loggen. Ik hou je in de gaten!
 
Goede post bro.
En je ben echt al een huge mofo voor je leeftijd. Ken weinig mensen die zo`n fysiek hebben op die leeftijd. Jammer dat je nog geen auto hebt zodat je vaker kon gaan trainen anders was jou al echt huge geweest.


Vraagje over het trainingschema; doe je nou 1 set per oefening of begrijp ik het verkeerd?
 
Goede post bro.
En je ben echt al een huge mofo voor je leeftijd. Ken weinig mensen die zo`n fysiek hebben op die leeftijd. Jammer dat je nog geen auto hebt zodat je vaker kon gaan trainen anders was jou al echt huge geweest.


Vraagje over het trainingschema; doe je nou 1 set per oefening of begrijp ik het verkeerd?

Ja je hebt zeg maar 1 werkset. maar je mag gewoon net zoveel sets opwarmen als je zelf nodig hebt.

voorbeeldje van een eerste oefening van mij.

5min cardio warm up

warm up oefening 1:

20x40
15x70
10x90
8x100

De werkset:

- tot failure, bijvoorbeeld 9 reps * 120kg.
*stoppen met oefening*

- rusten (15x diep inademen)

- weer tot failure, bijvoorbeeld 5 reps * 120kg
*stoppen met oefening*

- rusten (15x diep inademen, beetje drinken ofzo)

- laatste keer tot failure, bijvoorbeeld 2 reps * 120kg.
*stoppen met oefening*

Dat is de werkset.

Dus 9+5+2=16 reps*120kg (en dat schrijf ik dus op).


Ik zal zo mijn training posten...nu eerst ff vreten :D
 
Maar je gaat dus elke werkset tot failure?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven