| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Huge Freak |
Aangezien de DBB contest nu aan zijn eind is, zal ik ook maar beginnen met een nieuwe log. Jammer genoeg wel net verstoten van de 5e plaats dit jaar .. volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen De topic titel zegt het eigenlijk al, ik ben van plan om volgend jaar een wedstrijd te gaan doen namelijk de YBF. Weet niet precies wanneer deze plaats zal vinden volgend jaar. Daarnaast is het ook maar de vraag of ik vanaf nu wel blessure vrij blijf en progressie kan blijven maken. Vandaar ook de 'At least' Doelstelling op 'korte termijn' is om mijn verhoudingen in orde te krijgen. Heb me de laatste tijd sowieso meer gefocused op mijn armen en borst met in mijn ogen een goed resultaat. Voor de rest is het belangrijk om mijn aandacht te vestigen op de hamstrings en quads. Kuiten ben ik niet bang voor, heb ik de genetica voor mee, train ze gewoon te weinig eveneens als de buikspieren. Uiteindelijk moet dit mijn pose gaan worden, alles in verhouding, BAM ![]() De reden dat ik de laatste tijd mijn log niet heb bijgehouden is mijn 'vakantie' baan de afgelopen twee weken. Heb de laatste twee weken in de bouw gewerkt als sloper, voornamelijk wanden slopen. Klus is nu alweer geklaard dus kan me weer focussen op mijn trainingen, niet veel van terecht gekomen door vermoeidheid na het werken. Vandaag dus weer de eerste training sinds vorige week dinsdag, deze ging als volgt: Training maandag 27 juli Wide grip benchpress 2x8x50 kg 8x80 kg 5x100 kg 5x110 kg 5x110 kg Incline dumbbell press 8x32 kg 8x38 kg 8x38 kg - moeite met deze set 15x38 kg - eerst opvolgende dumbbell is 44 kg Pec Deck 4x8x60 kg Chestpress machine - Hammer grip 4x8x60 kg Dips 4x10xbw Cable crossover 6x15 kg 8x10 kg - Gekapt last van de pols Commentaar Op zich wel een aardige training, vandaag niet super veel gegeten .. was weer eens een mindere dag. Aan het einde van mijn training wel wat last van me pols gekregen, is overbelasting van afgelopen dagen door al dat gemep met de koevoet.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
heel erg veel succes, als je de YBF in mei gaat doen staan we mischien wel naast elkaar. het is in mijn hoofd aan het rondspoken dan mee te doen....
__________________ log:http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2010-a-217692/ |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m90 104kg - Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Hey Massalah. Leuk dat je weer gaat loggen. Volg je al een tijdje op t forum. Respect voor je fysiek en je stats! Homegym trainingen helemaal voorbij?
|
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant | Re: At least 52 weeks out ...
je hebt wel wat weg van Levrone. Dus ik zie je log als massalah´s levrone report. 1 advies, je moet echt keihard knallen op je quads en nu eens gewoon beslissen dat je meedoet. Als je de keuze al gemaakt hebt zul je zien dat je meer gefocused bent als dat je zegt mss.
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Nog ff en die armen zijn groter dan je benen. Flink knallen op squats, dan komt het wel goed.
__________________ trainingslog 1.80m , 100kg Doelen Frontsq 5x140 Bp 2x150 --> 1x165 Dl 1x235 --> 1x275 Mp 1x100 --> 1x110 Pp 1x135 |
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant | Re: At least 52 weeks out ...
ik ga je ook weer proberen te volgen
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Leuk dat je alles bij gaat houden, heb je een voedingsschema? Typ anders eens wat je verorberd op een dag!
|
| | |
| | #10 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Mass
Heel veel succes beest! Je wheels lopen achter zo te zien. Misschien een Ub/LB schema met 2x per week wheels? Bovenkant ziet er goed uit topper! En die traps zijn hondsbrutaal --> niet voor niets de leider van de DBB trapsquad Ik ben abbo Laatst aangepast door The Xtralarge : di 28 jul 2009 om 07:45 Reden: spelfout |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Man..je fysiek is gewoon brutaal!
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder | Re: At least 52 weeks out ...
succes kerel!
|
| | |
| | #13 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
got traps ? (het is toch erg als je mensen aan een lichaamsdeel begint te herkennen)
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #14 |
| Keyboard warrior Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Trapzilla is back! Succes Ruud!
__________________ "Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" Mijn Blog... |
| | |
| | #15 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
nou dus echt keihard knallen
__________________ . |
| | |
| | #16 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Citaat:
Massalah, cool dat je een log hebt gozer. Ik keek al regelmatig in je contest log. Maar dit gaat zeker een goed log worden! Ook ik ben net als XLarge abbo!
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” | |
| | |
| | #17 | |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Citaat:
Het gaat om de juiste intensiteit. Met het billstarprincipe kan je zelfs 3 per week een spiergroep trainen 1x licht 1 medium 1x zwaar. Dus intensiteit dat is waar het om draait. | |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: . Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m79 86kg - Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Is zeker een mooi doel mee doen aan de YBF! Succes man ga je volgen! |
| | |
| | #19 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Citaat:
Thanks for the explanation bro.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” | |
| | |
| | #20 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: At least 52 weeks out ...
Dacht in 1e instantie dat je wat mankeerde Ruud. Gelukkig is dit niet zo, succes met je te behalen doelen. YBF open zal volgend jaar weer rond November zijn denk ik. Regards, Porter |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| weeks |
| Topic opties | |
| |