AndroidHealthClinic

angelus texas log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid sinds
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
omdat ik nogal de neiging heb om te vergeten welke gewichten ik gebruikt heb bij een training, ga ik maar een logje bijhouden.

Doel van dit programma te volgen is om over 12 weken een 1RM op de squat te hebben van 120kg (parrallel/quarter is voldoende voor daar binnen te mogen), en 100kg op de bench, zodat ik mijn k*tgym kan verlaten en gaan trainen in de powerzaal van de KUL.

heb ondertussen al 3 trainingen achter de rug:


Maandag 'Volume':
Squat: 5x5x75kg (ging vlot)
Bench: 5x5x60kg (iets moeilijker)
BOR: 3x8x50kg (ging vlot)
incline dbcurl: 2x10
crunches: 3x15



woensdag 'Recovery':
squat: 2x5x60kg
Military press: 3x5x40kg
back extensions: 3x10xBW
pull ups: 1x12, 1x10, 1x8
crunches: 3x15


Vrijdag 'Intensity':
- opwarming squat: 1x10xlege barbell, 1x8x40kg, 1x6x60kg, 2x80kg

werkset squat: 1x3x90kg


-opwarming bench: 1x10xlege barbell, 1x8x40kg, 1x5x60kg (laatste haalde teveel uit me)

werkset: 1x2x75kg (gym heeft een k*tbarbell, in mijn gym thuis kan ik makkelijk 1x5x75kg halen)

-deadlift: 1x5x60kg, 1x5x85kg, 1x3x110kg

incline dbcurl: 3x10
db side raise: 3x10
crunches: 3x15
 
bedankt mensen:D

Ik had toch wel wat hogere stats verwacht van iemand met 4800 posts. Desalniettemin succes met het behalen van je 120 k quartersquat.

ben nog maar bezig met trainen vanaf december 2008 hé:), en heb op het eind vd zomer een maandje of 3 gecut en wat vd gewonnen kracht verloren.
had toen een 1RM van 110kg (fullsquat), nu schat ik em rond de 100kg, dus de 120 parrallel/quarter moet op 12 weken wel lukken:D
 
100 bench/120 squat? Is dat de superdude sectie of zoiets? Slaat helemaal nergens op, squat zou minstens 140 KG moeten zijn om in verhouding te zijn met de bench.

Weet je wel zeker dat ze een squat rack hebben? Lijkt mij een "6 bench en 1 smith" gym.
 
Die bench is overduidelijk moeilijker te halen.
Zou me toch echt gaan focussen op die bench.

Als 5x5x60 bench lastig ging zit 100 er voorlopig nog niet in, zelf doe ik 5x5x65 zonder al teveel moeite en ik schat mijn max toch echt rond de 80-85 (toch echte 1RM heb ik nooit geprobeerd...)

Toch succes, maar ben bang dat het zeker niet in die 12 weken gaat lukken.
 
100 bench/120 squat? Is dat de superdude sectie of zoiets? Slaat helemaal nergens op, squat zou minstens 140 KG moeten zijn om in verhouding te zijn met de bench.

Weet je wel zeker dat ze een squat rack hebben? Lijkt mij een "6 bench en 1 smith" gym.
leuk dat jij ook even langskomt... -_-'
tis een minimum vereiste om in die powerzaal binnen te mogen, uiteraard is de 120kg squat niet mn einddoel, maar ik neem er voorlopig genoegen mee zodat ik mijn peperdure k*tgym kan verlaten (niet dat die powerzaal zoveel beter is, maar hij's tenminste gratis:D).
Die bench is overduidelijk moeilijker te halen.
Zou me toch echt gaan focussen op die bench.

Als 5x5x60 bench lastig ging zit 100 er voorlopig nog niet in, zelf doe ik 5x5x65 zonder al teveel moeite en ik schat mijn max toch echt rond de 80-85 (toch echte 1RM heb ik nooit geprobeerd...)

Toch succes, maar ben bang dat het zeker niet in die 12 weken gaat lukken.

echt 'lastig' ging de bench niet, maar gewoon iets moeilijker dan thuis. In deze gym is die barbell uberdik en hij voelt gewoon raar aan in mn handen en dat bemoeilijkt de oefening een beetje. (hoewel ik wel moet zeggen dat squatten wel iets beter gaat met deze barbell dan met die van de gym thuis, gewicht voelt meer verdeeld aan met zo'n dikke barbell op mn rug^^)

Maar kben zelf ook niet zeker dat ik de 100kg zal halen binnen 12 weken, maar ik hoop op het beste, want hoe dan ook ga ik deze gym verlaten volgend semester:)
 
net weer een volume training achter de rug, alles ging redelijk vlot, bench voelde wel weer wat stroef aan zoals vorige week:D

squat: 5x5x77,5kg
bench: 5x5x62,5kg
bor: 3x8x52,5kg

db shrugs: 3x8x26kg
incline dbcurl: 2x10x12kg
crunches: 3x15
 
welkom gym zit jij momenteel wel? Want ik zit momenteel in fitness center heverlee; ben van die k*tgym in sportkot afgestapt ^^
 
wtf, wanneer ga je :P Ben jij die grote beer met kort haar fzo? : P

is elke week anders, meestal ga k door de dag as er niet teveel volk is. Maar ik ben die grote ecto met de halflange haren:D
 
is elke week anders, meestal ga k door de dag as er niet teveel volk is. Maar ik ben die grote ecto met de halflange haren:D

Ik ben die nieuwe jongen die zich voor de helft van de tijd bezig houdt bij het squatrack, in kort broekje, blauwe V - t-shirt, bruin wat krullend haar en veel motivatie en concentratie : P

Ben in de gym om 18:45; en moet zeggen het is er niet persé te druk ofzo...
 
Ik ben die nieuwe jongen die zich voor de helft van de tijd bezig houdt bij het squatrack, in kort broekje, blauwe V - t-shirt, bruin wat krullend haar en veel motivatie en concentratie : P

nog niet gezien, anders had k je wel uit mijn squatrek gesmeten:D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven