| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | A new beginning: 2010
Intro: Vanwege een aantal zaken in mijn leven is de motivatie om te trainen en te gainen de laatste tijd ver te zoeken geweest. Van een stevige 80 kg ben ik naar een miezerige 70 kg gegaan. Ook wel flink gedaald in lichaamsvet, maar 10 kg afvallen is natuurlijk totaal not done. Nu komt het nieuwe jaar er aan en dit lijkt me een goed moment om weer te gaan beuken en wat gewicht terug te winnen. Voeding: Vanwege werk en drukte zal er niet altijd even veel tijd zijn om te eten. Dit ga ik wel opvangen door niet altijd clean te eten. Het doel blijft om een minimum aantal kcal te halen, hoe dat gebeurt doet er weinig toe, zolang ik maar genoeg eiwitten en koolhydraten binnen krijg. Hoeveel kcal ik nodig heb om te gainen is ook nog niet geheel duidelijk. Ik zal blijven kijken of ik aankom en of dit dan vet of spier is, en zodoende mijn voedingspatroon blijven aanpassen. Mijn voeding zal bestaan uit: - brinta - rijst - pasta - whey - tonijn - kipfilet - rundergehakt - chocomel - Junk - cashewnoten - eventueel nog een weightgainer toevoegen. Zoals gezegd heb ik geen vast voedingsschema, maar probeer ik gewoon mijn kcal te halen. Aangezien ik zo'n 5-6 keer per week ga sporten (kracht en voetbal) zal het te behalen kcal wel hoog liggen, rond de 3500-4000. Training: Ik zal met verschillende trainningsschema's gaan werken. Een trainingschema zal ik zolang volhouden, totdat ik denk dat ik niet meer gain, of me er niet meer prettig bij voel. Dus niet elke 2 maanden bijvoorbeeld precies wisselen. Ik zal een trainingsschema wel minstens 4 weken proberen vol te houden. De focus zal vooral liggen op het winnen van gewicht en zal zodoende niet snel onder de 5 reps komen. Ik ga beginnen met een UB/LB schema, dat er als volgt uitziet: Citaat:
Huidige stats: Fysiek: 1.76m 69-70kg ~12% (niet gemeten, beetje gegokt) Kracht: Dl: 105kg Squat: 85kg Bench:70kg Dit zijn 5 RM's. Doelen: Voor de zomer van 2010. Fysiek: Ik wil graag een 4-5 kg vvm pakken voor de zomer dit jaar. 75kg @ 10-11% zou mooi zijn. Kracht: Dl: 120kg Squat: 100kg Bench: 80kg Dit zijn 5 RM's Voor zover de eerste post in mijn logje, ik hoop op weer evenveel aanhang als in mijn voorgaande logje. Alvast bedankt. Vriendelijk groetend, beginnerbb.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... Laatst aangepast door beginnerbb : zo 27 dec 2009 om 14:00 | |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: A new beginning: 2010
mooie voornemens, succes met het behalen van je doelen! Before pics?
__________________ FUUUU |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m83 92kg - Karma: | Re: A new beginning: 2010
succes kerel!
__________________ Marvin's log Afgesproken met een meisje in de stad om te gaan voetballen. Op een bepaalde plek, 13:30. Ik was er en heb een kwartier!! gewacht maar zag haar niet. Ben naar huis geraced en ging op msn; ze kwam online en schold me uit voor ******PLAYER, en blockte me.. Fijn. Ik heb gewoon zolang gewacht daar, en dan krijg je dit. -Bring da Amba Lamps- |
| | |
| | #4 |
Succces bro
__________________ Armen dag! ------------ Damn dude, is dit nou DE DBB Ronniej? *foto van Ronniej* -Marjolijn46fatso De twijfel of ik die mooie jongen echt ben, wat lievvv |
| | |
| | #5 | |
Stats: Karma: | Re: A new beginning: 2010
Citaat:
before pics zitten er niet in bro. Mijn lichaam is te iel om die goed op de foto te zetten
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | |
| | |
| | #6 |
Wanneer is je eerste training trouwens, gelijk vandaag
__________________ Armen dag! ------------ Damn dude, is dit nou DE DBB Ronniej? *foto van Ronniej* -Marjolijn46fatso De twijfel of ik die mooie jongen echt ben, wat lievvv |
| | |
| | #7 |
Morgen De gym bij ons is op zondag maar tot 1400 open. Edit: maar goed, vanaf het nieuwe jaar zit er pas echt een systeem in, dit is toch nog beetje rare week. Veel feesten, brak zijn en gesloten sportscholen je weet wel.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... Laatst aangepast door beginnerbb : zo 27 dec 2009 om 14:13 |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | Re: A new beginning: 2010
Succes met je nieuwe logje, hopen dat je het nu wel vol blijft houden Die doelen voor eind 2010 mogen wel iets hoger liggen toch? Je geeft zelf aan dat je hiervoor 10kg meer hebt gewogen dan zul je ook weer snel die kilo's + kracht terugkrijgen denk ik.
__________________ Lees de stickies |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: A new beginning: 2010
go for it!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: A new beginning: 2010
Mooie doelen! Ik denk zelfs dat je ze wel iets kan opschroeven
__________________ Need karma!!!!!!on my way to become a massive warrior Trainingslog: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rippetoe-230014/ |
| | |
| | #11 | ||
Citaat:
Citaat:
maar toen i kdie 80 kg woog zat ik ook zo rond de 18% bf. Nu wil ik rond de 10-11% blijven en dan 75 kg wegen, wat dus uiteindelijk meer vvm betekent. Daarbij had ik geen fuck te doen toen ik naar 80kg ging. Het enige wat ik hele dag deed was eten, trainen en neuken. Nu werk ik en heb ik andere verplichtingen, wat betekent dat ik minder tijd heb om te eten sowieso. Maar het zal afwachten zijn, als ik mijn doelen behaald heb zal ik ze inderdaad gaan opschroeven.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | ||
| | |
| | #12 |
in hoeverre is de kans reëel dat je nu wel door blijft trainen? of ben je nu aan je werkritme gewend?
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m81 76kg - Karma: | Re: A new beginning: 2010
Hoppa, zowaar iemand met voornemens voor het nieuwe jaar. Alleen zijn je doelen wat zwak man, behalve die bench denk ik dat alles wel vlot zal gehaald worden. Succes in ieder geval!
__________________ WSB |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: NL Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m90 101kg 14% Karma: | Re: A new beginning: 2010
Good luck kerel. Ik abbo je log effe
__________________ 190 cm 101 kilo 13 % Status: Cutting “Obstacles are like wild animals. They are cowards but they will bluff you if they can. If they see you are afraid of them… they are liable to spring upon you; but if you look them squarely in the eye, they will slink out of sight.” ''They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody'' |
| | |
| | #15 | ||
Citaat:
Ik weet van te voren neit hoe lang ik het ga volhouden en of ik uberhaupt ga stoppen. Dan zou ik net zo goed niet kunnen beginnen. Maar wil nu iig wel veel massa gaan pakken. We zullen het zien. Citaat:
Ja, die doelen zijn erg voorzichtig gesteld. En natuurlijk worden ze bijgesteld als ik ze behaald heb.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | ||
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m83 99kg 15% Karma: | Re: A new beginning: 2010
succes kerel - als ik je tegenkom bij All-in zal ik je een schop onder je reet geven ter motivatie kom je vanavond nog trainen? |
| | |
| | #17 | |
Maandag: UB1 Benchpress: 5x 40kg 5x 50kg 5x 55kg 5x 60kg 5x 65kg BOR: 5x 40kg 5x 50kg 5x 60kg 5x 65kg 5x 65kg seated db press: 8x 16kg 8x 16kg 8x 18kg db curl: 10x 8kg 10x 10kg 10x 10kg Lekker om weer bezig te zijn. ---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ---------- Citaat:
Heb net al getraind Ik denk dat ik wel weet wie je bent. Ik ben die ecto met lange zwarte trainingsbroek en blauwe russel athletic trui met gele capuchon. We zien elkaar vast nog wel es daar.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: A new beginning: 2010
Nou succes dan maar he viespeuk.
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| | |
| | #19 |
Stats: Karma: | Move Bitch!
Nieuw jaar, nieuw begin, nieuwe kansen. Let's do this shit. Let's gain some weight. http://www.youtube.com/watch?v=4JuS5...om=PL&index=14 Maandag UB1: Bench: 5x 40kg 5x 50kg 5x 55kg 5x 60kg 5x 65kg BOR: 5x 40kg 5x 50kg 5x 60kg 5x 60kg 5x 65kg seated db shoulder press: 8x 16kg 8x 18kg 8x 18kg db curls: 10x 8kg 10x 10kg 10x 10kg
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Between Light And Heavy Iron Weights Geslacht: M
Stats: 1m90 95kg - Karma: | Re: A new beginning: 2010
succes met zoveelste log
__________________ oves-log-strong-mentality Shut Up And Train Deadlift 195 Squat 142.5 Full Squats 115 Benchpress 117.5 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 2010, beginning: |
| Topic opties | |
| |