| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Maar je rug kan dan toch niet maximaal? Wordt er niet bedoeld je zwakste spiergroep eerst trainen zolang het elkaar niet in de weg zit (borst-biceps bijvoorbeeld) |
| | |
| | #22 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Citaat:
maar als je biceps weer sterker worden. dan kan je ook meer pakken met rug he en ik wil gewoon dat mn biceps sterker worden | |
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Maar je biceps is dan voor 100% vermoeid. Maar je rug krijg je niet verder dan 50% omdat voor het een beetje zwaar wordt voor je rug, je biceps al moeten opgeven en je dus niet verder kan. De rug mist dan een groeiprikkel omdat je hem onder zn kunnen traint denk ik Lijkt me daarom verstandig om wél je biceps extra aandacht te geven door hem als eerste te trainen, maar niet vóór je rugtraining! Maar voor borst of schouder! |
| | |
| | #24 | |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Citaat:
Maw de achterlopende spier(groep) als eerst trainen, na een rustdag en niet in combinatie met een andere spier(groep) waarbij er tijdens de oefeningen een overlap in gebruik van spieren is (dus geen borst of rug na je biceps)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #25 | |
Citaat:
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #26 | |
Citaat:
Als je de voor lopende spieren net zo hard blijft trainen zal de achterlopende spier altijd achter blijven.
| | |
| | #27 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Mijn kuiten zijn super klein, train ze voor m'n gevoel altijd wel goed en doe ze nu 2x per week. Hoop dat het wat oplevert..
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #28 |
Waneer in je schema train je ze? Voor kuiten geld hetzelfde als wat ik hierboven voor de biceps zeg. Prioriteitstraining.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #29 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Citaat:
Ik deed eerst seated calf raises, maar daar spreek je maar een héél kleine spier in je kuiten mee aan! Sinds vandaag heb ik standing calf raises gedaan in de smith, wat branden die kuiten dan! 5 sets 12 reps 70kg deed ik ze. Ga op een verhoogje staan met je bol van je voeten en ga dan met je hielen zo diep mogelijk naar beneden en dan terug omhoog zo hoog mogelijk, doe ze traag en geconcentreerd, branden zullen ze!
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! | |
| | |
| | #30 | ||
Citaat:
Maar kuiten kan toch wel in combinatie met een andere spiergroep of ook niet? Citaat:
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. | ||
| | |
| | #31 |
Heel kleine spier in je kuiten? Kuitoefeningen met gebogen knieen accentueren de soleus en ik ken mensen wiens soleus groter is dan de gastrocnemius. Maar je hebt gelijk wat massa aangaat is een versie met rechte benen beter omdat deze de gehele kuit (soleus+gastrocnemius) evenredig belast.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #32 | |
Citaat:
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. | |
| | |
| | #33 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Bij mij liep mijn borst zwaar achter op de rest van mijn lichaam, vooral op mijn rug. Gewoon doorblijven trainen, trok vanzelf bij.
__________________ New Comers Cup 18 April NPB Powerlifting Beginners Wedstrijd 22 Mei Sterkste Team van Biest-Houtakker (mikeo26) 20 Juni Deadlift 1 x 130 KG Squat 1 x 120 KG Bench Press 1 x 70 KG 320 KG Power Clean (pauze @ belt) 1 x 70 KG MP 1 x 55 KG PP 1 x 70 KG Overhead Squat 1x50 KG Upcoming Strongman @ Youtube 19-11-1994 |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Voor de ontwikkeling van de kuiten lijkt het me goed om de krachttraining te combineren met korte maar zware cardio. Voetballers en sommige wielrenners hebben niet voor niks dikke kuiten. Hoe je het draait of keert, je zal altijd wel het gevoel hebben dat er een spiergroep achterloopt. Des te beter misschien, op die manier geraak je niet verzadigd vh trainen |
| | |
| | #35 | |
Citaat:
Idd, sommige voetballers en sommige wielrenners hebben dikke kuiten. Sommige marathonlopers ook, ik ken zelfs mensen die niet sporten en toch dikke kuiten hebben, maar de meeste voetballes, wielrenners, marathonlopers en vulmaareenduursportiners hebben ze niet.
| | |
| | #36 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
IMO doe je idd staande calve raises.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | |
| | |
| | #37 | |
Citaat:
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. | |
| | |
| | #38 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
| | #39 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Ja, ok weet ik maar in verhouding met de gastrocnemius is hij toch klein, maar ik weet wel dat de soleus heel veel kracht heeft !
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #40 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bijtrainen, spiergroep, zwakste |
| Topic opties | |
| |