| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder |
Iedereen heeft wel een zwakkere spiergroep, die achterloopt op de rest qua kracht of massa. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die dat effectief hebben bijgetrokken of er zelfs hun sterkste spiergroep van hebben gemaakt. En bovenal natuurlijk op wat voor manier. Minder trainen? Meer trainen? Andere oefeningen? Kritisch naar de techniek kijken? Andere reprange? Bij mijzelf zijn het voornamelijk de kuiten, en het is nog niet echt gelukt ze helemaal recht te trekken... Kracht gaat wel snel omhoog, maar met massa blijven ze alsnog achter. En terwijl eerder mn borst wel een van de betere spiergroepen was, is de rest nu zo hard gegroeid dat hij haast achter begint te lopen |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Biceps. Wat ik ook doe, ze komen niet bij. Heb alles al geprobeerd. Heb me er maar bij neergelegd dat ik qua genen nooit goede bi's zal hebben.
__________________ Ctrl D Future! |
| | |
| | #3 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Citaat:
wat ik nu probeer is de biceps eerste trainen ipv als laaste,ik begin nu te merken dat ze beter gaan, dan maar even de rug wat minder aanpakken die loopt voor
__________________ www.thezeitgeistmovement.com | |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Jaah mijn biceps lopen ook achter |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Imo is variatie cruciaal om te blijven groeien , doe dit dan vooral bij je zwakkere spiergroepen. Of bv als je moeite hebt met je bicep , train bv eens je biceps + benen (squats).
|
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Pak je je biceps toch gewoon na borst. Hoef je bij je rugtraining niks in te leveren!
|
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
mijn biceps lopen ook achter, denk dat ik maar eens ga proberen ze samen met benen te pakken zoals eerder gezegd.
__________________ Better to fail with glory than to succeed and cheat. origineel gepost door SniperX: Melk drink ik 0.6l per dag van vanaf zaterdag, dat zijn alleen al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs wel een extra beker melk erbij ga gooien, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan. 046 over Arnold schwarzenegger: trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Riverside Motherf#cker! Leeftijd: 27 Geslacht: M
Denk dat ik dat in de komende bulk ook ga proberen, kun je armen zo zwaar mogelijk pakken zonder dat ze eerst belast zijn bij rug of borst training.
|
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Biceps gaat bij mij juist wel lekker, is meer mn rug die niet echt wil groeien, en dan vooral mn onderrug, heel apart |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m87 85kg 11% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Bij mij lagen eerst biceps en borst achter, gelukkig is m'n borst al helemaal goed bijgetrokken alleen de biceps willen maar niet.
|
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Is dat vanzelf bijgetrokken? Of heb je er extra aandacht aan besteed op de een of andere manier?
|
| | |
| | #12 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Citaat:
__________________ Better to fail with glory than to succeed and cheat. origineel gepost door SniperX: Melk drink ik 0.6l per dag van vanaf zaterdag, dat zijn alleen al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs wel een extra beker melk erbij ga gooien, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan. 046 over Arnold schwarzenegger: trieste beachboy ipv bber | |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Die goodmorning kende ik nog niet |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
http://www.ergogenics.org/gezondheid66.html Als je kleine spiergroepen, zoals de schouders, de biceps en de triceps achterblijven in hun ontwikkeling, dan kun je dat verhelpen door de onwillige krengetjes eerst te trainen, en de grote groepen pas daarna onder handen te nemen. Dat melden Brazilaanse bewegingswetenschappers binnenkort in de Journal of Science and Medicine in Sport. voor het heele onderzoek klik link
| | |
| | #15 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Als je je triceps traint vóór je borst zal je triceps zich sterker ontwikkelen, maar je borst kan niet meer maximaal omdat je vroegtijdig faalt door je moeie triceps. Buik en kuiten ed trainen voor andere spiergroepen kan ik me wel in vinden |
| | |
| | #16 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Citaat:
Maar goed , als het voor jou werkt is dat prima natuurlijk! | |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Bij mij lopen m'n lats achter. Ik ga dan ook weleens naar de gym en dan train ik maar 1spiergroep in 'n klein half uurtje. Heb eerlijk gezegd nooit ergens gelezen of dat goed werkt maar het voelt wel goed vind ik zelf. |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
haha i know rug en borst heelrijk om goed af te beulen. ik ben er pas 2 maanden mee bezig maar toch merk ik al wel dat ze nu beter meegroeien dan ooit tevoren ook de gewichten zijn omhoog gegaan (betreft armen dan) .Het gaat natuurlijk wel ten koste van een propere rug of borst training
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m84 81kg 12% Karma: | Re: Zwakste spiergroep bijtrainen
Alles wat achterloopt pak ik als eerste wanneer ik ga trainen.. v.b -> train ik borst/biceps.. loopt mn bicep achter begin ik daarmee. Maar enige wat ooit achterliep was mijn borst , maar is nu goed bijgetrokken (Y) |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Ik ging gister voor het eerst biceps voor rug trainen. En jah hoor, mn biceps zijn helemaal kapot! Ik ga 2 maanden door zo. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bijtrainen, spiergroep, zwakste |
| Topic Opties | |
|
|