| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | welke trainingsmethode tijdens het cutten?
Ik ben nu zo'n 2 maanden bezig met een splitschema wat me wel goed bevalt. Alleen begin ik volgende week of de week erop met cutten, doe je dan beter fullbody of gewoon verder split blijven doen? |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: welke trainingsmethode tijdens het cutten?
Ik zou eens gaan voor UB/LB
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: welke trainingsmethode tijdens het cutten?
Op een verminderde calorie-inname is er iets voor te zeggen om j etrainingsvolume omlaag te doen. Het doel van krachttraining in de cut is met name spierbehoud, en daar zijn echt geen 30 sets per spiergroep voor nodig. Vooral als je kracht terug loopt wordt het tijd om je schema eens goed onder de loep te nemen.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: welke trainingsmethode tijdens het cutten?
m.a.w : halveer de setjes, maar houdt het gewicht gelijk (als dat lukt tijdens een zware cut) zodat je spieren niet niet teveel belast worden en vervolgens te veel energie vragen om te herstellen. Zeg ik dat goed?
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutten?, tijdens, trainingsmethode, welke |
| Topic opties | |
| |