| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 3 | wanneer beste tijdstip om te trainen?
Wanneer is dus het beste tijdstip om te trainen, 's morgens overdag of 's avonds. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je test-level 's morgens het hoogst staat, dus lijkt me logisch gezien dat het beste moment om te gaan trainen. Wat denken jullie?
__________________ You take the blue pill, the story ends. You wake up in your bed and you believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes. |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Geregistreerd: aug 2007 Locatie: as ma gel is magalles Geslacht: M
Karma Power: 60 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
'smorgens en 's avonds 's avonds rond een uur of 18:00 - 20:00 blijkt het testlevel ook niet verkeerd te zijn
__________________ oeleboeletietjevoeleh |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Geregistreerd: jun 2007 Locatie: Ergens aan een recreatieplas lekker chille. Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 59 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Train nooit 's avonds dan kan ik niet in slaap komen.
__________________ 1.73m 110kg 14%vp. http://www.giantpt.com/index.htm Oldschool filmpjes, hierbij plaatsten a.u.b. http://forum.dutchbodybuilding.com/f...1984-a-157709/ |
| | |
| | #4 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 43 Geslacht: M
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 |
| Huge Freak Geregistreerd: aug 2007 Locatie: as ma gel is magalles Geslacht: M
er moet idd wel rond 2-3 uur tussen trainingsende en het naar bed gaan zitten... ander zou ik ook slecht kunnen slapen ..
__________________ oeleboeletietjevoeleh |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
het kan wel zijn dat je het beste dan 's morgens kunt gaan trainen, maar als je niet echt een ochtendmens bent dan lijkt me 's middags of 's avonds toch wel beter.
|
| | |
| | #7 |
| Massive Warrior Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
's Avonds
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Bij volle maan
__________________ http://www.youtube.com/watch?v=1xXosA7Yhkw |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
lijkt me ook dat je gewoon moet gaan trainen wanneer je het fitst bent en het meeste zin hebt. heb je zware baan en 's avonds weinig fut meer over dan kunnen ze nog zoveel tests doen en zeggen dat 's avonds beter is, maar voor jou gaat dat dan niet op en kun je beter 's morgens gaan.
|
| | |
| | #10 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 14 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Citaat:
Nu dus!
__________________ Stats 22 mei 2009: 1.82 / 93 kg / 13,5,0 % / Arm 42,5 cm | |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: mei 2007 Locatie: Paradise City Geslacht: M
Karma Power: 40 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
denk dat het qua test levels niet zoveel uit maakt, ik maak me altijd meer zorgen over voeding... stel, je gaat savonds trainen, je eet een halve kilo kwark voor het slapen gaan, dan heeft je lichaam maar 50 gram eiwit over de hele nacht! stel, je gaat sochtends trainen, je eet de hele dag, dan heeft je lichaam de hele dag eiwitten, maar dan begint de echte groei periode pas na 12 uur ofzo (als je gaat slapen) die discussie vink interresanter dan je test levels, die toch van dag tot dag verschillen
__________________ Summer cutting log!!! "Ik zou aan de whey gaan dan word je een beest!. Is niet helemaal legaal. maar dat gebruiken al die bodybuilders ook." Wesking |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: jun 2006 Locatie: regio Amersfoort Geslacht: M
Karma Power: 20 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Na het schijten.
__________________ Groeten, Gert Jan 1.90m 129kg |
| | |
| | #13 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 31 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Citaat:
__________________ Heb je zin in een zoentje? | |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Gemeente Bergen op Zoom(NL) Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Re: wanneer beste tijdstip om te trainen?
Ik train altijd direct na mijn werk. Om 16:30 aangezien mijn sportschool op 200meter afstand ligt van me werk. Dan kan ik mooi meteen me avondeten om 18:00 uur naar binnen schuiven Heb ik savonds tijd genoeg om nog te dbb-en (3 vliegen in één klap dus voor mij) Maar het allerbeste is wanneer je minstens 2-3 maaltijden heb kunnen eten.
__________________ |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| beste, tijdstip, trainen?, wanneer |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|