| | #1 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Squat en deadlift
Hallo, Op welke manier doen jullie de squat en de deatlift Zelf doe ik squat in het squatrek, omdat wij geen powerhouse hebben en het dan te gevaarlijk vind om los te squate maar hoe doen jullie de squat? - los (zonder dat je de stang ergens op kan laten rusten - in powerhouse - squatrek Deadlift doe ik momenteel normaal (door de bene buigen) hoe doen jullie de deadlift? - normaal - met gestrekte benen Graag ook vermelden waarom Groetjes.. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Squat en deadlift
daar zijn al wat topics over gemaakt. misschien heb je hier wat aan: een goede houding tijdens squat en deadlift http://forum.dutchbodybuilding.com/s...archid=5077037 http://forum.dutchbodybuilding.com/s...archid=5077041 |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Squat en deadlift
ik stap gewoon uit het squatrek met squatten zodat ik full kan, en bij de zwaardere setjes zorg ik voor een spotter. deadlift uiteraard met gebogen benen... |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: Squat en deadlift
Ik zie het probleem niet . Als je al wat gesquat hebt weet je ongeveer wat je kan en niet kan . Als iets niet lukt , dan voel je dat van tevoren . Gewoon vanonder die bar gaan en laten vallen .
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Squat en deadlift
squaten gewoon los deadlift voor onderrug --> gebogen benen. deadlift voor hamstrings --> gestrekte benen. |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Squat en deadlift
|
| | |
| | #7 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: Squat en deadlift
Logisch, toch?!
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| deadlift, squat |
| Topic opties | |
| |