| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Schouders ,, geen spierpijn.
Ik weet niet of meer mensen het hebben, maar ik heb nooit spierpijn in mijn schouders. Is dit normaal of niet ? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Dat kan normaal zijn ja. Is bij iedereen anders.
__________________ bp 115kg / 125kg geared sq 175kg / 185kg geared dl 220kg |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Lijkt me sterk. Weet je zeker dat je uitvoering volledig in orde is? Als je uitvoering en ademhaling kloppen, denk dan pas aan het verhogen van het gewicht. Zorg dat je spieren tussen de 10-12 herhalingen falen, als je meer herhalingen kunt, dan moet je een zwaarder gewicht pakken.
Laatst aangepast door Total War : vr 17 apr 2009 om 12:33 Reden: Verkeerde woorkeus. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
IK doe altijd 8 x. Als ik de 8 haal verhoog ik het gewicht. Gister dumbels gepakt van 18 kilo. (met dumbels naar boven toe ) Maar i kvoel nix |
| | |
| | #5 |
| Irrational retard | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
spierpijn zegt geen drol.
|
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Mijn oude trainingsmaat had dit ook nooit, terwijl ik het wel altijd heb. Sommige lichaamsdelen heb je amper spierpijn, wisselt per persoon. Zolang je vooruit gaat en je groeit is er niets aan de hand.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #7 |
Stats: - - - Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
|
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Nee, zeker niet
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #9 |
| Team XXL-Wabba Jr. Winner | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Heb ook amper of nooit spierpijn in schouders, terwijl andere spiergroepen soms abnormaal zijn. En kan toch niet klagen over m'n schouders..
|
| | |
| | #10 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: V
Stats: Karma: | Steken in mn schouder bij schouderinstabiliteit..
Hoi, Ik ben Diana. En ik ben 14 jaar. Ik ben 4 jaar geleden van de trampoline gevallen met gestrekte arm. Nooit iets van gemerkt,tot 2 jaar terug.. Ik durfde het niet te vertellen aan mn ouders..later toch gedaan, naar de dokter, ziekenhuis , en toen doorgestuurd naar Fysio.. schouderinstabiliteit.. Ik was toen een dag ziek, en toen nooit meer heen gegaan.. 4 maand nu om precies te zijn.. En mijn schouder maakt nu nog steeds die beweging ban die schouderinstabiliteit, en nu krijg ik er ook erg steken bij in mijn schouder Want ik heb het niet zo met dokter en ziekenhuizen .. En ze hadden me toen verteld dat ik een scan en operatie kon krijgen als het erger werd !! o_O Als iemand weet wat het is, vertel het me graag Diana |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
|
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
|
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Schouders ,, geen spierpijn.
Diana dat raad ik je ook aan naar een huisarts gaan en eventueel nog verdere controle aanvragen, voor moest het iets ernstig zijn
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #14 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: V
Stats: Karma: | |
| | |
| | #15 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
ik heb ook haast nooit spierpijn in mijn shouders dit kan volgens mij geen kwaad wat ik zover heb gelezen
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| geen, schouders, spierpijn. |
| Topic opties | |
| |