Fitness Seller

Prbleem van geen bene trainen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

crankhenri

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
16 mrt 2007
Berichten
105
Waardering
0
Ik snap het punt hier niet soms, wat is er zo erg aan als iemand zijn benen niet traint...ik bedoel, ik train me bene zelf wel, maar waarom zou ik erover zeiken als een ander dat niet doet???

als iemand het toch mooi vind om zijn bovenlichaam ontwikkeld te hebben, en onderlichaam niet, waar zeuren we dan over?

wil wel eens weten waar jullie je nu helemaal zo druk om maken???
 
Omdat het niet gezond is en het ziet niet uit.
 
en je maakt hierdoor minder testosteron aan + je krijgt geen respect van 90% van de dbb'ers hier.
Ik train zo goed als alleen benen nu omdat ik met schouderblessure zit dus ik ben nog meer man dan meeste op dit forum
 
Je moet squaten, verstevigd heel je lichaam, je core. Dat maakt een frame op je lichaam. Je benen zijn de funderingen van je lichaam. Een kathedraal van een lichaam staat gewoon niet op zo'n beentjes. Je benen moeten al die extra kilo's van spiermassa meesleuren, dan is het handig dat je je benen ook mee traint.
Iemand die zijn benen niet traint, en een nogal hoog bf heeft zal ook nog eens een dikke kont krijgen, waardoor je een vette look gaat krijgen ipv een afgetrainde.
In je benen zitte de grootste spieren van je lichaam. Wil je afvallen, train dan je benen, die vragen veel energie.
 
Je moet squaten, verstevigd heel je lichaam, je core. Dat maakt een frame op je lichaam. Je benen zijn de funderingen van je lichaam. Een kathedraal van een lichaam staat gewoon niet op zo'n beentjes. Je benen moeten al die extra kilo's van spiermassa meesleuren, dan is het handig dat je je benen ook mee traint.
Iemand die zijn benen niet traint, en een nogal hoog bf heeft zal ook nog eens een dikke kont krijgen, waardoor je een vette look gaat krijgen ipv een afgetrainde.
In je benen zitte de grootste spieren van je lichaam. Wil je afvallen, train dan je benen, die vragen veel energie.

Benk het wel mee eens, maar als iemand dat toch niet nodig vind, waarom moet iedereen hier dan lopen zeiken op mensen die hun benen niet willen traine..ze komen er dan toch wel een keer 8er...
 
Benk het wel mee eens, maar als iemand dat toch niet nodig vind, waarom moet iedereen hier dan lopen zeiken op mensen die hun benen niet willen traine..ze komen er dan toch wel een keer 8er...

Omdat ze het belang niet weten van benen trainen.
Ik zie bij ons genoeg mensen in de sportschool die hun benen niet trainen..

Ik zie het als iemand die zich aankleed.
Je doet toch ook niet alleen je onderbroek, t-shirt en kousen aan ???
Is gewoon half werk
 
lol ach ja bij mij in de gym zijn er wel 2 anderen die het ook doen, voor de rest doet niemand ze. nja ieder moet het voor zich weten natuurlijk.
 
Groeistop....
 
Gewoon...... Meeste mensen die benen niet trainen zeggen dat ze al grote benen hebben door voetbal of fietsen. Maar dat is gewoon onzin want grote benen hebben ze niet. Ze denken ook dat hun benen echt sterker worden als ze voetballen, maar in vele vele mindere maten.

Hoe wil je ook een goede deadlift krijgen als je je benen niet aanpakt. Vaak is de reden van de mensen omdat je het toch niet ziet. Ik zie het wel als iemand stevige poten heeft of niet door een broek. Alsof je in de winter je biceps wel ziet, ook niet. Dus naar mijn mening horen benen trainen gewoon in deze sport.

Dit forum is niet voor de mensen die na kerst hun buikje moeten wegwerken of een sixpack in 2 maanden in de zomer moeten krijgen door 10 keer week crunches te doen.

Dat er af en toe gewoon iemand vraagt over hoe je een sixpack krijgt, oke dat is goed, dat kan. Maar niet elke dag een nieuwe topic over sixpack, degene die gewoon binnen een week een 2de sixpack topic opent is gewoon de lul en wil ik eigenlijk neit serieus op reageren. Puur omdat hij ook gewoon niet serieus het forum doorkijkt om eerst wat info op te zoeken.

Natuurlijk heb ik in het begin ook zulke fouten gemaakt, en nu nog steeds heel heel af en toe, maar je gaat je gewoon ergeren aan die BreZaH cultuur die alleen biceps willen hebben of en sixpack effe snel voor de zomer, dat heeft namelijk helemaal niks met dit forum en deze sport te maken.

Natuurlijk worden de mensen niet echt goed voorgelicht voordat ze op dit forum komen posten, net als waar luuc nogal pissig over was. Als iemand goede iedeenen heeft en een manier heeft om die mensen goed voor te lichten, waarom wel en waarom niet je benen moet trainen, sixpack en waar al die mensen vragen over hebben, dus echt een sticky, email naar hun met ruim 3 kantjes duidelijke tekst, zal al heeft veel topic schelen.

Als je voetbalt, ga je toch ook je conditie trainen doormiddel van hardlopen. Je gaat toch ook niet zeggen, ik wil voetballen, ik ga naar trainingen maar ik doe niet mee aan het hardrennen. Het hoord er gewoon bij, net als bij voetbal dat je een beetje je conditie op peil moet houden.
 
Laatst bewerkt:
:tanden: hahahaha de harde waarheid Boko
 
Toen ik net begon met trainen, deed ik ook niks met m'n benen. Ik vond ze wel stevig genoeg eigenlijk. Nu, sinds een maand of 5 ben ik ook met m'n benen bezig, en ik moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben hoe snel die gaan!
Spierpijn in je benen is toch wel de meest plezierige spierpijn die je maar kunt hebben :D

Bijkomend voordeel is dat zo'n 40-50% van je spieren in je billen/benen zitten, wat dus érg veel energie vergt om dit alleen maar te onderhouden. Gelukkig is eten een van m'n grootste hobbies.

Conclusie; Door het trainen van m'n benen kan ik een van m'n grootste hobby's uitvoeren zonder daar extreem vadsig van te worden :D
 
Je benen niet trainen is net zoiets als een gebouw neerzetten zonder fundering, zonde van je tijd.

@ baka boko : :roflol: :lol:
 
Ik blijf het zeggen omdat mensen anders blijven denken dat het squatrack is om in te curlen! :sad:
 
benen niet trainen is voor mietjes!
 
wat is er zo erg aan als iemand zijn benen niet traint...?
De medesporters behoeden voor een 'fout' waar ze later (wanneer het bovenlijf ontwikkeld is) spijt van krijgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven