| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Hallo! Ik zit met het volgende. Mijn vriendin haar bovenste buikspieren zijn heel erg ontwikkeld, de onderste totaal niet. Hoe valt dit te verhelpen? Ik denk dat ze bij alles wat ze doet steeds haar bovenste buikspieren aanspreekt... Wat zijn dus goede oefeningen om de onderste buikspieren aan te pakken? Greetz Céke |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Leg raises.
__________________ "I ask myself: 'Say, Mary, what keeps a hip and extremely mean guy, such as yourself for instance, from jamming forks in the eyes of everyone you meet?' And the only answer I've been able to come up with lately is: 'Less and less every day, Mary. Less and less." |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: mei 2006 Locatie: Blaricum Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Stats: Karma: ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Misschien is haar vet % net iets te hoog. Ken ook een meisje waar je de bovenste wel kan zien maar de onderste niet. Om meer het onderste gedeelte te pakken van de abs zou je bv leg raises kunnen doen. Of als je met zn tweeen trained, erachter staan en de benen wegdouwen [waar zij weerstand geeft]. Verder gewoon het standaart buikwerk |
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Hoezo onderste buikspieren.. volgens mij heb je er maar 1 (RA dus, TVA en obliques uitgezonderd) Als je trouwens je "onderste buikspieren" goed wilt voelen, moet je eens je kont ligt van de vloer tillen als je crunches doet (bekken kantelen, sowieso een goede oefening voor je vriendin....... ) Leg raises zijn doorgaans alleen goed voor je beenheffers. (tenzij je daadwerkelijk je bekken naar je borstbeen brengt en niet op het momentum van je beenzwaai)
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Al je 'blokjes' bestaan uit 1 spier. Je kan geen nadruk leggen op een bepaald deel. Sommige mensen hebben gewoon dat er onder aan weinig te zien is. Arnold Swarzenegger bijvoorbeeld.
|
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
benen van de vloer, kont in de lucht en crunchen maar!
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel Leeftijd: 24 Geslacht: M
hanging leg raises en daarbij het bekken naar voren kantelen, dit is namelijk een van de functies van rectus abdominis en oefeningen hieruit. Testosterone Nation - Core Training for Smart Folks
__________________ the man with the ever increasing squat ass. |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Ik neem aan,d at je bedoelt, dat ze niet goed zichtbaar zijn. Dat (het wel zichtbaar maken van de onderste blokken) kun je alleen met het aanpassen van haar voedingsschema bewerkstelligen.
__________________ Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an! 1.95m 01-09-05 111 kilo 01-01-06 119 kilo 15-02-08 112 kilo 01-08-08 117 kilo 10-03-09 114 kilo 20-08-09 117 kilo Wie niets riskeert, riskeert alles! After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper. |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
idd! Hoeveel blokjes heeft ze? Je kan er 4-6-8 hebben, dat is gwn genetisch bepaald. Zelf heb ik er 4 en vanonder, maw ook "niet ontwikkeld" zogezegd..vind dat niet mooi maar je kan er niks aan doen.
|
| | |
| | #10 |
| Colossal Veteran Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: ![]() ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
i agree... toen ik rond de 11% zat zag je ze wel, nu @ 13,3% zitten ze goed verstopt, terwijl de bovenste nog wel te zien zijn (middelste ook enigzins)
|
| | |
| | #11 |
| Novice Aangemeld: aug 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Vetpercentage doen dalen.
|
| | |
| | #12 |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: ![]() | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Yup, enige oplossing is het vetpercentage omlaag brengen. Abs are made in the kitchen, not in the gym.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #13 |
Yo mannen! Merci voor de info! Ze heeft haar eetgewoonten ietswat aangepast en idd, ze zijn onderaan al heel wat duidelijker zichtbaar... I like it that way! Cédric |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
Netjes in 18 dagen!
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. |
| | |
| | #15 |
| Colossal Veteran | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
DBB, always there to help ![]() maar das idd een monsterresultaat!
__________________ Herinner Lauw "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -B. Russell Into the mosaic of victory was laid this precious piece - epitaph of G.W. Jones (Texel common wealth graves), died 17-12-1942, age 19 |
| | |
| | #16 |
Nu haar examens gedaan zijn, drinkt ze weer veel water en let ook op haar voeding, dit heeft zeer zeker meegespeeld! greetz céke |
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran | Re: De onderste buikspieren van mijn vriendin...
zonder meer.
__________________ Herinner Lauw "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -B. Russell Into the mosaic of victory was laid this precious piece - epitaph of G.W. Jones (Texel common wealth graves), died 17-12-1942, age 19 |
| | |