| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2005 Locatie: Bornholm Geslacht: M
Stats: 2m30 43kg > 50% Karma: | Re: Oefeningen voor dikke rug
heb t zelfde probleem..lats dijen wel uit maar mis echt dikte.. ben er nog niet achter wat voor dikte zorgt bij mij..zal s al die oef uittesten om te kijken hoe ik erop reageer..niet in 1 training natuurlijk allemaal hehe
|
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Oefeningen voor dikke rug
Chinnen en Deathlifts hebben mij enorm geholpen, je kan er ook nog T-bar rows bijpakken of Close-Grip Cable Rows. Allebei lekkere oefeningen IMO. |
| | |
| | #23 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Keystone cops waren agenten uit een comische (stomme) tv serie, comedy capers Ze renden altijd overal achteraan maar liepen dan met hun reet overdreven naar achter. Omdat je bij de RDL ook je reet naar achter steekt heeft deze "ooit" de bijnaam Keystone deadlift gekregen Filmpjes waren erg populair toen ik nog kind was en ik verwacht dus ook niet dat de naam bij veel mensen hier iets zegt Keystone Kops - Wikipedia, the free encyclopedia Jeugdsentimenten.net » Archief » Comedy Capers
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #24 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: onbewoond eiland... Leeftijd: 41 Geslacht: M
Stats: 1m92 94kg - Karma: | Re: Oefeningen voor dikke rug
Citaat:
hier in de buurt loopt een vrouwtje ook met die kont naar achteren . je kan er bijna op zitten . sommige mensen hebben van nature een erg holle rug . misschien dat buikspieroefeningen kunnen helpen om een rechtere houding te krijgen. | |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Gister voor het eerst deadlift gedaan.. damn.. heerlijk!! Voel hem nu ook goed
__________________ Trainen voor een sixpack of neem een sixpack voor een bierbuik! |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Oefeningen voor dikke rug
die wil ik ook wel eens proberen maar ken eigenlijk niemand die hem fatsoenlijk kan voordoen helaas
__________________ TRAINEN VRETEN ZUIPEN |
| | |
| | #28 |
| Jehova's getuige | Re: Oefeningen voor dikke rug
Liever gewone deads kan je meer gewicht mee pakken.
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames |
| | |
| | #29 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: - Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Oefeningen voor dikke rug
Heb altijd het idee van Chinnen dat deze oefening een beetje oVerschat wordt. En dat iedereen het doet omdat....iedereen het doet. Ik vind wel dat je het eens af en toe moet doen. Omdat iemand die met gewichten/specifieke training in de weer is toch minstens een paar reps moet kunnen maken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel behoorlijk slecht in ben. Geloof meer in allerlei T-bar rows, single rows, bent over rows,deads, en allerlei leverage plate loaded machines ( |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Oefeningen voor dikke rug
|
| | |