DutchBodybuilding.com forum

DutchBodybuilding.com forum (http://forum.dutchbodybuilding.com/)
-   Oefeningen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/)
-   -   Oefeningen en tips voor betere beenspieren/bilspieren (http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/oefeningen-tips-voor-betere-beenspieren-bilspieren-343368/)

Legrottaglie010 4 July 2013 23:56

Oefeningen en tips voor betere beenspieren/bilspieren
 
Hallo,

Ik heb gemerkt dat bij mijn benen/billen, vooral de achterste spieren (hamstrings + glutes) een beetje hangen. Dit wil ik natuurlijk niet en dus ben ik me gaan richten op het straktrainen van die 2 spieren/spiergroepen?

Ik train mijn benen wel, de verhouding in grootte tussen boven en onderlichaam is goed.

Hoeveel setjes/reps adviseren jullie om die delen strak te krijgen? Mijn billen hangen naar mijn idee een beetje en ik wil ze strakker hebben, hamstrings train ik altijd al maar ik heb nooit oefeningen gedaan die zich richten op de glutes.

Bij ons in de sportschool heb je een apparaat (http://new-gluteus-machine.narod.ru/...s_machines.jpg) die linker.

Die heb ik vandaag geprobeerd, 3 setjes van 12.

Dus mijn vraag is gewoon, ik wil strakkere hamstrings en glutues, wat voor en hoeveel oefeningen moet ik doen? Ik train namelijk normaliteit op massa en dan doe ik 8 reps 4 sets.

Bedankt.

patie16 5 July 2013 00:19

je spieren hangen? volgens mij is het gewoon vet wat je bedoelt en er is maar 1 manier om dat ervan af te krijgen: cutten.

die machine zal geen zoden aan de dijk zetten
echte goede hamstrings/glutes oefeningen zijn: full squats, goodmornings, (romanian) deadlift, lunges, ghetto GHR, step-ups, barbell glute bridges.
reps & sets gewoon op 3x12 of 4x8-10 houden. Lunges zal ik echter 15 reps of hoger doen aangezien zeer moeilijk is met veel gewicht

Legrottaglie010 5 July 2013 02:54

Citaat:

Origineel gepost door patie16 (Post 7837690)
je spieren hangen? volgens mij is het gewoon vet wat je bedoelt en er is maar 1 manier om dat ervan af te krijgen: cutten.

die machine zal geen zoden aan de dijk zetten
echte goede hamstrings/glutes oefeningen zijn: full squats, goodmornings, (romanian) deadlift, lunges, ghetto GHR, step-ups, barbell glute bridges.
reps & sets gewoon op 3x12 of 4x8-10 houden. Lunges zal ik echter 15 reps of hoger doen aangezien zeer moeilijk is met veel gewicht


Thnx voor je antwoord,

Ja ik bedoelde het vet dat hangt, alleen ik heb wel op meerdere plekken vet maar bij die 2 plekken heb ik niet veel spiermassa dus het ziet er lelijk uit.

Squats moet ik leren (juiste houding) doen zonder hulp van een ander want ik train 8 van de 10x alleen. En ik wist niet dat deadlifts ook voor benen zijn?
Die andere ga ik opzoeken want ze zijn bijna allemaal nieuw voor me

whitestone 9 July 2013 08:19

There is some really good training regarding leg.. But here I want to know about the hamstring pain.. Actually I have vary bad hamstring pain.. So what kind of message is best for this purpose.. Or do you have any other suggestion..?
Share your experience it will be appreciated..

WheyVreter 9 July 2013 09:54

Voor de hamstrings en glutes kan je lekker deadliften joh.
En goodmornings zijn ook niet verkeerd.
deze site is wat voor jou.
kan je precies de oefeningen vinden enw elke spieren je dan traint:http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

HB89 9 July 2013 09:55

Squads and deadlifts bro!

LeonM 9 July 2013 10:02

Deadliften en atg squatten bro, heeft mij een negerkont gegeven.
en ook deadliften werkt goed.
en diep squatten ook.


18:27

v3.8.9 Beta 1