XXL Nutrition

Machine pussys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Topic starter Mars
  • Startdatum
  • Reacties 120
  • Weergaven 7K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Mars

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
18 mei 2003
Berichten
5.776
Waardering
1
Haha, ik kan er soms echt niet over uit, die figuren die dan bijvoorbeeld hun rug training afwerken door van machine naar machine te gaan haha.. ik kan me er zo kapot aan ergeren.
Geen zware basic movements like barbell rows en deadlifts etc.
Die clowns hoor je dan na hun monster workout tegen elkaar zeggen "zo ik voel me rug goed, het was een pittige training" haha.
Oh ****ing brother..
 
idd, mijn gymeigenaar is zo'n fitness pussy. Volgens mij heeft die een aversie tegen alles wat compound is.
 
Die kijken je dan vreemd aan als je aan het hijgen bent en het zweet van je hoofd af loopt haha.
 
99% van mijn gym :P
je kan overigens niet eens squatten of knap trainen met losse gewichten bij mijn gym.

daarom train ik thuis en doe ik mooi cardio bij het fitnesscentrum
 
Die kijken je dan vreemd aan als je aan het hijgen bent en het zweet van je hoofd af loopt haha.

Zoals gisteren, squatten en deadliften en lunges, resultaat veel zweet...

Ik en mijn maat tegen elkaar: "man, warm hier"...

(Alleen bleek dit alleen bij ons te zijn :))

Ik deed vroeger zelf niet zo veel echte compound, jammer genoeg, maar het is gewoon zalig om te doen.
 
Precies, altijd van die metrocoïtusuelen.
 
Ja....maar jullie zijn stoer. :clap:
 
zal je altijd blijfen zien ja, komt omdat er bijna geen hardcore gym's meer zijn.
het zijn allemaal fitnes centrums
 
Niet lullen, de homegym 300 is echt de shizzl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Niet lullen, de homegym 300 is echt de shizzl:

[Link niet meer beschikbaar]

AMATEUR!

Dit is pas the real deal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Frank Zane Leg Blaster tm​
 
Ik zat zelf op een machine vanmiddag (afwisselend pulldowns en chest press), maar de "instructeur" (echt een giga-pens en laatst had hij een shirt met "body for life" erop I kid you not, ik ben bang dat het waar is) begint naast me een verhaal te houden over harder spieren en (lokale) vetverbranding na 20 minuten... *zucht* toen ben ik maar push press en RC-oefeningen gaan doen aan de andere kant van de gym. Wat mensen doen moeten ze zelf weten, als zei er maar gelukkig van worden, maar tegen zo'n vetvlek die van die domheid zit te spuien kan ik minder goed tegen.
 
Ik zat zelf op een machine vanmiddag (afwisselend pulldowns en chest press), maar de "instructeur" (echt een giga-pens en laatst had hij een shirt met "body for life" erop I kid you not, ik ben bang dat het waar is) begint naast me een verhaal te houden over harder spieren en (lokale) vetverbranding na 20 minuten... *zucht* toen ben ik maar push press en RC-oefeningen gaan doen aan de andere kant van de gym. Wat mensen doen moeten ze zelf weten, als zei er maar gelukkig van worden, maar tegen zo'n vetvlek die van die domheid zit te spuien kan ik minder goed tegen.

Jij zit toch bij de ACLO? Is het een beetje goed buffelen daar?
 
Ik heb ook weleens trainingen waarbij ik alleen aparaten gebruik. Vind het gelul dat je dan niet mag zeggen dat je rug of een andere spiergroep dan goed voelt. Een killerworkout heeft echtniet alleen te maken met welke oefening je doet, maar meer hoe intensief je traint en of je echt tot het uiterste gaat. En dat kan dus ook met aparaten imo.
 
Ja natuurlijk gebruik je ook machines, maar die lui willen zich zoiezo zo min mogelijk inspannen.
Het zijn meestal de armen en borst "trainers" die in hun uitgaanskleren trainen en waarbij zero traps zijn te ontdekken, monster lack of brutal back training.
 
vaak small shirtje aan zodat hun spiertjes goed zichtbaar zijn :D
 
machines sucken.. basic compounds moeten de basis zijn..
 
Back
Naar boven