AndroidHealthClinic

nog maar es topic binnekant borst

Bezoekers in dit topic

spark

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
29 dec 2004
Berichten
4.294
Waardering
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
kweet et, weeral..
las hier laatst nog paar maal dat je binnenkant borst gewoonweg niet kan trainen!
maar gister es getraind in een andere gym en er was daar een hulptrainer aanwezig, die gast wou me wat tips geven toen hij me borst zag trainen
ik was gewoon halters aant drukken (halters zakken en dan recht naar boven duwen)
hij stelde me voor om es te duwen (soort kruising v gewoon halterdrukkn en fly's) en dus bij t bovenaan komen met de halters ze paar seconden hard tegen elkaar te duwen en je daarbij op de binnenkant van je borst te concentreren..en moet zeggen, vandaag voel ik ze enorm, heb nooit eerder zo stijf geweest aan binnenkant borst:rolleyes:
 
Kickbacks zijn voor binnenkant borst....
 
Oh brother, 4 jaar op het forum en nog niks geleerd. :rolleyes:
 
merendeel van die trainertjes zijn bleiters, isolatiesletjes en kenne nix van krachttraining
meestal gewoon het tegenovergestelde doen wat ze zeggen:
WEL deadliften, GEEN trage reps proberen te maken, WEL losse gewichten, ...
 
pec dec en close grip bench press ,voila
 
dus bij t bovenaan komen met de halters ze paar seconden hard tegen elkaar te duwen en je daarbij op de binnenkant van je borst te concentreren..


Maw de beste oefening voor binnenkant borst is gewoon met gestrekte armen je handen zo hard mogenlijk tegen elkaar drukken? Want als je met dumbbells bovenin bent is er geen belasting meer en kan je het dus net zo goed zonder gewichten doen?


Wat er gebeurt is dat je bovenarmen de pec. major tegen de aanhechtingsrichting in duwt en als je dat een tijdje volhoud geeft dat idd napijn, maar dat is gewoon de aanhechtingslokatie, niet de spier.
 
Ik train ALLEEN maar binnenkant borst. Ik heb dan ook een hele buffe binnenkant borst. Rest is ecto.
 
Ik train ALLEEN maar binnenkant borst. Ik heb dan ook een hele buffe binnenkant borst. Rest is ecto.

Dus jij hebt 1 mega tiet met 2 tepels eraan?
 
Back
Naar boven