Fitness Seller

Hoeveel kg doe je dumbbell flyes?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je toch nix aan..helemaal afhankelijk van uitvoering: 26kg tot bijna presses van 40 en 45kg

meestal 18 22 26 en 30
 
??? Flies zijn flies.

32 kg.

niet waar, de een strekt zn arm meer dan de ander of laat zn arm verder zakken dan de ander

Ik denk goede vorm 18kg, maar doe die nooit. Voel je altijd je schouderaanhecting :P
 
ja klotp maar er zijn hier al vaak discussies over geweest..sommigen houden armen zo goed als gestrekt...sommige wat minderen..een groot deel doet halve presses. ik smokkelde ook wat tot ik te horen kreeg dat 40 en 45 flyes niet kon dus toen maar uberstricte pogingen gedaan en kwam ik bij 30 uit..is wel even 1/3 minder als 45kg
 
Meh doe ze nooit los, maar met machine.

80kg vrij eenvoudig.
 
Niet zwaar, maar gewoon goed squeezen en relatief langzaam uitvoeren. Flies met 30kg worden bij 99% van alle ''bodybuilders'' halve presses. Ik pak liever 15kg voor echte flys.
 
Niet zwaar, maar gewoon goed squeezen en relatief langzaam uitvoeren. Flies met 30kg worden bij 99% van alle ''bodybuilders'' halve presses. Ik pak liever 15kg voor echte flys.

15 kg wat een sissy weight, we zijn hier op het internet hoor..
 
Ik doe ze strict en tusse de 16-24
 
Ik denk goede vorm 18kg, maar doe die nooit. Voel je altijd je schouderaanhecting :P

Als je het voelt in je schouderaanhechtingen waarom noem je het dan toch "goede vorm"?

Goede vorm is de meest productieve vorm met de minste negatieve bijeffecten.
 
Doe de DB fly enkel als afwisseling, 3/4 keer gebruik ik de crossover cable met bank om fly uit te voeren.
Vind dat er een betere en hogere spanning wordt opgebouwd die van begin tot einde uitvoering blijft. Terwijl ik bij DB het gevoel heb de spanning op bovenste helft van de oefening te verliezen.

OT: 22kg
 
meestal zwaarste setjes met 40-45kg per hand 6-10 reps
 
Niet zwaar, maar gewoon goed squeezen en relatief langzaam uitvoeren. Flies met 30kg worden bij 99% van alle ''bodybuilders'' halve presses. Ik pak liever 15kg voor echte flys.

+1 Las laatst ook dat een tiener hier in zijn log schreef dat die flyes doet met 36 kilo met goede vorm. Zullen wel db presses geweest zijn.
 
idd,

echt flys met bijna gestrekte armen en correcte uitvoer geloof ik niet dat iemand die zwaarder kan dan 30kg per hand. (uitzonderingen daargelaten)

e-hero aan de top
 
Laatst bewerkt:
Dumbbells gaan maar tot 66 kilo, maar na 20 reps word t wat saai en kap ik er maar mee

:trollface:
 
ik doe met cabels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven