XXL Nutrition

Gespierde gevangenen

Bezoekers in dit topic

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
13 okt 2007
Berichten
2.899
Waardering
206
Ik keek gisteren op NGC naar een reportage over de Aryan Brotherhood. Ze waren daar in 1 van de strengst bewaakte gevangenissen van Amerika.
Nu viel het mij op dat elke gevangene daar, stuk voor stuk, enorm gespierd is.
MAAR
-Ze hebben alleen maar beschikking over bodyweight excercises (dips,pull-ups,push-ups) , waarvan ik hier hoor dat er van massa niet veel in huis komt als je ze doet...
-Een goed voedingsschema lijkt mij sterk in de gevangenis (3keer eten per dag), om nog maar te zwijgen over supplementen en AAS...
Hoe kan dit dan??
 
Het gaat hier mij hoofdzaak over de bodyweight excercises only, vandaar de plaats van dit topic.
 
Ik keek gisteren op NGC naar een reportage over de Aryan Brotherhood. Ze waren daar in 1 van de strengst bewaakte gevangenissen van Amerika.
Nu viel het mij op dat elke gevangene daar, stuk voor stuk, enorm gespierd is.
MAAR
-Ze hebben alleen maar beschikking over bodyweight excercises (dips,pull-ups,push-ups) , waarvan ik hier hoor dat er van massa niet veel in huis komt als je ze doet...
-Een goed voedingsschema lijkt mij sterk in de gevangenis (3keer eten per dag), om nog maar te zwijgen over supplementen en AAS...
Hoe kan dit dan??

Dan ken het gevangenis leven nog niet...die gasten doen niks anders dan slikken en spuiten daar. Vooral in de "gang-ruled" prisons is dat echt extreem
 
Het gaat hier mij hoofdzaak over de bodyweight excercises only, vandaar de plaats van dit topic.

Oei.... Nu begeef je je op gevaarlijk grondgebied, laat Pavel dit niet lezen!

Wat is het verschil tussen bodyweight oefeningen en een gewone barbell?
 
Ze hebben daar gewoon gym's waar een normaal sportschool niks vergeleken is (iedergeval velen gevangenisen, laat ook daar een reportage gezien, alleen vanwege ruimtegebrek werd de fitnissruimte, zo'n gymhal groot gebruikt voor slaapplaatsen.

Hun hebben eten genoeg, genoeg rust en beschikking over AAS. Daarnaast is het echt niet dat hun allemaal ernorm gespied zijn, dat zijn er maar een handjevol. De rest is normaal tot een leuk/ redelijk gespierd fysiek.

Zoek hier op dbb maar eens op, is meerdere malen voorbij gekomen.
 
ja had it ook gezien , echte buffels man daar.
Maar realiseer je wel, die gasten hebben de heel dag niks te doen, dus kunnen ze zoveel trainen als ze willen ze hebben tijd zat
 
Ja daar in die gekke gevangenissen geraken ze aan meer dan jij hier op vrije voeten:)
 
Zijn waarschijnlijk al buff voordat ze binnen komen, dan is't alleen een kwestie van onderhouden met voeding + AAS + wat BW-oefeningen.

Anders, puur AAS.
 
Ze moeten zowieso wel gespierd zijn, anders zijn ze in de douches de pineut he. (aids)
 
die blackas zijn altijd gespierd met of zonder trainen
 
en die straffen zijn daar heel hoog er zitten daar mensen die zitten er al 20 jaar, en ze hebbe tog niks te doen dus na zoveel jaren trainen ben je behoorlijk groot ja
 
Meestal zit daar de lagere soort van criminelen die fungeerde als loopjongens en die trainde vroeger al om zo groot mogelijk te worden omdat dit indrukwekkender overkomt.
 
Meestal zit daar de lagere soort van criminelen die fungeerde als loopjongens en die trainde vroeger al om zo groot mogelijk te worden omdat dit indrukwekkender overkomt.

Dat is toch puur gissen man :rolleyes:

Sowieso is niet iedereen in die gevangenissen buff natuurlijk. De personen die het wel zijn of willen worden zitten waarschijnlijk in de zevende hemel wat sportvoorzieningen betreft. Enige wat je zelf hoeft te regelen is extra eten en AAS ;)
 
Ja valt me ook altijd op. Trainen en rusten kunnen ze wel genoeg bij de meeste gevangenissen, maar met weinig eten kom je niet ver neem ik aan. Lijkt me toch niet dat ze 6x per dag een grote maaltijd krijgen?! of ik heb t helemaal verkeerd. Natuurlijk zullen velen ook al wel gespierd zijn voordat ze de gevangenis inkomen en toch al vaak in het criminele circuit actief waren en fungeerden als loopjongen zoals ''mean12'' zegt.
enja, al die anderen zullen toch wel op de 1 of andere manier aan hun voedsel komen.
 
zoals ik al zei veel eten of niet als je 10 jaar in de gevangenis zit wor je egt wel groot hoor ook met 3 maaltijden per dag die gasten hebben daar niks anders te doen als trainen
 
tookie ziet er geweldig uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, straffe gasten daar, ik vraag me af hoe duur AAS daarbinnen is, vergeleken met buiten de gevangenis...
 
Back
Naar boven