XXL Nutrition

ene borstspier trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sportie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2007
Berichten
237
Waardering
1
Mijn ene borstspier is groter dan mijn andere wat moet ik doen om mijn andere borst spier te trainnen als vast bedankt.
 
post eens een foto want vaak is dat vooral gezichtsbedrog. als je houding net net volledig gelijk is kan het al iets afwijkend er uitzien.
 
Van je borst die achterloopt veel de binnenkant trainen dat is de enige natuurlijke oplossing behalve synthol :D
 
Borst is geloof ik een spiergroep die je niet kan splitsen, maw..als je links harder trained groeit rechts ook.
 
Met dumbbells gaan werken
 
Borst is geloof ik een spiergroep die je niet kan splitsen, maw..als je links harder trained groeit rechts ook.

Waar slaat dat nou weer op. Je hebt gewoon los 2 grote borstspieren. Als je de ene traint en dat andere niet groeit de andere dus ook niet, lijkt me logisch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weet ik veel waar dat op slaat, ik las het ergens een keertje. Volgens mij in een post van Sanca, niet dat hij een guru is ofzoiets maar hij zal het vast wel ergens op gebaseerd hebben.

Ging over een gozer met een blessure aan z'n ene arm en hij was bang dat daardoor zijn borst op bepaalde plekken ging achterlopen.
 
Waar slaat dat nou weer op. Je hebt gewoon los 2 grote borstspieren. Als je de ene traint en dat andere niet groeit de andere dus ook niet, lijkt me logisch.

denk het ook als je nu alleen maar dumbbell flyes met je linkerarm doet,zal rechts daar toch niets van merken ;)
maar als je je oefeningen nu gewoon correct uitvoert, kan 1 kant toch niet zover voorlopen op de andere ???
 
04dumbbellbenchpress2.jpg
 
gaan staan, pak een kabel, en drukken met 1 hand. Je kan heus wel 1 borstkant isoleren
 
laat me raden je weegt 75kg?

serieus, dat trekt gerust welweer bij en niemand is perfect symmetrisch.
 
niet zo negatief over mensen die 75 kg wegen he ;)
 
Arnold zegt als de ene spier meer ontwikkeld is dan andere dan zou men dumbblles moeten gebruiken.
 
maak je niet zo druk kerel, gewoon flink wat setjes benchpress per keer borst trainen, en paar setjes peck deck en incline werk, dan trekt dat vanzelf bij...zal trouwens wel ergens meevallen, waarschijnlijk vind je zelf dat het opvalt, maar geen hond die er oplet:D!
 
Weet ik veel waar dat op slaat, ik las het ergens een keertje. Volgens mij in een post van Sanca, niet dat hij een guru is ofzoiets maar hij zal het vast wel ergens op gebaseerd hebben.

Ging over een gozer met een blessure aan z'n ene arm en hij was bang dat daardoor zijn borst op bepaalde plekken ging achterlopen.

idd, ik kan me die post nog herrinneren, maar ik vind hem niet meteen terug

het werd ook door andere leden beaamt dat het zo is ;)
 
Back
Naar boven