AndroidHealthClinic

Buikspieren en genetica?

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Weer een buikspiertopic... gister was die gefreakte allochtone kerel weer bij ons in de gym .. damn wat is die gast groot zeg...

Inmiddels uit meerdere bronnen gehoord dat ie er echt geen klap voor doet en er ook totaal niet naar vreet. Zijn eigen vrouw (vroegere vriendin van de huidige gymeigenaar) beweert het zelfde... als ie 1 keer per dag vreet is het veel, en wat ie eet zal ik maar niet vertellen, dan begint iedereen te huilen hiero.. Eiwitrijk eten enzo heb die gast nog nooit van gehoord

Anyway... Hij trok maandag zijn shirt op een gegeven ogenblik even omhoog na een paar setjes op de buikspiermachine, :eek: wat een blokken, en dan geen blokjes, maar blokken. Hij heeft echt behalve een blokjesbuik ook echt dikke blokken, met enorme diepe aftekening.. Is dit iets genetich? of is dit te trainen? (dat je dus ook echt dikke buikspieren hebt? en niet alleen maar gewoon een duidelijke aftekening van de blokjes?) Niet dat ik nu een blokjesbreezah ga worden, maar ik vroeg me dit gewoon af. Buikspiermassa vind ik dan persoonlijk wel weer mooi
 
The same here...De buik vind ik het meest rot/moelijk om te trainen...Nu ik in de bulk zit is het helemaal huilen...Ik twijfel zelfs aan al dat vreten...Goede genen is zeker een belangrijke factor...
 
Je moet meteen na hem op dezelfde machine hetzelfde aantal reps en sets maken. Met een beetje geluk adem je nog wat lucht in die hij zojuist heeft uitgeblazen. Als het dan niet lukt weet ik het ook niet meer.
 
Mensen die zulke genen hebben, hebben dat dus niet nodig.

Moet je nagaan wat er zou gebeuren als ie voedingsschema's ed gaat gebruiken
 
Idd, JUIST die mensen zouden eens een jaartje moet trainen met goede voeding
 
sjah ken ook zo een gast is een neger traint bij ons , super relaxte gast traint wel 3 4 keer per week , vreet gewoon wat hij wilt geen schemas oid wel smiddags warm altijd , drinkt ook nog eens elke avond lekker paar wiskeytjes voor het slapen gaan maar deze gast is groot en droog onvoorstelbaar echt een hughe mofo wel lang ook maar 112 kg en ik schat % of 8 op zijn hoogst en weet bijna zeker (zeker wten doe je nooit ) dat die gast niets neemt gebruikt ook geen whey of ander supps echt onvoorstelbaar
 
Daarom snap ik dus nog steeds niet waarom de slavernij is afgeschaft.
 
Geef jullie slechte DNA maar weer de schuld, wordt neger ofzo.
 
Ik had gehoopt serieuze reacties op dit topic te krijgen .. kan een modje dit gebral op schonen en het topic kicken naar training en oefeningen?
 
Weer een buikspiertopic... gister was die gefreakte allochtone kerel weer bij ons in de gym .. damn wat is die gast groot zeg...

Inmiddels uit meerdere bronnen gehoord dat ie er echt geen klap voor doet en er ook totaal niet naar vreet. Zijn eigen vrouw (vroegere vriendin van de huidige gymeigenaar) beweert het zelfde... als ie 1 keer per dag vreet is het veel, en wat ie eet zal ik maar niet vertellen, dan begint iedereen te huilen hiero.. Eiwitrijk eten enzo heb die gast nog nooit van gehoord

Anyway... Hij trok maandag zijn shirt op een gegeven ogenblik even omhoog na een paar setjes op de buikspiermachine, :eek: wat een blokken, en dan geen blokjes, maar blokken. Hij heeft echt behalve een blokjesbuik ook echt dikke blokken, met enorme diepe aftekening.. Is dit iets genetich? of is dit te trainen? (dat je dus ook echt dikke buikspieren hebt? en niet alleen maar gewoon een duidelijke aftekening van de blokjes?) Niet dat ik nu een blokjesbreezah ga worden, maar ik vroeg me dit gewoon af. Buikspiermassa vind ik dan persoonlijk wel weer mooi

Ik denk dat dit komt doordat in de 16e en 17e eeuw er een grote selectie is gebeurd door de slavernij, waardoor enkel de grote, gezonde en sterke negers zijn overgebleven met alle gevolgen vandien.
Hierdoor is er dus als het ware een eliminatie geweest van alle slechte eigenschappen waardoor zij dus makkelijker spiermassa aanmaken
 
denk dat de vorm van je abs vooral genetisch bepaald is, kijk maar naar de pro's, zoveel onderlinge verschillen dat is echt niet te geloven.
 
Ik had gehoopt serieuze reacties op dit topic te krijgen .. kan een modje dit gebral op schonen en het topic kicken naar training en oefeningen?

begin dan niet over een of andere super neger. dan kun je dit soort reacties verwachten. **** genetics. Doe gewoon 20x zo goed je best en je bent even groot.
 
denk dat de vorm van je abs vooral genetisch bepaald is, kijk maar naar de pro's, zoveel onderlinge verschillen dat is echt niet te geloven.

yep.
 
Niet te geloven dat mensen zich steeds gaan vergelijken met anderen. Snap je dan niet dat iedereen anders is en je je juist helemaal niets kan aantrekken van een ander.
 
Niet te geloven dat mensen zich steeds gaan vergelijken met anderen. Snap je dan niet dat iedereen anders is en je je juist helemaal niets kan aantrekken van een ander.

:thumbs:
 
denk ook dat veel gewoon onzin is. als je 1x per dag eet maximaal dan verhonger je, zelfs al doe je kantoor werk. Of die gast is alleen groot (lengte) en heeft blokjes
 
Niet miepen. Sommige zijn genetisch wat minder aangelegd. Wij moeten nu eenmaal trainen en veel eten.
Maar zeg nou zelf.. wat is er nou leuker dan als ecto te beginnen en binnen een paar jaar een beest te zijn. Dan kan je pas trots zijn op wat je bereikt hebt.
 
Back
Naar boven