MuscleMeat

Bodyweight Excersises

Bezoekers in dit topic

console9

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
12 mei 2009
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
88kg
Omdat - denk ik - hier een hele hoop bezoekers rondlopen die op zoek zijn naar oefeningen, maar niet écht door willen in het bodybuilden maar wel wil werken aan een goed lichaam heb ik een overzicht gemaakt met oefeningen gericht op bodyweight. Van die bezoekers zullen er een aantal zijn die niet het geld hebben - vanwege de leeftijd, het inkomen of een combinatie van beide - voor de aanschaf van Dumbbells, Barbells, etc. Ongetwijfeld zal een deel van de harde kern van dit forum - dit topic zal ook vooral hen dan een doorn in het oog zijn - roepen dat het noodzakelijk is om er geld in te steken. Persoonlijk denk ik dat je heel ver kunt komen zonder te strooien met geld en toch aan een goed lichaam kunt komen zonder daarvoor de portomonnee te moeten trekken.

Dit topic is mede geïnspireerd door
http://www.youtube.com/watch?v=kDCxH88-9X8

SHOULDERS
Handstand Press
Pike Press
Inverted Row

UPPER ARMS
Bench Dip
Close Grip Push-up
Triceps Dip
Underhand Chin-up
Underhand Supine Row

BACK
Inverted Row
Underhand Inverted Row
Chin-up
Close Grip Chin-up
Underhand Chin-up
Inverted Shrug

CHEST
Chest Dip
Push-up
Decline Push-up
Clap Push-up

WAIST
Crunch
Jack-knife Sit-up
Hanging Leg Hip Raise
Incline Leg Hip Raise
V-Up
Lying Twist
Side Bridge
Bird Dog
Superman

HIPS
Lunge
Lying Hip Extension
Reverse Hyper-extension
Single Leg Split Squat
Single Leg Stiff Leg Deadlift
Step-up
Side Bridge Hip Abduction
Hanging Leg Raise
Incline Leg Raise
Kneeling Wheel Rollout
Roman Chair Sit-up
Seated Leg Raise
Vertical Leg Raise

THIGHS
Lunge
Single Leg Split Squat
Sissy Squat
Step-up

CALVES
Standing Calf Raise
Single Leg Forward Angled Calf Raise
Reverse Calf Raise
 
Ik heb er geen aangeklikt, maar het staat hier in de oefeningen sectie en het zijn oefeningen, dus wat mij betreft: goed initiatief!
 
oehh grote zwarte mannen
 
Mmh, handig voor als ik op vakantie ben, die bodyweights.
Thanks!
 
idd heel handig.
ik ga eind juli op kamp met de chiro als leider.
dus geen kans om naar de sportschool te gaan.
maar ik zal er zeker enkele van doen
 
lol, je moet wel een erg laag IQ hebben en tegelijk 100% debiel zijn om als een aap aan een lantaarnpaal te gaan hangen :roflol:
 
lol, je moet wel een erg laag IQ hebben en tegelijk 100% debiel zijn om als een aap aan een lantaarnpaal te gaan hangen :roflol:

Niet iedereen heeft de middelen om naar een sportschool te gaan en in mijn omgeving zijn daar zat mensen die daar over kunnen meepraten... De wereld is groter dan het dorp waar jij vandaan komt...

Bovendien passen een laag IQ en 100% debiel aardig in hetzelfde straatje ;)
 
Die handstandpress kun je maar beter zeker van zijn dat je 'm daadwerkelijk kunt uitvoeren, anders pleur je goed op je kop. Ik doe 'm in ieder geval liever niet. :P
 
Sow, die upside down shruggs lijken me erg scary....tot failure is je nek breken?

Grtz,

Aad
 
ik zie dat ze geen benen trainen, dus ga ik van uit dat ze die niet hebben lullig...
 
Niet iedereen heeft de middelen om naar een sportschool te gaan en in mijn omgeving zijn daar zat mensen die daar over kunnen meepraten... De wereld is groter dan het dorp waar jij vandaan komt...

Bovendien passen een laag IQ en 100% debiel aardig in hetzelfde straatje ;)

Moeten ze maar gaan werken die schoften en niet rondhangen op straat en als een aap in lantaarnpalen klimmen;)
 
Back
Naar boven