| |||||||
Kettlebells maken het mogelijk om kracht, flexibiliteit en stabiliteit in één keer te trainen! Nu zeer voordelig verkrijgbaar in nieuwe kunststof uitvoering!
![]() |
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: Jan 2012 Stats: M 19j 1m78 71kg 13% | Citaat:
, maar zelfs met goede techniek heb ik deze problemen. De tips hierboven zijn daarom heel goed van toepassing | |
|
| | |
| Competitive Bodybuilder Lid sinds: Jan 2011 Stats: M 20j 1m96 77kg - |
@harep: barbell iets omhoog brengen tijdens curlen?? this geen reverse shoulder press hoor. Probeer eens je ellebogen iets meer naar achter te houden en kortere roms te maken. Weet nie of je ook erg lange armen hebt net als ik ;p |
|
| | |
| Cool Novice |
Klinkt als wat ik heb/had. Heb het al 6 maanden. 3 maanden biceps helemaal niet getraind, nu alleen met dumbbels, het wordt al minder. Doet vooral pijn bij stangen waarbij je je handen dan helemaal naar buiten moet draaien. Spotten bij iemand die aan het benchen is en de stang op de steunen moeten tillen is ook echt niet relaxt. T is bij mij links, precies de spier waarmee je je bil aan de kant trekt als je met rechts je reet wil afvegen na het schijten. Dan voel ik het namelijk ineens |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Oct 2010 Stats: M 42j 1m82 100kg 11% |
Een barbell 'dwingt' je onderarmen in een supinatie hoek die voor velen maximaal en voor sommigen meer dan maximaal is. Er pleit niets voor het gebruik ervan tijdens curl oefeningen. Met een EZ zal je dit probleem -als dat de oorzaak is van je klachten- niet hebben. Wellicht nuttig om een poosje te proberen.
|
|
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: Jan 2012 Stats: M 19j 1m78 71kg 13% | Citaat:
Ik gebruik de ez bar ook, ik denk dat ik nu dus ga overstappen op alleen dumbbells | |
|