XXL Nutrition

Bench/Skullcrusher verhouding

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo39

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2013
Berichten
232
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
77kg
Ik zou graag willen weten wat jullie Bench/Skullcrusher verhouding is voor 10 reps. Mijn verhouding is 1.875... Alvast bedankt! :)
 
Betere vraag zou zijn: wie hier doet skull-crushers voor zijn borst?
 
Wat hebben die oefeningen met elkaar te maken?
 
Betere vraag zou zijn: wie hier doet skull-crushers voor zijn borst?


Ah ja want bench is een isolatie oefening. Wist je dat dan niet?
 
Wat hebben die oefeningen met elkaar te maken?
In voor verhouding leg curl/lateral raises...
Wat boeien die verhoudingen zelfs :')
 
Wat hebben die oefeningen met elkaar te maken?

Omdat er mensen zijn die meer met hun triceps benchen en er mensen zijn die meer met hun borst benchen. Of wist je dat dan ook niet?

Constant die kut antwoorden hier serieus.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

In voor verhouding leg curl/lateral raises... Wat boeien die verhoudingen zelfs :')

Man ben je nu echt dom? Zie je dan niet dat bij bench je gemeenschappelijke spieren gebruikt en deze redelijk wat vertellen hoe je benched?
 
ongeveer 3.50
 
Mensen die meer met hun triceps benchen doen close grip benchpress.
 
Verkapt kijk-mij-zogenaamd-sterke-triceps-hebben-maar-ondertussen-klopt-mn-skullcrusher-techniek-van-geen-kanten-en-10-reps-is-een-slechte-kracht-bepaling-rep-range-topic.
 
Wat is uw Squat Leg extension verhouding?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je bent een troll toch

toch
 
Mensen die meer met hun triceps benchen doen close grip benchpress.


Ow echt? Nu een serieus antwoord of zwijg gewoon.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Wat is uw Squat Leg extension verhouding?

Leg extension mass builder ^^ Wie doet deze kut oefening nu voor massa. Sorry big fail
 
Ik vind dit topic nogal een big fail.
 
Verkapt kijk-mij-zogenaamd-sterke-triceps-hebben-maar-ondertussen-klopt-mn-skullcrusher-techniek-van-geen-kanten-en-10-reps-is-een-slechte-kracht-bepaling-rep-range-topic.
Ah sorry ik zal in het vervolg maxen op skullcrushers. ---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------
Ik vind dit topic nogal een big fail.
Deze forum zit vol met domkoppen
 
Deze forum? Idd ja :p
 
Omdat er mensen zijn die meer met hun triceps benchen en er mensen zijn die meer met hun borst benchen. Of wist je dat dan ook niet?

Constant die kut antwoorden hier serieus.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------



Man ben je nu echt dom? Zie je dan niet dat bij bench je gemeenschappelijke spieren gebruikt en deze redelijk wat vertellen hoe je benched?

Betere vergelijking is tussen je normale bench en een 1-2 boardpress. Ook omdat het barpad van een skullcrusher totaal niet lijkt op dat van een benchpress, dat samen met een reprange die niet echt correleert met maximaalkracht. Lijkt me representatiever als ratio waar je daadwerkelijk iets mee kan.

De vergelijking is wat hetzelfde als wat is je bor vs curl ratio. Zegt op zich niets over elkaar natuurlijk.
 
Ow echt? Nu een serieus antwoord of zwijg gewoon.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------



Leg extension mass builder ^^ Wie doet deze kut oefening nu voor massa. Sorry big fail

Het was een serieus antwoord. En ja, ik dacht echt dat je te dom was om dat te weten. Deze forum.... Lekkere taalbeheersing, halve zachte die je bent.
 
ik deed iets van 35kg voor 3x6 skull crushers

en 5x5 75 bench paused
 
Het was een serieus antwoord. En ja, ik dacht echt dat je te dom was om dat te weten. Deze forum.... Lekkere taalbeheersing, halve zachte die je bent.


Nu mag je dat eens naar het vlaams vertalen ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven