XXL Nutrition

Basic fit kwaliteit apparatuur?

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Waarom heeft basic fit van die lager kwaliteits apparatuur. Waar ik traint heet nu ook basic fit maar heeft nog steeds dezelfde goede apparatuur van het vorig concept

Basic fit heeft wel voordelen, kan ook in meerdere filialen sporten
 
Omdat ze dan goedkoper kunnen zijn !?
Maar ik merk dat het apparatuur bij basic fit niet zo top is. Waar ik zit zijn er nog geen nieuwe apparaten gekomen. Maar het komt wel maar heet ook basic fit nu maar geen apparaten ontbreken. Bij basic fit Amsterdam west heb bijv geen pec fly machine en dip press machine en nog een paar maar daarbuiten kan je er wel goed sporten als het niet druk is
 
Basic fit is ook niet gericht op bodybuilders. Meer op huisvrouwen (m/v) die denken wat gezonder en slanker te worden als ze een beetje gaan fitnissen.
 
Maar ik merk dat het apparatuur bij basic fit niet zo top is. Waar ik zit zijn er nog geen nieuwe apparaten gekomen. Maar het komt wel maar heet ook basic fit nu maar geen apparaten ontbreken. Bij basic fit Amsterdam west heb bijv geen pec fly machine en dip press machine en nog een paar maar daarbuiten kan je er wel goed sporten als het niet druk is

Wat boeien die apparaten nou, als er maar voldoende schijven en stangen zijn.
 
Nooit last gehad bij basic fit (den haag) hebben gewoon goeie apparatuur 3 oly stangen en schijven zat
 
In DB hebben ze ook alles? Train er zelf niet maar wel eens geweest. En pas nieuwe apparaten bij gekomen hier. Tevens is het bij elke BF anders. Licht er maar net aan wat er al stond. Worden ook niet zelfde merken gebruikt in de BF gym's.
 
Die machines kunnen me gestolen worden.
Waar ik train is het wel klein dus dumbbells maximaal 32kg, geen squatrek en weinig apparatuur.
Maar het filiaal bij mn school heeft echt alles, dus mag niet klagen voor die prijs :)

Ligt er dus voornamelijk aan welk filiaal je zit
 
Elk filiaal is anders, waar ik train heeft meer normale machines, daarbij nog een enkele plate loaded (en dumbbells tot ? niet hoog in ieder geval) en veel cardio. Bij een ander filiaal waar ik wel eens train hebben ze beneden veel normale machines, boven veel plate loaded (dumbbells weet ik zo niet) en gemiddeld cardio apparatuur.
 
Why? Je kunt er hetzelfde mee alleen met een andere grip?

Buiten het feit dat het klote bars zijn bij basic doelde ik vooral op het aantal 3. Daar zou ik niet graag komen rond 19:00.
 
Buiten het feit dat het klote bars zijn bij basic doelde ik vooral op het aantal 3. Daar zou ik niet graag komen rond 19:00.

Klote bars bij basic? Ligt eraan, waar ik train heeft een andere dan waar ik af en toe train.
Daarbij kun je bij ons best om 19:00 uur trainen met een oly bar, bijna niemand is namelijk geïnteresseerd in die barbells, rond dat tijdstip (blijft een basic fit).
 
Klote bars bij basic? Ligt eraan, waar ik train heeft een andere dan waar ik af en toe train.
Idd, dat merkte ik ook van filiaal tot filiaal. Maar allen hadden (zeer) matige bars, ondanks de verschillende uitvoeringen. Waarschijnlijk maar net wat je gewend ben.

Daarbij kun je bij ons best om 19:00 uur trainen met een oly bar, bijna niemand is namelijk geïnteresseerd in die barbells, rond dat tijdstip (blijft een basic fit).

Welk filiaal is dat dan? Degene die ik ken zijn dan overbevolkt, maar hebben meer dan 3 oly bars. Die vaak niet worden gebruikt voor wat ze gemaakt zijn, naast de wachtrij.
 
Idd, dat merkte ik ook van filiaal tot filiaal. Maar allen hadden (zeer) matige bars, ondanks de verschillende uitvoeringen. Waarschijnlijk maar net wat je gewend ben.



Welk filiaal is dat dan? Degene die ik ken zijn dan overbevolkt, maar hebben meer dan 3 oly bars. Die vaak niet worden gebruikt voor wat ze gemaakt zijn, naast de wachtrij.

Waar ik train (Rosmalen) is het wel overbevolkt, maar degene die er zijn hangen meer bij de db's en machines. Een enkeling gebruikt de bar voor benchpress en squats, maar die zijn ook zo weer weg..
Door de algemene drukte train ik sowieso vrijwel nooit in de avonden :o

Ik weet niet precies wanneer een bar goede of slechte kwaliteit is. Bij Rosmalen hebben ze een vrij gladde grip, bij Oss hebben ze een grip die in je handen steken en het gewoon erg zeer doet om zwaar gewicht mee te tillen.
 
Die machines kunnen me gestolen worden.
Waar ik train is het wel klein dus dumbbells maximaal 32kg, geen squatrek en weinig apparatuur.
Maar het filiaal bij mn school heeft echt alles, dus mag niet klagen voor die prijs :)

Ligt er dus voornamelijk aan welk filiaal je zit
ik ben bij bf in amsterdam west gaan trainen. maar sommige machines hebben ze daar niet dus dan kan je ook niet alle oefeningen doen bijv pectoral fly zag ik daar niet en ook niet een ez bar. Me huidige gym is ook basic fit geworden maar er staat nog alles.
 
Back
Naar boven