| | #1 |
| Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | afbouwen?
Hallo, Heb een vraagje over borst training.ik doe normaal altijd 10,8,6,6(k train massa) van laag gewicht naar zwaar.mijn vraag is nu is het beter om eerst zwaar te pakken en dan naar laag gewicht? dus afbouwen? groetjes, Jan |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: afbouwen?
wat jij fijn vind he |
| | |
| | #3 |
| Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: afbouwen?
dus het maakt helemaal niet uit...
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: afbouwen?
variatie en prikkel zijn het antwoord.
__________________ vanavond maar weer eens een normale pizza. |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Maakt niet zo veel uit, maar als je heel precies gaat kijken moet je jezelf natuurlijk niet moe maken voordat je met het zawre werk begint, dus ideaal zou ik vinden eerst wat warmups, en dan zo snel mogelijk naar je zwaarste sets en daarna pas een backoff set met een lichter gewicht (of een lichtere oefening).
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: afbouwen?
Wekelijks varrieren doet je doen groeien. Er zijn tal van combinatie's mogelijk daarin. De methode die jij voorsteld is er daar één van.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| afbouwen? |
| Topic opties | |
| |