| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | 7 dagen per week trainen
ik wil eens proberen om 7/7 te trainen ik zou het als volgt doen: maandag: borst + buik dinsdag: rug woensdag: biceps + triceps + onderarmen donderdag: borst + buik vrijdag: rug zaterdag: schouders + onderarmen zondag: benen ik train iets meer dan een jaar ik eet goed, en veel ,(koolhydraten, eiwitten) en ik slaap genoeg, ( 10 uur per nacht) is dit mogelijk? ps: ik heb al met de search gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak | Re: 7 dagen per week trainen
spiergroei en kracht gaat gepaard met zowel trainen als de nodige rust. zie niet in waarom je de laatste factor zou weglaten. zeven dagen hou je nooit lang vol kerel. zowel lichamelijk als mentaal. |
| | |
| | #3 |
| Jehova's getuige | Re: 7 dagen per week trainen
Rust is ook erg belangrijk! 7 dagen is dus niet aan te raden!
|
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 7 dagen per week trainen
ik weet dat rustdagen moeilijk zijn maar toch doen neem zeker na 3 dagen trainen een dag rust. Na 2 zou nog beter zijn denk ik.
__________________ Benen moeten ook getraind worden, want dan lijkt je lul niet meer zo enorm groot. Dat schrikt af. |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Hollaaaand Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 7 dagen per week trainen
idd anders ben je zo overtraind denk ik...
|
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2005 Locatie: Rottumerplaat Geslacht: M
6 dagen in de week kan prima. Als je al 7 dagen wilt trainen, dan zou ik 1 dag alleen midsection trainen, en een lange cardiosessie misschien. Maandag Borst/triceps Dinsdag Rug/biceps/onderarmen Woensdag Benen/buik Donderdag Borst/triceps Vrijdag Rug/biceps/onderarmen Zaterdag Schouders Zondag Buik Zaterdag alleen schouders, is niet al te zwaar, zondag buik ook niet. Zo is het misschien vol te houden.
__________________ Okay dan! Laatst aangepast door boerenkool : vr 16 jun 2006 om 18:46 |
| | |
| | #7 |
wat denk je dan van: maandag: borst + triceps dinsdag: rug + biceps woensdag: rust donderdag:borst + buik vrijdag: rug + schouders zaterdag: benen zondag: rust |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
__________________ Okay dan! | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Re: 7 dagen per week trainen
Is zeker goed te doen maar als het goed is weet ik niet, ik heb vroeger zelf een heel jaar getrained 7 dagen op 7 (full body, trainingen van anderhalf uur) en ben niet overtrained geraakt, volgens mij geraak je hier gewoon aan gewend zoals alles, maar ik deed dit wel toen ik nog niets van bb afwist. Nu weet ik echter beter en doe ik dat ook niet meer. Ik ging toen van de stelling uit: "Hoe meer trainen, hoe sneller spiergroei |
| | |
| | #10 | |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Citaat:
Maw je armen hebben 1 dag in de week rust ?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #11 | |
| ***** | Re: 7 dagen per week trainen
Citaat:
| |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder | Re: 7 dagen per week trainen
als je 7 keer per week wilt trainen zou ik toch minstens 2 of 3 dagen benen doen.
|
| | |
| | #14 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: mei 2006 Locatie: Blaricum Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Stats: Karma: | Re: 7 dagen per week trainen
Citaat:
Ik heb ook wel eens 7 dagen per week getrained, vrij moeilijk vol te houden zoals andere al zeggen. Rust is ERG belangrijk voor de spieren en het is dus beter om per week toch wel een paar rustdagen te hebben. Maar je kunt het altijd een keer proberen natuurlijk, spieren iets afzonderlijker trainen [max 2 per keer bv] of als je een spier 2 keer pakt in die week, 1 keer lichter gewicht. | |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 7 dagen per week trainen
Als je het dan toch wilt proberen Borst rug Benen buik Schouders armen Rust Borst rug Benen buik Schouders armen Edit: je komt snel in de knel met je rust met zo'n schema als je het als weekcyclus ziet. |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Groeien is een combinatie van training, voeding en rust. Als je één element niet in acht neemt, zul je waarschijnlijk niet (snel) groeien... PS: 10 uur slaap is aan de hoge kant |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
ik denk dat je gewoon als je spiergroepen opsplits in 3 of 4 dagen... ik heb bv borst/schouders triceps/buik rug/biceps benen ik doe ze alle 4 achter elkaar en neem dan rust totdat ik me weer klaar voel voor de volgende borst/schouders training dat kan dus na mijn beentraining zijn of 2 dagen erna... ik ben van mening dat je je niet blind moet staren op bv maandag wil ik benen doen en dinsdag dit bla bla.....raak je gelijk in de stress als er iets tussen komt waardoor je niet kunt trainen |
| | |
| | #19 |
bedankt voor de reacties ik zal het toch maar bij 5 dagen in de week houden: maandag: borst + triceps dinsdag: rug + biceps woensdag: rust donderdag: borst + buik vrijdag: rug + schouders zaterdag: benen zondag : rust ik ga voor men spieren die ik 2 keer per week train (borst + rug), 1 zware (tot faillure) en 1 lichte training houden, met licht gewicht en grote herhalingen ga ik mezelf dan snel overtrainen? |
| | |
| | #20 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 7 dagen per week trainen
Wat een gaar schema. Als je iets 2 maal per week traint zou je juist niet tot failure mogen gaan Schouders de dag na borst is ook niet ideaal, en benen na rug in dit soort schema ben ik ook geen fan van. Laatst aangepast door Santino88 : za 17 jun 2006 om 11:41 |
| | |