AndroidHealthClinic

300 training

Bezoekers in dit topic

markk1988

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
14 sep 2007
Berichten
174
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
-EDIT-

Zal het even allemaal wat uitgebreider vertellen zodat het voor iedereen wat duidelijker is, en dan weten jullie precies wat ik gedaan heb.

Bij ons op de sportschool doen ze nu elke zaterdag een soort van 300/spartaan training wat bestaat uit 3 blokken.

Vrijdag avond heb ik 2 blokken gedaan omdat ik Zaterdag helaas niet kon.

Blok 1:
Oefening 1: 1 x boxjump 1 x opdrukken 1 x boxjump x 1 opdrukken etc (25 herhalingen)
Oefening 2: Sprinten(zown 10 meter , terug achteruit hardlopen (5 keer op en neer)
Oefening 3: Double Kettlebell Snatch we deden soort gelijke oefening maar dan met 10 kilo gewichten in hand ( 25 herhalingen )
Oefening 4: Bearwalk : op handen en voeten 5 keer op en neer
Oefening 5: Kikkersprong 5 keer op en neer
Oefening 6: Buikoefening: schaar ofzoiets (25 herhalingen)

RUST: kreeg echt een vreemd gevoel in mn maag en longen, proefte een bloed smaak in mn keel en vroeg of het niet slecht was. Bleek niet slecht te zijn gelukkig.

Blok 2: Soort van circuit
Moesten elke keer 10 keer soort van boxjump doen dan vervolgens met 5 kilo in elke hand naar de andere kant van de zaal lungen aan die kant van de zaal hadden we telkens een andere oefening:
Dus: 10 x boxjump -> Lungen -> rug oefening (op buik gaan liggen handen voor je houden en vervolgens 30 keer met je borst omhoog komen /weet naam van oefening niet\)
terug lungen -> 10 x boxjump -Lungen -> 5 keer opdrukken 5 keer opdrukken met klap 5 keer opdrukken ->lungen -> 10 x boxjump - lungen -> 50 keer bent over barbell row -> lungen - 10 x boxjump -> 30 keer dippen -> oefening voor schuinebuik spier 20 herhalingen (ben naam vergeten) .

Klaar, zweette me kapot en was echt zo moe. Had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn. Had die avond vreemd hoestje aan over gehouden :blink: .

Het is echt leuk om te doen want het is heel varieërent en je gaat echt 2 the limit.

Wil nog even zeggen dat je er geen bodybuilder van word, maar dat je er een altetisch lichaam van krijgt en dus een topconditie.
Zo dat wou ik even kwijt :biggrin:

Groeten Mark.
 
Laatst bewerkt:
ehm.. misschien makkelijk als je wat specifieker bent over wat jullie precies gedaan hebben??
 
Ey mensen heb vandaag een soort gelijke training gehad zoals de cast van 300 dat had. :D

Ik wil je even vertellen dat dit zo f*cking zwaar is, we deden hele simpele oefeningen zoals boxjump, opdrukken, dippen etc. Damn ik heb me nog in mijn leven nog nooit zo gevoelt. Ik kreeg een bloed smaak in mn mond en mn longe leken wel in de fik te staan . Als je mensen het ziet doen denk je echt van dat doe ik wel even maar als je eenmaal zelf bezig bent ga je er echt aan onderdoor. Ik zou zeggen, vraag eens bij je sportschool of ze zoiets willen organiseren want het is zo goed en je krijgt er echt een conditie van, je word er super strak van etc.

Zo dat was mijn verhaal. :cool:

Groeten Mark.
Ja, of je gaat squatten, deadliften en bankdrukken en je bulkt als een mofo en je cut als een mofo. Dan sta je er groter bij.
 
shut up and squat
 

Wel jammer dat je als een kleuter reageerd. Je hebt het nog nooit gedaan dus je weet niet hoe het is en hoe het voelt etc.
 
Een mengelmoes met bodyweight oefeningen op een zeer laag intensiteit.
Dat maakt je zeker een massamonster...
 
Wel cool zo'n 300 workout. Het doel hiervan is ook niet een massamonster te worden he.
Je zal goed slapen vanacht
 
Wat is dan het doel ?
Onlangs was er zo'n filmpje gepasseerd en ze zeiden in het filmpje dat 300 training dé traingsmedthode was om sneller spieren te kweken. (alleszinds iets in die aards)

In de film zien ze er ook niet anders dan droge beachboys:o
 
Om een atletische look te krijgen. Kracht, conditie, droog staan , massa...

Idd er zijn beter dingen. Maar dit is zeker een uitdaging.
 
Met een deftig bodybuilding schema en cardio boek je veel sneller progressie dan die zooi.

YouTube - '300' Training Video


Condietraining. Niet meer, niet minder.
Niet interessant voor mij als bodybuilder.
 
volgens mij heeft de topicstarter het forum nog niet goed doorgenomen, anders begin je deze hele naive topic niet
 
Huh, waar gaat dit in hemelsnaam over???

nergens over dus:roflol:
 
Huh, waar gaat dit in hemelsnaam over???

nergens over dus:roflol:
Correct en tevens juist.

@TS: Er is ook ergens op het internet een fitnessversie van dit forum, misschien dat je daar meer vrienden maakt.
 
Het is trouwens geen "training" maar een test. Dat heeft Mark Twight, degene die de "Spartanen" opleidde voor de film en dus de zogenaamde "300 workout" heeft bedacht zelf gezegd.

The second misconception surrounds the idea of the Spartan workout, aka “300”, how frequently it was done or who actually finished it. “300” is a one-time test, an invitation-only challenge undertaken by those deemed ready for it. By the end of our four-month project 17 people had done the workout

Lijkt me wel leuk om een keer te doen misschien, maar ook niet meer dan dat.
 
Ik ga nu werken, zal jullie vanmiddag ff uitleggen hoe het precies gegaan is. En ja de genen die zeggen dat je er geen bodybuilder van word heeft gelijk want dat is ook niet zo. Je word er zwaar atletisch van (iets wat ik dus wil) en waarscheinlijk nog wel andere ;)

Groetjes Mark
 
is zeker neit beter als gewoon trainen maar mischien wel leuker
kijk ik zit er niet mee, i love deadlifts, squats en benchen maar mensen die niet leuk vinden (ik ken er genoeg) kunnen hier msichen baat bij hebben
 
Zeker nuttig voor conditie & mental tougness.
 
Ik ga nu werken, zal jullie vanmiddag ff uitleggen hoe het precies gegaan is. En ja de genen die zeggen dat je er geen bodybuilder van word heeft gelijk want dat is ook niet zo. Je word er zwaar atletisch van (iets wat ik dus wil) en waarscheinlijk nog wel andere ;)

Groetjes Mark
Zwaar? Je wordt licht en ripped. De dames zouden het wel chill vinden, denk ik.
 
Alles was toch met "blue screen"? :p
 
Back
Naar boven