| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 12,10,8 en dan nog 30 ?
Citaat:
Hoe groter de belaste spier(groep) des te groter de GH afgifte. (eigenlijk zou je aan het eind van iedere training een high rep set squat/deadlift moeten doen
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant | Re: 12,10,8 en dan nog 30 ?
Is inderdaad de belangrijkste reden waarom het gedaan wordt en waarom ik het doe. Er wordt ook wel eens geimpliceerd dat de pomp de spiercellen oprekt waardoor er makkelijker groei kan plaatsvinden ik weet niet hoeveel waarheid daar in schuilt. Ik heb er in ieder geval altijd veel profijt van.
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #23 |
Pomp rekt de spiercel niet op, maar het om de de spiervezels liggend kapsel (fascia) waardoor de vezels/cellen meer ruimte krijgen om te groeien. (bag theorie)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #24 |
| Monstrous Giant | Re: 12,10,8 en dan nog 30 ?
Juist precies. En zit er waarheid in volgens jou?
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #25 |
Ik betwijfel of de druk die door pomp ontstaat voldoende is, maar ben wel een "believer" van fascia streches met hetzelfde einddoel.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #26 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
precies 30 herhalingen heb niet veel nut volgens mij miss alleen om ff te pompen maar dat zou ik ook niet meer dan 20 doen |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| schema |
| Topic opties | |
| |