| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

| Bekijk resultaten enquête: Welk fysiek vind je aantrekkelijker? | |||
| A (Bodybuilder) | | 8 | 10,96% |
| B (Strongman) | | 13 | 17,81% |
| Ik ben een man (Hetero) | | 52 | 71,23% |
| Stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 93kg - Karma: | Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
A (Bodybuilder): ![]() B (Strongman): Laatst aangepast door kwarko : vr 29 jan 2010 om 12:28 |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Sowieso zullen ze strongman kiezen denk ik (als ze toch moeten kiezen). Aangezien een bodybuilder on stage er gewoon 'te' overdreven uitziet.
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m75 87kg - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Ik denk dat het fysiek van die kale strongman (3e van links) hoge ogen gooit.
__________________ Doelen zijn dromen met een deadline. E-mail: slushpuppy986(at)hushmail.com |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m92 98kg 10% Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
|
| | |
| | #5 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Citaat:
Doe mij maar een BB-lijf! Slanke taille, brede chest
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Is er geen C |
| | |
| | #7 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Citaat:
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m73 54kg - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Toch A. Kan er niets aan doen, heb die afwijking al jaren Alhoewel ik de middelste stongman met het zwarte broekje ook wel kan waarderen denk ik. |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m75 87kg - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
__________________ Doelen zijn dromen met een deadline. E-mail: slushpuppy986(at)hushmail.com |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Ja of de eerste BB'er of de middelste Strongman met het zwarte broekje....als ik dan echt moet kiezen.
|
| | |
| | #11 |
Moest ik zelf een fysiek mogen kiezen was het toch idd die derde strongman van links.
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Dies dood
|
| | |
| | #13 |
| Massive Warrior | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Winnaars gaan A worden verwacht ik. Ik snap niet waar sommige mannen halen dat droge massa bij vrouwen niet sexyer gevonden wordt dan vetmassa.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: - Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Met een kleine aanpassing kies ik voor B (ff de 2 meest rechtse verwijderd
__________________ There's no crying in the gym! |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 93kg - Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
|
| | |
| | #16 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | ||
| | |
| | #17 |
| Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 70kg 8% Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Waar zijn de ecto BB'ers aka beachboys |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m58 57kg 22% Karma: | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
B
__________________ "Optimist Drowns in Half-full Tub" |
| | |
| | #19 |
Strongmen natuurlijk . Bodybuilders zien er rondduit belachelijk uit tbh ...
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " Stats : 200-140-230 Log : LOG |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B?
Zeker wel A, hoewel t wel errug groot is natuurlijk maar zeker alsnog voor mij beter dan B..
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aantrekkelijker, dames, fysiek, vinden, welk |
| Topic opties | |
| |