| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Oostenrijk Leeftijd: 41 Geslacht: V
Stats: Karma: | Citaat:
| |
| | |
| | #42 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2005 Locatie: lopen in de voetsporen van Jezus Leeftijd: 40 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
naast mijn KT loop ik hier op Curacao dagelijks een uur tot anderhalf uur in de brandende zon...........word je hard van, het leert je lichaam om te zweten en om te gaan met extreme omstandigheden! nu heb ik lang niet zoveel last als voor een half jaar terug; hetzelfde geld voor KT |
| | |
| | #43 |
| Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
ik train nu iets langer dan een half jaar.. ik merk het nu al en dan vooral aan me armen.. I love training!! alle vrouwen zouden het moeten doen.. blijkt maar weer gezond.. en nog leuk ook! |
| | |
| | #44 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
meee eeeens!! meer vrouwen in the Gym!
__________________ Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! |
| | |
| | #45 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Bussum Leeftijd: 18 Geslacht: M
k vind wel mooi als vrouwen breed zijn nzo is tog kunst dat elke mens kan laten zien is niet alleen sterk voelen maar is gewoon mooi en kunst |
| | |
| | #46 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: V
Hm ik train nu al 3 weken intensief KT maar zie nog niet zoveel, terwijl ik 3x in de wk train. Maar ik blijf doortrainen!! |
| | |
| | #47 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Thanks T goede artikel. Je ziet tegenwoordig dat veel meer vrouwen na hun cardio even bij de krachttrainingstoestellen komen trianen. Dus de trend is aan het verschuiven.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler: Toon Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. |
| | |
| | #48 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler: Toon Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. | |
| | |
| | #49 |
Ik ga het ook printen en in de gym hangen.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler: Toon Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. |
| | |
| | #50 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: V
Bij ons op de sportschool ben ik serieus de enige vrouw die squat. Terwijl het echt zo goed voor je achterwerk is!
|
| | |
| | #51 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
Citaat:
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger | |
| | |
| | #52 |
| Cool Novice | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
goed artikel
__________________ Assumption is the mother of all fuck-ups |
| | |
| | #53 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
no shit babe
__________________ pain makes you know you're alive! 104kg-15% http://youtube.com/profile?user=sprytal |
| | |
| | #54 | |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: V
Citaat:
Ja, ik zet zeker door. Maar ik verwacht resultaat te zien omdat ik daarvoor 2 maanden 8 uurtjes in de week heb getraind. Maar ik blijf gewoon volhouden | |
| | |
| | #55 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
was het maar dat ik er flink breed van zou worden ik vind dat nl prachtig ook bij een vrouw mooi gevormde lijnen neem bv de rug van bikerbabe ook erg mooi maar niet voor iedere vrouw haalbaar ben ik bang ik train nl al 15 jaar nu maar qua lichaamsbouw weinig groei wel qua zwaarte trainingsschema flink omhoog gegaan |
| | |
| | #56 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #57 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
Citaat:
fotos
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger | |
| | |
| | #58 |
Ik train nu bijna 1 maandje, Meteen vanaf het begin doe ik krachttraining en daarna 30 min cardio 3 x in de week en de overige dagen doe ik alleen 60 minuten cardio.. Ik moet zeggen ik ben in gewicht aangekomen maar in cm afgenomen.. Ik blijf gewoon lekekr door gaan.. Lekker trainen, slanker en gespierder worden... |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: V
Blog Berichten: 11 Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
Er zijn inderdaad veelteveel vrouwen die alleen cardio doen.. Dan staan ze 40 minuten op het ene ding en dan weer 40 minuten op het andere.. En dan vinden ze krachttraining saai? Dat snap ik niet, maar zal wel aan mij liggen.. |
| | |
| | #60 | |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: V
Blog Berichten: 11 Stats: Karma: | Re: Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
Citaat:
dat is vaak waar de meeste vrouwen het voor doen, ze zijn pas tevreden als de weegschaal zegt dat er iets af is.. Maar je moet gewoon de spiegel vertrouwen en de weegschaal negeren.. Want met krachttraining zul je eenmaal aankomen, maar die spieren die je daarvoor terugkrijgt zijn mooiii (A) | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |