Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 20 January 2008, 21:08   #41
Advanced Bodybuilder

Miss Deadlift's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 5 Miss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMiss Deadlift heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Squat with dumbbells: 3 x 12
Stiff legg deadlift with dumbbells: 3 x 12
Swiss Ball bench press with dumbbells: 3 X 12
dumbbell Shoulder press: 3 x 12
dumbbell rows: 3 x 12
Swiss ball crunch: 3x 15
Opzich niet onaardig.Maar je wilt het thuis doen,heb jij zoveel dumbbells thuis dan Want je moet niet denken dat als je 1 setje dumbbells hebt en je gaat dan daar al die oefeningen mee doen dat je daar dan heel veel mee opschiet.

In een sportschool trainen is niet moeilijk,je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat ze je er niet bij laten
haha nouja voor de spiegel,maar in de spiegel kijken tijdens het trainen is ook helemaal niet nodig die gasten doen dat om hun (imaginaire) spieren beter te kunnen zien
Je moet tegen ze zeggen dat ze helemaal geen spieren hebben (er zijn er toch meestal wel enkele bij waar zo'n uitspraak niet geheel onzinnig bij is) dan zien ze het zelf ook en gaan wel bij die spiegel weg
Miss Deadlift is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2008, 15:24   #42
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 30
herma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma King
Niets van de andere aantrekken. Had gedacht dat een goede vriend van je daar traind dat voor jou de stap makkelijker zou zijn om er tussen te gaan staan. Wel iets wat je gewoon moet doen. Als ze kijken laat ze maar lekker kijken. Gewoon ertussen of en doen wat je wilt doen.
Veel succes
herma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2008, 16:41   #43
Dutch Bodybuilder

Samira's Avatar

Karma Power: 2 Samira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijnSamira heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door herma Bekijk Post
Niets van de andere aantrekken. Had gedacht dat een goede vriend van je daar traind dat voor jou de stap makkelijker zou zijn om er tussen te gaan staan.Wel iets wat je gewoon moet doen. Als ze kijken laat ze maar lekker kijken. Gewoon ertussen of en doen wat je wilt doen.
Veel succes

daar sluit ik mij bij aan
Oud 23 January 2008, 21:22   #44
Cool Novice

D entertainer's Avatar

Leeftijd: 22
Geslacht: M
Karma Power: 3 D entertainer zal spoedig beroemd wordenD entertainer zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door Miss Deadlift Bekijk Post
Je moet tegen ze zeggen dat ze helemaal geen spieren hebben (er zijn er toch meestal wel enkele bij waar zo'n uitspraak niet geheel onzinnig bij is) dan zien ze het zelf ook en gaan wel bij die spiegel weg
You`re Mean

voor de overige 20% procent heb ik echt geen tijd..

Leeftijd: 22
Lengte: 1.92m
Gewicht: 104
BF: ?
D entertainer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2008, 23:19   #45
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
@ mariepincon,

Koop die pot want eiwitten vullen je spieren indien ze getraind worden.

Want je vriend zegt komt hierop neer ---> Je hebt geen conditie en schoenen nodig omdat je nog geen marathon kunt lopen.

Eiwitten zijn absolute noodzaak. Punt. Je kunt het gaspedaal van een auto zo hard intrappen als je wilt, met een lege brandstof tank blijft die staan waar die staat.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2008, 00:17   #46
Ripped Bodybuilder

Jwan's Avatar

Karma Power: 11
Jwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realm
Al drie pagina`s voor dit grote dilemma...

Ben je er al uit of je een potje eiwitten wilt kopen? Ben echt zo nieuwsgierig geworden nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

98kilo lomp vlees
Jwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2008, 19:31   #47
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

Karma Power: 60
SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

je bouwt spiermassa op. al gaat het bij vrouwen wat langzamer dan bij mannen
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 11:28   #48
Novice

mariepincon's Avatar

Leeftijd: 47
Karma Power: 0 mariepincon is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar mariepincon
Ironisch genoeg ben ik net een paar dagen buiten strijd geweest door een overbelasting in mijn schouder.
Maar iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb die Whey-eiwitten toch maar gekocht. Ik moet voorlopig nog even voorzichtig zijn met KT maar die extra eiwitten zijn zowiezo mooi meegenomen.
mariepincon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 12:29   #49
Competitive Bodybuilder

inferno87's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8
inferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realm
YOU GO GIRL en kut voor je schouder maar dat komt wel weer goed en dan kun je weer

PUMPIN IRON
---------------------
Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!!
---------------------
Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen
inferno87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 21:42   #50
Advanced Bodybuilder
Moderator Content Editor

Donkers's Avatar

Karma Power: 5
Donkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door mariepincon Bekijk Post
Ironisch genoeg ben ik net een paar dagen buiten strijd geweest door een overbelasting in mijn schouder.
Maar iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb die Whey-eiwitten toch maar gekocht. Ik moet voorlopig nog even voorzichtig zijn met KT maar die extra eiwitten zijn zowiezo mooi meegenomen.
Goede start en idd gewoon ertussen staan, dwingt snel respect af als je dat een paar weken volhoudt, spreek uit ervaring. Wij (stel) trainen nu anderhalf jaar en in begin vond zij hier het ook vervelend maar nu is ze zowat one of the guys en gaat echt niet meer van haar plekkie af. Succes met je training en voorzichtig met je shouder voor nu. Groet D en A
Oud 29 January 2008, 14:34   #51
Novice

Leeftijd: 28
Karma Power: 0 djavv is op een gedistingeerde weg
Waarom train je niet gewoon mee met je beste vriend? Beste vrienden zijn er toch om te helpen?
djavv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 11:38   #52
Monstrous Giant

RobertHosper's Avatar

Leeftijd: 27
RobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma Emperor
Stuur een bericht via MSN naar RobertHosper
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Kazz Unit Bekijk Post
uw vriend is nen uil

Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)

I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger --
RobertHosper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 15:07   #53
Advanced Bodybuilder

smithsYama's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 smithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Hi,

Ik ga nu al een meer dan een jaar samen met een collega van mij (tevens beste vriend) naar de gym en dat is de beste motivatie die er is. Hij is heel gespierd en vertoeft meestal in het KT-gedeelte terwijl ik meestal in het cardio gedeelte te vinden ben. De laatste maanden deed ik evenwel ook KT maar dan meestal op de dagen dat hij er niet was. Sinds die tijd voel ik aan m'n lichaam dat er iets aan het veranderen is terwijl er niets aan mijn gewicht verandert. Ik dacht: ik moet dus spieren aan het kweken zijn.
Eergisteren gingen we samen naar een winkel in Antwerpen waar ze proteinen (en andere) supplementen verkopen. Ik stelde voor om samen een grote pot whey-proteinen te kopen maar hij zei dat ik dat niet nodig had omdat ik toch bijna geen spieren had..... In vergelijking met hem had hij gelijk natuurlijk maar ik voelde me op z'n minst een beetje geprikkeld. Vandaar dat ik me heb voorgenomen om m'n KT een beetje op te drijven.
Tot hiertoe heb ik enkel de machines gedaan maar hoe meer ik me erover informeer, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik met losse gewichten moet beginnen werken. Maar dat is een probleem in de gym waar ik ga. Zeer beperkte ruimte en gedomineerd door de mannen.
Ik heb nu een paar dumbbells gekocht met verstelbare gewichten en dacht te beginnen met dit schema: (dat ik thuis kan doen)

Squat with dumbbells: 3 x 12
Stiff legg deadlift with dumbbells: 3 x 12
Swiss Ball bench press with dumbbells: 3 X 12
dumbbell Shoulder press: 3 x 12
dumbbell rows: 3 x 12
Swiss ball crunch: 3x 15

Is dit OK?
Ik zou graag alle mogelijke aan of opmerkingen van jullie horen.

Alvast bedankt,
Miet
hij zei dat ik dat niet nodig had omdat ik toch bijna geen spieren had.....

Juist als je geen spieren hebt zou je toch whey proteine moeten nemen

Misschien bedoelde hij dat je toch geen spieren wil kweken dus heb je daarom geen eiwit supplementen nodig.

Spoiler

Something that doesn't kill you, makes you strong!

No price is too high to pay for the privilege of owning yourself.
smithsYama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 15:10   #54
Advanced Bodybuilder

smithsYama's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 smithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijnsmithsYama heeft veel om trots over te zijn
Je mag natuurlijk tussen alle mannen die de boel "domineren" trainen zolang je maar niet al te korte en strakke broekjes draagt die de mannen afleidt.

Spoiler

Something that doesn't kill you, makes you strong!

No price is too high to pay for the privilege of owning yourself.
smithsYama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 16:00   #55
Dutch Bodybuilder

grosje's Avatar

Karma Power: 2 grosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardig
Ik zou alleen maar blij zijn met wat vrouwelijk schoon om me heen.
Al die kreunende mannen wordt je ook niet blij van.
Gewoon lekker gaan staan voor die spiegels, al die mannen zijn ooit ook zo begonnen.
En eiwit is altijd goed voor het herstellen van je spieren dus op wat voor niveau je ook sport, eiwit kan altijd.
Kop op meisie, spieren bouwen (maar geen Schwartzenekster worden hoor)
grosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 19:32   #56
Cool Novice

Leeftijd: 15
Karma Power: 0 sh1ne is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door smithsYama Bekijk Post
Je mag natuurlijk tussen alle mannen die de boel "domineren" trainen zolang je maar niet al te korte en strakke broekjes draagt die de mannen afleidt.
hahaha
Oud 7 February 2008, 04:52   #57
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
fijne vriend is dat ....

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 20 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2008, 14:40   #58
Cool Novice

J I Jaimy's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 J I Jaimy is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (1 foto's)
Wink

Citaat:
.
maar het was alleen z'n reactie die me een beetje heeft opgejut. Zo van: ik geen spieren, ik zal je eens wat laten zien.

en lekker met die motivatie doorknallen en hem verbaast achter laten..
J I Jaimy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 09:43   #59
Cool Novice

Turbow's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 2 Turbow is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Turbow
doe waar je je goed bij voelt , en laat je cker niet door andere mensen opgelaten voelen omdat je ook aan een goed lichaam wilt werken , ..als die vriend van jou zon beste maat is dan stimuleert hij jou toch in wat je wilt bereiken , neem ik aan ? zo niet dan heb je een lekker trainings maatje... NOT!!!!

veel succes en fock de rest ...
Turbow is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels