| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: ??? Geslacht: V
Karma Power: 5 | Citaat:
In een sportschool trainen is niet moeilijk,je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat ze je er niet bij laten haha nouja voor de spiegel,maar in de spiegel kijken tijdens het trainen is ook helemaal niet nodig die gasten doen dat om hun (imaginaire) spieren beter te kunnen zien Je moet tegen ze zeggen dat ze helemaal geen spieren hebben (er zijn er toch meestal wel enkele bij waar zo'n uitspraak niet geheel onzinnig bij is) dan zien ze het zelf ook en gaan wel bij die spiegel weg | |
| | |
| | #42 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Niets van de andere aantrekken. Had gedacht dat een goede vriend van je daar traind dat voor jou de stap makkelijker zou zijn om er tussen te gaan staan. Wel iets wat je gewoon moet doen. Als ze kijken laat ze maar lekker kijken. Gewoon ertussen of en doen wat je wilt doen. Veel succes |
| | |
| | #43 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 | Citaat:
daar sluit ik mij bij aan
__________________ "We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid." | |
| | |
| | #44 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
__________________ 80% van de vrouwen in nederland heeft een buitengewoon goed sexleven.. voor de overige 20% procent heb ik echt geen tijd.. Leeftijd: 22 Lengte: 1.92m Gewicht: 104 BF: ? | |
| | |
| | #45 |
| Huge Freak | @ mariepincon, Koop die pot want eiwitten vullen je spieren indien ze getraind worden. Want je vriend zegt komt hierop neer ---> Je hebt geen conditie en schoenen nodig omdat je nog geen marathon kunt lopen. Eiwitten zijn absolute noodzaak. Punt. Je kunt het gaspedaal van een auto zo hard intrappen als je wilt, met een lege brandstof tank blijft die staan waar die staat. |
| | |
| | #46 |
| Ripped Bodybuilder | Al drie pagina`s voor dit grote dilemma... Ben je er al uit of je een potje eiwitten wilt kopen? Ben echt zo nieuwsgierig geworden nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees |
| | |
| | #47 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | je bouwt spiermassa op. al gaat het bij vrouwen wat langzamer dan bij mannen
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #48 |
| Novice | Ironisch genoeg ben ik net een paar dagen buiten strijd geweest door een overbelasting in mijn schouder. Maar iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb die Whey-eiwitten toch maar gekocht. Ik moet voorlopig nog even voorzichtig zijn met KT maar die extra eiwitten zijn zowiezo mooi meegenomen. |
| | |
| | #49 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | YOU GO GIRL PUMPIN IRON
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #50 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm | |
| | |
| | #51 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nieuwpoort Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Waarom train je niet gewoon mee met je beste vriend? Beste vrienden zijn er toch om te helpen? |
| | |
| | #52 |
| Monstrous Giant |
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| | |
| | #53 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Juist als je geen spieren hebt zou je toch whey proteine moeten nemen Misschien bedoelde hij dat je toch geen spieren wil kweken dus heb je daarom geen eiwit supplementen nodig.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. | |
| | |
| | #54 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Je mag natuurlijk tussen alle mannen die de boel "domineren" trainen zolang je maar niet al te korte en strakke broekjes draagt die de mannen afleidt.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. |
| | |
| | #55 |
| Dutch Bodybuilder | Ik zou alleen maar blij zijn met wat vrouwelijk schoon om me heen. Al die kreunende mannen wordt je ook niet blij van. Gewoon lekker gaan staan voor die spiegels, al die mannen zijn ooit ook zo begonnen. En eiwit is altijd goed voor het herstellen van je spieren dus op wat voor niveau je ook sport, eiwit kan altijd. Kop op meisie, spieren bouwen (maar geen Schwartzenekster worden hoor) |
| | |
| | #56 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ mama zei vroeger : Eet je korst op word je groot en sterk van en nu ik groter en sterker ben eet ik mijn mama op | |
| | |
| | #57 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | fijne vriend is dat ....
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 20 dagen om te betalen |
| | |
| | #58 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice | doe waar je je goed bij voelt , en laat je cker niet door andere mensen opgelaten voelen omdat je ook aan een goed lichaam wilt werken , ..als die vriend van jou zon beste maat is dan stimuleert hij jou toch in wat je wilt bereiken , neem ik aan ? zo niet dan heb je een lekker trainings maatje... NOT!!!! veel succes en fock de rest ... |
| | |