Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 19 January 2008, 17:53   #21
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
koop ie toch gewoon zelf een pot whey
mammoth is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 17:54   #22
Novice

mariepincon's Avatar

Leeftijd: 47
Geslacht: V
Karma Power: 0 mariepincon is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar mariepincon
Ik weet het wel, in de sportschool is veel beter materiaal.
Maar, als ik me in de sectie van de "losse" gewichten begeef, is die vol van mannen die zich voor de spiegel verdringen. Daar is gewoon geen plaats en ik durf mijn plaats daar niet opeisen. Je moet weten dat we in mijn gym maar ongeveer 2 meter aan spiegel hebben. Ik weet het, veel te weinig en ik ben op zoek naar een nieuwe sportschool. Ik weet ook dat ik mij niets moet aantrekken van die mannen (vooral omdat ik veel van hen de oefeningen volledig fout zie doe) maar toch ...
Daarom wou ik even m'n KT thuis doen.

Of, hoe doen jullie dat dan? Gewoon je plaats opeisen? Zou ik ook wel willen leren.

Bedankt,
Miet
mariepincon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 17:56   #23
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
oja, een gym is pas goed als ze 10 meter spiegel hebben ^^
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 17:57   #24
Advanced Bodybuilder
Moderator Content Editor

Donkers's Avatar

Karma Power: 5
Donkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door mariepincon Bekijk Post
Hi,

Squat with dumbbells: 3 x 12
Stiff legg deadlift with dumbbells: 3 x 12
Swiss Ball bench press with dumbbells: 3 X 12
dumbbell Shoulder press: 3 x 12
dumbbell rows: 3 x 12
Swiss ball crunch: 3x 15

Is dit OK?
Ik zou graag alle mogelijke aan of opmerkingen van jullie horen.

Alvast bedankt,
Miet
Goed schema om mee te beginnen, wel mis ik oefeningen voor bv biceps en triceps (vooral laatste willen vrouwen toch wat strakker?) en ik zou van iedere spiergroep beginnen met 2 oefeningen, dus wat tips:
zou er bv nog hammercurls (biceps) en kickbacks (triceps) bij gooien.
En voor borst nog de flyes om het in balans te krijgen (kan ook op de swissball nl). voor schouders nog sideraise erbij en voor rug evt goodmorning (met halter ff oefenen)
3 keer 12 is goed en als dat goed gaat zou ik setjes zwaarder maken en 12, 10, 8 gaan trainen. Succes met je vooruitgang, gaat zeker lukken....
Ennu hou ons op de hoogtge altijd leuk te horen dat het vooruitgaat.
Oud 19 January 2008, 17:58   #25
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
gewoon je ding doen en je niet af laten schrikken!

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 17:58   #26
Competitive Bodybuilder

Pietje1983's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 9
Pietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar Pietje1983
Bekijk Galerij (6 foto's)
gewoon, er tussen gaan staan en doen alsof er niets aan de hand is.. want er is ook niks aan de hand.. we komen allemaal om te trainen, man of vrouw. dat hebben die gasten bij jou op de sportschool maar te accepteren.

girlpower, knallen als een malle!

Doel eind 2008:
Lengte: 1,82 m.
Gewicht: 98 kg.
Lichaamsvet: 15 %.
Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i!

Lipo-6.. Het is zover..

Next stop:
..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong!
Pietje1983 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 18:02   #27
Freaky Bodybuilder

Ciko's Avatar

Karma Power: 21
Ciko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realm
geloof mij nou maar die manne wille al te graag dat u naast hun komt staan en gaat trainen

go for it

omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko

Lights Out Game Over
Ciko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 18:04   #28
Competitive Bodybuilder

Pietje1983's Avatar

Pietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Ciko Bekijk Post
geloof mij nou maar die manne wille al te graag dat u naast hun komt staan en gaat trainen

go for it
nu mag jij ff een blokkie om buiten..

Doel eind 2008:
Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i!

Lipo-6.. Het is zover..

Next stop:
..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong!
Oud 19 January 2008, 18:06   #29
Freaky Bodybuilder

Ciko's Avatar

Karma Power: 21
Ciko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realmCiko is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Pietje1983 Bekijk Post
nu mag jij ff een blokkie om buiten..
nee ik ga zo naar me s chatje kijke charlene in idols joepeieeeeeeeeeeee

omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko

Lights Out Game Over
Ciko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 18:11   #30
Competitive Bodybuilder

Pietje1983's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ciko Bekijk Post
nee ik ga zo naar me s chatje kijke charlene in idols joepeieeeeeeeeeeee
houdt de tissues binnen handbereik he

Doel eind 2008:

Lipo-6.. Het is zover..

Next stop:
Oud 19 January 2008, 18:37   #31
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Karma Power: 60
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Je vriend snapt er geen zak van.
Geen whey, omdat je geen spieren hebt?
Oud 19 January 2008, 18:37   #32
Advanced Bodybuilder
Gewichtheffer

saar's Avatar

Karma Power: 5 saar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allensaar is een naam gekend door allen
Gewoon tussen de mannen gaan staan en niks van aantrekken! Iedereen komt om te trainen.

http://users.telenet.be/sarahdecoster
saar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 18:45   #33
Huge Freak
Powerlifter Gewichtheffer

Tjok's Avatar

Karma Power: 38
Tjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma King
HAHAHAHA, spiegels.
Tjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 19:02   #34
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Mijn advies:Gewoon whey kopen,trainen en eten als een beest en zorgen dat je 2x zo groot als je vriend wordt.

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 19:11   #35
Competitive Bodybuilder

Pietje1983's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Je vriend snapt er geen zak van.
Geen whey, omdat je geen spieren hebt?
lelijke redenering he?

Doel eind 2008:

Lipo-6.. Het is zover..

Next stop:
Oud 19 January 2008, 19:31   #36
Competitive Bodybuilder

jody's Avatar

Karma Power: 13
jody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar jody
niet laten ontmoedigen
gewoon trainen en vreten jongen
whey helpt natuurlijk wel

104kg-15%

http://youtube.com/profile?user=sprytal
jody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 19:54   #37
Competitive Bodybuilder

Loca's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 48
Loca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma Emperor
Gewoon je plekje opeisen in de gym. Jij hebt net zoveel recht om daar te trainen als ieder ander.
Laat je niet wegkijken
Je kan ook prima whey gebruiken als supplement, mocht je dat willen.
Bij mijn huidige sportschool hebben we trouwens nieteens spiegels.. Niet ideaal, maar je kan zonder ook prima trainen.
Oud 19 January 2008, 20:55   #38
Competitive Bodybuilder

jody's Avatar

Karma Power: 13
jody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realmjody is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar jody
Citaat:
Origineel gepost door Loca Bekijk Post
Gewoon je plekje opeisen in de gym. Jij hebt net zoveel recht om daar te trainen als ieder ander.
Laat je niet wegkijken
Je kan ook prima whey gebruiken als supplement, mocht je dat willen.
Bij mijn huidige sportschool hebben we trouwens nieteens spiegels.. Niet ideaal, maar je kan zonder ook prima trainen.
yep
don't take no shit from nobody!!!

104kg-15%

http://youtube.com/profile?user=sprytal
jody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 21:48   #39
Competitive Bodybuilder

kane's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 8 kane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren wordenkane zal spoedig herboren worden
Doe gewoon je ding en heb schijt aan al derest, works 4 me
kane is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2008, 09:04   #40
Dutch Bodybuilder

Faja's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 2 Faja is een prachtig lichtbakenFaja is een prachtig lichtbakenFaja is een prachtig lichtbakenFaja is een prachtig lichtbakenFaja is een prachtig lichtbakenFaja is een prachtig lichtbaken
De eerste keer is een beetje eng misschien, allemaal ogen die je aanstaren. Maar da's niet omdat ze je daar weg willen kijken hoor. De meesten vinden het gewoon interessant als ze een vrouw met losse gewichten bezig zien. Gewoon lekker laten kijken, hebben ze ogen voor. Als ze je vaker zien, wordt het een stuk gemoedelijker.
Dus gewoon gaan en je plekje opeisen. Je zult vanzelf zien dat ze een beetje voor je aan de kant gaan als je een oefening doet waarbij je echt (in het begin iig) in de spiegel moet kijken (deadlift bijvoorbeeld). Dat heb ik zelf ondervonden en dat zie ik ook gebeuren met nieuwe meiden die in het KT-honk komen trainen.
Faja is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels