| | #1 |
| Novice | Vriend zegt dat ik geen spieren heb Hi, Ik ga nu al een meer dan een jaar samen met een collega van mij (tevens beste vriend) naar de gym en dat is de beste motivatie die er is. Hij is heel gespierd en vertoeft meestal in het KT-gedeelte terwijl ik meestal in het cardio gedeelte te vinden ben. De laatste maanden deed ik evenwel ook KT maar dan meestal op de dagen dat hij er niet was. Sinds die tijd voel ik aan m'n lichaam dat er iets aan het veranderen is terwijl er niets aan mijn gewicht verandert. Ik dacht: ik moet dus spieren aan het kweken zijn. Eergisteren gingen we samen naar een winkel in Antwerpen waar ze proteinen (en andere) supplementen verkopen. Ik stelde voor om samen een grote pot whey-proteinen te kopen maar hij zei dat ik dat niet nodig had omdat ik toch bijna geen spieren had..... In vergelijking met hem had hij gelijk natuurlijk maar ik voelde me op z'n minst een beetje geprikkeld. Vandaar dat ik me heb voorgenomen om m'n KT een beetje op te drijven. Tot hiertoe heb ik enkel de machines gedaan maar hoe meer ik me erover informeer, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik met losse gewichten moet beginnen werken. Maar dat is een probleem in de gym waar ik ga. Zeer beperkte ruimte en gedomineerd door de mannen. Ik heb nu een paar dumbbells gekocht met verstelbare gewichten en dacht te beginnen met dit schema: (dat ik thuis kan doen) Squat with dumbbells: 3 x 12 Stiff legg deadlift with dumbbells: 3 x 12 Swiss Ball bench press with dumbbells: 3 X 12 dumbbell Shoulder press: 3 x 12 dumbbell rows: 3 x 12 Swiss ball crunch: 3x 15 Is dit OK? Ik zou graag alle mogelijke aan of opmerkingen van jullie horen. Alvast bedankt, Miet |
| | |
| | #2 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
dat schema'tje wat je hebt ziet er imo wel goed uit
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! | |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 47 Geslacht: M
Karma Power: 3 | mss veranderen van gym en iedereen die zijn spieren wil beter laten uitkomen heeft proteines nodig. Groetjes
__________________ BP 120 SQ 170 DL 180 |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | geen pot whey kopen omdat je geen spieren hebt? wat is dat voor onlogische redenering..
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | die vriend van jou moet niet zo dom praten, geen whey kopen omdat je minder spiere hebt dan hem ........ my god, eiwitten zorgen voor herstel en dat boeit geen fuck hoeveel spier je hebt . en over die dumbbell oefeningen zijn best aardig opzich, maar na een tijd moet je tog in de gym trainen greets
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Hij is bang dat je `m inhaalt makker. Ik doe dat namelijk ook met vrienden die beginnen met kt |
| | |
| | #7 | |
die theorie gaat dus niet op bij jou
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! | |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | uw vriend is nen uil
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | dat zeker, maar heb ook alle vertrouwen in jou..
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Hij heeft wel gelijk, je hebt geen extra whey nodig om (spiermassa) aan te komen. Gewoon genoeg normaal eten vreten en je zit zo boven de 250 per dag. |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | niet naar luistren stevig eten en whey kopen
__________________ Pain is temporary, pride is forever Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength Could God make a barbell so heavy that even he couldn't deadlift it? CHECK ME LOG UIT! msn: nicolasdepoorter@hotmail.com |
| | |
| | #14 |
| Novice | Bedankt voor al de reacties. Ik wou eigenlijk alleen maar weten of dit een goed beginnerschema was. Ik weet ook wel dat ik de supplementen niet echt nodig heb maar het was alleen z'n reactie die me een beetje heeft opgejut. Zo van: ik geen spieren, ik zal je eens wat laten zien. Dus, als je denkt dat m'n schema voor verbetering vatbaar is laat het me dan aub weten. Heel erg bedankt iedereen, Miet |
| | |
| | #15 | |
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder | een goeie sportschool doet wonderen..
| | |
| | #17 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
afgaande op je cardio en verder geen KT verleden zal je inderdaad minder massa hebben. zelfs vanuit gaande dat je 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht zou nemen dan zou dat geen enkele moeite voor je zijn om dat binne te krijgen met normale voeding
__________________ Stats: 1 X 120 bench 1 X 130 squat 1 X 160 deadlift -----------------+ 410 | |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder | maar die redenering van haar vriend zuigt.. citaat: Ik stelde voor om samen een grote pot whey-proteinen te kopen maar hij zei dat ik dat niet nodig had omdat ik toch bijna geen spieren had..... stierenstront..
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | cool down piet denk aan je hart
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder | is goed, ga wel ff in me shirtje buiten een blokkie om..
| | |