MuscleMeat

Sticky Vragen om foto's in de vrouwensectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Het komt regelmatig voor dat mannelijke leden vragen om foto's in deze sectie. Dit soort vragen zijn hier ongewenst of het desbetreffende vrouwelijke lid moet zelf hebben aangegeven dat ze op korte termijn foto's gaat plaatsen. Het vragen om foto's zonder dat er aanleiding toe is kan leiden tot een waarschuwing (gele kaart) of een strafpunt (rode kaart). De vraag zal verder ook verwijderd uit het topic.

Benader de leden met respect, met een coïtusistische instelling is deze sectie ten dode opgeschreven omdat geen vrouw hier nog durft te posten. Als je een bijdrage willen leveren in een thread doe het dan uit behulpzaamheid of stel een vraag die niet direct gericht is op de stats van het vrouwelijke lid. Deze sectie is primair bedoeld voor vrouwen, maak er dus niet een soort van geile hanenhok van.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Skinnie, heb jij nog foto's van jezelf?


:D
 
mag het in andere secties nog wel? :D
 
mag het in andere secties nog wel? :D

Vrouwen stalken mag nergens, mannelijke leden trouwens ook niet. Als iemand geen pics wil plaatsen, laat het gaan. Of het moet gaan om een faker met gare stats, maar die komen bij de vrouwen niet voor volgens mij.
 
Vrouwen stalken mag nergens, mannelijke leden trouwens ook niet. Als iemand geen pics wil plaatsen, laat het gaan. Of het moet gaan om een faker met gare stats, maar die komen bij de vrouwen niet voor volgens mij.

Ik heb het idee dat dit nu vaker voor gaat komen :p
 
Dat wordt dan overwerk voor de mods met al die waarschuwingen en kaarten uitdelen ;)

Zal best nog wel gaan gebeuren denk ik ja. Al denk ik dat het niet slecht is voor het forum als er zo nu en dan wat meer respect (voor het vrouwelijke geslacht) wordt getoond.
 
Zal best nog wel gaan gebeuren denk ik ja. Al denk ik dat het niet slecht is voor het forum als er zo nu en dan wat meer respect (voor het vrouwelijke geslacht) wordt getoond.

Vandaar deze aankondiging gok ik zo...
 
Vandaar deze aankondiging gok ik zo...

Tja om foto's vragen moet kunnen in mijn ogen alleen niet puur vanuit een coïtusistisch opzicht. Daarbij is er ook een groot verschil tussen niet om foto's vragen en respect tonen. Maar ik kan de maatregel goed begrijpen, iemand vraagt om hulp en ipv hulp krijg je 6 pagina's vol met vragen naar foto's.
 
Fock! wanneer krijg je geel en wanneer rood?
 
Tja om foto's vragen moet kunnen in mijn ogen alleen niet puur vanuit een coïtusistisch opzicht. Daarbij is er ook een groot verschil tussen niet om foto's vragen en respect tonen. Maar ik kan de maatregel goed begrijpen, iemand vraagt om hulp en ipv hulp krijg je 6 pagina's vol met vragen naar foto's.

Een bijdrage als 'pics', 'zonder foto's kunnen we niet oordelen' etc draagt gewoon niets bij. Zie ook de noodzaak van foto's niet als er op hulp wordt gevraagd bij oefeningen, afvallen of andere sportgerelateerde zaken.
 
Een bijdrage als 'pics', 'zonder foto's kunnen we niet oordelen' etc draagt gewoon niets bij. Zie ook de noodzaak van foto's niet als er op hulp wordt gevraagd bij oefeningen, afvallen of andere sportgerelateerde zaken.

Zag laatst nog een topic waarin iemand vroeg of ze binnen 9 weken oid bikini ready kon zijn. Om hierover te oordelen moet je toch wel weten hoe iemand erbij staat lijkt mij en is toch echt gerelateerd aan afvallen.
 
Zag laatst nog een topic waarin iemand vroeg of ze binnen 9 weken oid bikini ready kon zijn. Om hierover te oordelen moet je toch wel weten hoe iemand erbij staat lijkt mij en is toch echt gerelateerd aan afvallen.

Als je dat er bij zet dan kan dat natuurlijk ook wel (en er stond een foto bij) - bij het meerendeel van de topic kom je geen beargumentering tegen...
 
Zag laatst nog een topic waarin iemand vroeg of ze binnen 9 weken oid bikini ready kon zijn. Om hierover te oordelen moet je toch wel weten hoe iemand erbij staat lijkt mij en is toch echt gerelateerd aan afvallen.

Dan kan de vraagstelling ook anders dan een kort 'pics' natuurlijk. Nu wordt er eigenlijk bijna alleen maar om foto's gevraagd in threads waar het gewoon niet noodzakelijk is.
 
dus als je het goed onderbouwt mag het wel.. ik voorzie een hoop creativiteit :roflol:
 
dus als je het goed onderbouwt mag het wel.. ik voorzie een hoop creativiteit :roflol:

Ik voorzie een hoop rode kaarten als er misbruik gemaakt wordt van het uitgangspunt dat het vragen om foto's niet verboden is.
 
anti discriminatiewetten

ik haat ze
 
Ik voorzie een hoop rode kaarten als er misbruik gemaakt wordt van het uitgangspunt dat het vragen om foto's niet verboden is.

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven