| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: |
Wil jullie hardtrainende dames, hierbij veel succes wensen met de laatste weken van de contest. Speciaal aan de Dames die er zwaar doorheen zitten, en denken ik kap er mee. Kom op Dames het is voor een goed doel.(je eigen body)allemaal een dikke |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
Ga hier van de gelegenheid gebruik maken om hetzelfde toe te wensen aan al de deelneemsters van de contest! Allemaal petje af echt waar!
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
|
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #7 |
| Monstrous Giant | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
player actie van het jaar dit
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
|
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
Hartelijk dank! Ik hoop dat het stemmen vooral zal zijn op de dames die werkelijk de meeste progressie hebben gemaakt... Anders hadden we een populairiteitspoll kunnen opzetten
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #10 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
Maar ik meen het serieus, |
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| | |
| | #12 |
| Figure/Athletic dame | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
Succes dames!!!
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2e Athletic klasse) 29/11/2009: 50,5kg; bf 4-5% YBF-2e Superbody klasse mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn website http://www.health-getthingsdone.webs.com |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: the wild Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m88 94kg 12% Karma: | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
sucsex allemaal
__________________ log:http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2010-a-217692/ |
| | |
| | #14 |
| Monstrous Giant | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #15 | ||
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: - Geslacht: V
Citaat:
Bedankt! Citaat:
Jij ook succes met de contest! edit: met mijn naïeve/moeie hoofd las ik gewoon 'succes'
__________________ There's no crying in the gym! | ||
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: @ the junkyard Eating Iron Geslacht: M
Ook van Bully veel succes gewenst, zeker met de aankomende warme dagen. Pfff, daar heb ik zo'n hekel aan, al die Airco's vol aan. overal waar je komt blaast er koude lucht over je heen.
__________________ http://www.americanstrongman.org/ Voor de stats geilers 1RM BP:165kg BB style SQ:210kg DL:240kg BW: 116kg BF 11% Height 1.78m |
| | |
| | #17 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Inderdaad zeg. Die grap was wel van epische proportie. OT: succes inderdaad (om ook maar even wat toe te voegen aan de hele player-vibe.)
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... |
| | |
| | #18 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: To all Miss Beachproof 2009 contenders
Attent heren Bedankt, we gaan allemaal tot het het bittere einde!
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
die dingen staan veel te koud. | |
| | |
| | #20 |
Wie doet er nog actief mee eigenlijk?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 2009, beachproof, contenders, miss |
| Topic opties | |
| |